over T , T en T

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
anna_r
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: zo okt 12, 2003 13:04

Bericht door anna_r »

...
Laatst gewijzigd door anna_r op zo feb 27, 2005 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Precies! Zoals computer fabrikant Apple altijd riep: Think Different!

En ik maak daar dan maar van: Dare to be different!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

anna_R schreef:maar goed leonie als je graag wil dat ieder zich aanpast aan de maatschappij dan kunnen we gelijk beginnen met het zelfde kleden en de zelfde houding aan te nemen er is dan ook geen tijd voor een meenings verschil wat je moet het zelfde zijn zo de maatschappij wil hoe we zijn dus we worden een robot.
:D ohh wat zijn wij leuk bezig. Er wordt hier veel ophef gemaakt omdat een paar mensen (waaronder ikzelf) onze meningen durven te uiten over hoe iemand zich aankleedt.

Ik heb de postings van Leonie nagepluisd, en heb niks gevonden die eroplijkt dat zij mensen wilt dwingen om op haar manier te leven. Ze merkt terecht op, dat als je wilt dat de maatschappij je accepteert, dan moet je er zelf voor zorgen. Dat kan, inderdaad, door zich aan te passen aan de normen van de maatschappij, maar je kunt ook proberen de normen te beinvloeden, en acceptatie te kweken. Als je er schijt hebt aan wat de maatschappij denkt, dan moet het je ook niet bevreemden dat de maatschappij schijt aan jou heeft.

In zo ver als ik het kan beoordelen, wordt nog niemand van een T&T avond verweerd, dus het doelstelling van de T&T avond, zoals door Fenna gepresenteerd, schijnt nog steeds hetzelfde te zijn. Maar mag ik dan toch ook tegen mijn vriendinnen vertellen, dat ik niet kapot ben van de kleding dat een andere draagt? Kom, nou. Ook vrijheid van meningsuiting bestaat in Nederland. Of zijn jullie van mening dat wij allemaal fetisj-kleding mooi moeten vinden, of anders onze monden moeten houden?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Of zijn jullie van mening dat wij allemaal fetisj-kleding mooi moeten vinden, of anders onze monden moeten houden?
Euh, nee, ik in ieder geval niet.

Esther
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Esther,

Van jouw postings hierover, dacht ik ook niet.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Adeline_
dagelijks aanwezig
Berichten: 136
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 15:12
Locatie: Antwerpen

T,T enT

Bericht door Adeline_ »

Ik ben het met je eens Lisa zie mijn berichtje hiervoor,als we niet voor onze mening mogen uitkomen waar zijn we dan in een diktatuur ofzo,maar je kan in elke soort kleding zowel deftig als sletig overkomen.Sommige T's die ik ken en zich fetisch kleden vragen mij ook waarom ik me klassiek kleed.Ik antwoord dan gewoon om dat ik me zo goed in m'n kleren voel




:D groetjes Adeline
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Re: T,T enT

Bericht door Chantal C. »

Adeline_ schreef:Ik ben het met je eens Lisa zie mijn berichtje hiervoor,als we niet voor onze mening mogen uitkomen waar zijn we dan in een diktatuur ofzo,maar je kan in elke soort kleding zowel deftig als sletig overkomen.Sommige T's die ik ken en zich fetisch kleden vragen mij ook waarom ik me klassiek kleed.Ik antwoord dan gewoon om dat ik me zo goed in m'n kleren voel
Gelijk heb je. De een draagt graag een rokje, de ander een lange rok en weer een ander een spijkerbroek. Het is maar goed dat smaken verschillen, daardoor ziet onze wereld er lekker gekleurd uit.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Kinderen op de T&T avonden

Bericht door Yvon1 »

Als er kinderen toegang moeten hebben op de T&T dagen, dan vind ik dat de T&T maar op een middag georganiseerd moet worden. Matinee feestje met hamburgers en lollies. Ik heb absoluut geen behoefte aan minderjarigen,( kinderen) die me op het dames toilet ook maar een seconde vreemd aankijken. Als je als ouder je kinderen wilt wennen aan jouw eigen T* gevoelens, zadel dan daar niet ook andere mensen mee op. Kinderen zijn jouw eigen keuze nooit die van een andere. Al moeten we er als nederlandse belasting betalers wel aan mee betalen(Kinderbijslagwet). Groeten ook voor de kids Yvon
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Kinderen op de T&T avonden

Bericht door Lisa met een S »

Yvon1 schreef:Als er kinderen toegang moeten hebben op de T&T dagen, dan vind ik dat de T&T maar op een middag georganiseerd moet worden. Matinee feestje met hamburgers en lollies. Ik heb absoluut geen behoefte aan minderjarigen,( kinderen) die me op het dames toilet ook maar een seconde vreemd aankijken. Als je als ouder je kinderen wilt wennen aan jouw eigen T* gevoelens, zadel dan daar niet ook andere mensen mee op. Kinderen zijn jouw eigen keuze nooit die van een andere. Al moeten we er als nederlandse belasting betalers wel aan mee betalen(Kinderbijslagwet). Groeten ook voor de kids Yvon
Over bekrompenheid gesproken.
Het zijn juist de kinderen die op een T&T avond komen, die er niet vreemd van opkijken (tenzij je in een te korte rokje komt, waar je billen ervan uitsteken, maar dan zijn ze niet alleen daarin, Yvon).

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Re: Kinderen op de T&T avonden

Bericht door Yvon1 »

Lisa, hoe fijn jij jouw kinderen ook vindt, en wat je ze ook wilt laten zien, maar doe dat ergens anders.
Je kinderen in een cafe meenemen op een avond kan gewoon niet. 16 en of ouder, maar het liefst 18. Kun je je voorstellen, kennelijk niet, dat er mensen zijn in onze T* wereld die anders denken dan jij. Dit heeft niets met bekrompenheid te maken. Maar meer met niet alles willen tolereren.
Ga met je kinderen gekleed als Lisa naar andere T*s en laat de T* wereld in huiselijke kring zien met andere T* families. Laat zien dat het daar gewoon kan zijn, maar niet in de kroeg.
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

anna_R schreef:ik zal me nooit aanpassen aan de maatschappij want daar verlies ik meer mee dan ik heb opgebouwd.

ik ben wie ik ben en daar heeft de maatschappij rekening mee te houden.
er zijn regels die ook voor de maatschappij gelden.
een daar van is respect voor de mede mens deze zien we erg graag over het hooefd.

maar goed leonie als je graag wil dat ieder zich aanpast aan de maatschappij dan kunnen we gelijk beginnen met het zelfde kleden en de zelfde houding aan te nemen er is dan ook geen tijd voor een meenings verschil wat je moet het zelfde zijn zo de maatschappij wil hoe we zijn dus we worden een robot.
wat je zegt.... ik ben wie ik ben en daar heeft de maatschappij maar rekening mee te houden. ik kan niet geloven dat je dat zegt. ten eerste denk ik dat alle mensen in meer of mindere maten een sociaal masker dragen. je bent alleen echt jezelf bij je beste vrienden en familie. ten tweede je kan wel steeds heel hard roepen dat de maatschappij jou moet accepteren. in een ideaale wereld zou dat inderdaad zo zijn maar dat is deze wereld niet. acceptatie is toch een soort van wisselwerking? het is dat er in nederland een vang net is maar als je niet je weg kan vinden in de maatschapij dan word je afgedankt. de mooiste mensen krijgen de betere banen. en ik zeg ook niet dat iedereen het zelfde moet zijn want dat is niet de bedoeling.

wat ik duidelijk probeer te maken is dat: als je graag wilt afwijken van de norm omdat je je anders voelt dan heeft dat gevolgen.


oiwja YVON1 ik heb liever kinderen dan mannen waarbij de leuter onder de rok van daan hangt!
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Bericht door Yvon1 »

Anna, wat je zegt over mannen, dat vind ik ook, maar kinderen op een avond soos is iets anders. Enige nuances mag je toch wel aanbrengen.


oiwja YVON1 ik heb liever kinderen dan mannen waarbij de leuter onder de rok van daan hangt![/quote]









Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Kinderen op de T&T avonden

Bericht door Lisa met een S »

Yvon1 schreef:Lisa, hoe fijn jij jouw kinderen ook vindt, en wat je ze ook wilt laten zien, maar doe dat ergens anders.
Je kinderen in een cafe meenemen op een avond kan gewoon niet. 16 en of ouder, maar het liefst 18. Kun je je voorstellen, kennelijk niet, dat er mensen zijn in onze T* wereld die anders denken dan jij. Dit heeft niets met bekrompenheid te maken. Maar meer met niet alles willen tolereren.
Ga met je kinderen gekleed als Lisa naar andere T*s en laat de T* wereld in huiselijke kring zien met andere T* families. Laat zien dat het daar gewoon kan zijn, maar niet in de kroeg.
Ten eerste, mijn lieve Yvon, een T&T avond is niet een kroeg. Ten tweede, ik heb het niet alleen over mijn kinderen (sterker nog, ik heb het helemaal niet over mijn kinderen, want twee van mijn kinderen zijn al boven de 18, en bovendien neem ik hen niet mee, ze komen alleen -- en dat maar een enkele keer -- als ze zelf zin in hebben). Ten derde, ben jij van de zedenpolitie of zo dat jij denkt om het recht te hebben om mij, of wie dan ook, te vertellen hoe en waar ik mijn kinderen op moet voeden?

Maar ergens moet ik je wel gelijk geven -- als een kroeg voor jou een plaats is, waar vrouwen halfnaakt rondlopen en alles wat ze hebben laten zien -- nee, daar zou ik nooit mijn kinderen mee naar toe nemen. Dus in zulke plaatsen zal je, Yvon, van mij en mijn kinderen, geen last hebben, en mag je doen en laten wat je wilt.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Re: Kinderen op de T&T avonden

Bericht door Yvon1 »

Lisa, je snapt er gewoon niets van. Kinderen horen sávonds thuis te zijn, en niet in een uitgaans gelegenheid voor volwassenen.






[/quote]
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Re: Kinderen op de T&T avonden

Bericht door Leonie »

Yvon1 schreef:Lisa, je snapt er gewoon niets van. Kinderen horen sávonds thuis te zijn, en niet in een uitgaans gelegenheid voor volwassenen.





[/quote]

niet alle kinderen moeten iederedag om 9 uur op bed liggen. en ik denk ook dat het nog leerzaam kan zijn voor die kinderen. en juist als je je kinderen op jonge leestijd kennis laat maken met de T dan kweek je heel veel acceptatie. dus ik vind het heel normaal dat de kinderen worden toegelaten en dat de fetisch (extreem) geklede mannen mogen vertrekken.

mja misschien word de discussie vanavond wel gevroerd in nieuwegein!
Plaats reactie