Donderdag 20 november
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Donderdag 20 november
Donderdag 20 november wordt er in verschillende plaatsen in de wereld aandacht besteed aan T* slachtoffers van geweld. Voor meer informatie over Transgender Remembrance Day, http://www.travestie.org/nl/index.php?b ... how&id=108
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Hoi Lisa,
Een goed initiatief, het herdenken van deze T*'s die op een geweldadige manier aan hun einde zijn gekomen. Ook misschien tegelijk een les voor ons om toch wat voorzichtig te zijn, je weet nooit welke 'lieden' je ontmoet.
De details lees ik niet zo graag. Ik ga zaterdag naar een T*bijeenkomst en moet daar een eindje over straat in het donker tot bij de ingang van het desbetreffende lokaal. Bovendien ben ik dan alleen. Ik zal Irena's raad maar opvolgen en een baksteen in mijn handtasje stoppen (hihi).
Grtz!!![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Een goed initiatief, het herdenken van deze T*'s die op een geweldadige manier aan hun einde zijn gekomen. Ook misschien tegelijk een les voor ons om toch wat voorzichtig te zijn, je weet nooit welke 'lieden' je ontmoet.
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
De details lees ik niet zo graag. Ik ga zaterdag naar een T*bijeenkomst en moet daar een eindje over straat in het donker tot bij de ingang van het desbetreffende lokaal. Bovendien ben ik dan alleen. Ik zal Irena's raad maar opvolgen en een baksteen in mijn handtasje stoppen (hihi).
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Grtz!!
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Waarom toch zo macho weer..........jammerKathleen schreef:Ik zal Irena's raad maar opvolgen en een baksteen in mijn handtasje stoppen (hihi).![]()
![]()
![]()
![:cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Kan toch vrouwlijker........een strijkijzer???
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Donderdag 20 november
Dat is inderdaad een schrikbarend lange lijst. Daar wordt je wel even heel stil van. Zeker als je je bedenkt dat dit waarschijnlijk nog niet eens alle doden zijn, en mensen die wel zijn aangevallen maar niet vermoord er niet bij staan.
Je gaat toch weer denken: als het in de VS of Italië gebeurt, waarom zou het hier dan niet kunnen?
Monica
Je gaat toch weer denken: als het in de VS of Italië gebeurt, waarom zou het hier dan niet kunnen?
Monica
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Re: Donderdag 20 november
Monica,Monica Dreamgirl schreef:Je gaat toch weer denken: als het in de VS of Italië gebeurt, waarom zou het hier dan niet kunnen?
Het gebeurt hier ook. Toevallig las ik een paar dagen geleden in de Volkskrant dat er een transgender prostituee in Amsterdam onlangs op gruwelijke wijs werd vermoord.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Re: Donderdag 20 november
En wat te denken van T*'s die terug de kast in gaan omdat ze anders in elkaar worden geslagen?Lisa_met_een_S schreef:Monica,Monica Dreamgirl schreef:Je gaat toch weer denken: als het in de VS of Italië gebeurt, waarom zou het hier dan niet kunnen?
Het gebeurt hier ook. Toevallig las ik een paar dagen geleden in de Volkskrant dat er een transgender prostituee in Amsterdam onlangs op gruwelijke wijs werd vermoord.
Lisa
![:x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![:evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
liefs, Josette