Overgangsfase?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

XXX
ff weer wat posten

Bericht door XXX »

Hoi Esther,

Ja dat heb je he, als je vrouw van huis is, dan stel je gelijk andere regels voor wat betreft slapen gaan enzo :-) .

Maar even terug naar jou opmerking, Je hebt zeker gelijk,, en misschien heb ik het ook een beetje verkeerd geschreven. Maar ondanks het roze bril gevoel van anderen, voelt het niet verkeerd en versterkt het toch het gevoel wel.
Wat ik ook wil zeggen, het is ook niet weer zo, dat jullie me nu zien schrijven, en er wellicht progresssie in lezen, maar da's al een tijdje langer bezig, net zoals het feit, dat ik die vrienden van mij wil benaderen hierover, ook al omdat ze wel weten dat ik ergens problemen mee heb, maar het ze nog niet kan (kon) vertellen, dat is al weer effies terug. Maar de snelle ontwikkeling in mijn text komt door het feit dat ik hier nog vrij nieuw ben en nu toch veel wil en ook kan en mag schrijven hier. thanks allemaal

Fijn dat je me er op wijst Esther, toch vind ik het heerlijk voor de anderen om het te lezen hoe goed het gegaan is.

Nu echt welterusten

liefs

Savannah
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Bericht door Selena Maria »

hoi allmaal,ik ben erg blij dat ik toegelaten ben tot dit transgender gebeuren omdat ik wil onderzoeken hoe het bij mij is.Op dit moment wil ik eigenlijk het liefst altijd als vrouw rondstappen maar ik weet dat zegt misschien niets.Ik hoop in alle rust te kunnen bekijken waar ik sta zonder mijzelf in een vakje te plaatsen.Jullie zullen me daar zeker mee helpen met dit forum,groetjes Selena
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op ma jul 12, 2004 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Ach selena...neem de tijd...en als je geen tijd meer hebt dan maakt het ook niets meer uit :)

anouk
x
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Bericht door Selena Maria »

Bedankt Kendra en Anouk!Ik ga zeker het rustig aan doen.En merk nu ook dat ik me een stuk rustiger voel en minder dat stoere gedrag hoef te vertonen.Ik probeerde altijd stoer te lopen,te gedragen etc....Dat hoeft nou niet meer :D En dat is wel zo fijn om daar niet meer op te hoeven letten!Zelfs op mijn werk(boekbinderij)zei iemand van kantoor tegen mij dat hij me de laatste tijd zoveel rustiger vond,meer ontspannen of zo!!Ik zei:"Ja,jezelf een beetje vinden en zo ".Om het te vertellen op het werk lijkt me niet verstandig.
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Plaats reactie