over T , T en T

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

IK is altijd stam -t dus ik word te wijs,

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Yep, net zoals het is: Ik vind Pamela een geweldig lekker ding ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Juist, Nathalie vindt Pam een geweldig lekker ding. Hier dus stam+t. 3de persoon enkelvoud.

Gelukkig nog net lang genoeg naar school geweest om mee te kunnen babbelen. :wink: :wink: :wink:
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Helemaal gelijk in, Kathleen.
Maar zullen we dan nu weer terug naar het eigenlijke onderwerp ? Dat was.. euhm.. euhm..
Iets met TenT's geloof ik ? Allemaal eerste personen in meervoud :)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Nathalie,

Ik ga proberen je in de juiste richting te duwen : Het was iets met drie T's !

Hoop dat ik je geholpen heb.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Pamela- schreef:Ik ga proberen je in de juiste richting te duwen : Het was iets met drie T's !
Oja... hottentot? Nee dat is met 4 T's... :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Simone_v,

Ik heb hier even over nagedacht:
simone_v schreef:Is de emancipatie aan jou geheel voorbijgegaan? Ik zie geen enkel probleem als steeds meer "mannelijke" rolmodellen door vrouwen ingevuld worden. En "vrouwelijke" rolmodellen door mannen. Juist de hele T* wereld kan daarvan profiteren. Misschien komt het juist daardoor er nogeens van dat we allemaal als "menselijke" rolmodellen worden gezien. Dat zou mij absoluut geen pijn doen. Jou wel?
Vin'k allemaal fantastisch. Waar ik mij zorgen over maak, is het gebrek aan diversiteit. Waar haalt een jongen die zich man gaat voelen, en dat wil uitdragen, nog zijn voorbeeld vandaan? Toen ikzelf besloot om ook mijn mannelijke presentatie verder te blijven ontwikkelen, heb ik nog het meeste gehad aan drag kings http://www.pipeline.com/~jordinyc/kings.htm

Ik zie net zo goed dat vrouwen die een "high femme"-presentatie neerzetten, op feestjes naar ons toetrekken, en ook naar de queens. Transgenderisme betekent ook dat er nog iemand overblijft, die de extremen van de "oude" genderdichtomie blijft perfectioneren. Ik wil een macho kunnen neerzetten, en ook een vamp. Ergens zou het mij inderdaad wel pijn doen, als een "menselijk" rolmodel zou betekenen, dat er helemaal geen verschillende genderidentiteiten meer zijn.

Maar ik weet dat velen dat anders zien,

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Joy schreef:
verder vind ik het een oeverloze discussie geworden, druk maken om hypotheses , ipv je te beperken tot je eigen situatie

Dus -- bedoel je dat alleen mensen met (minderjarige) kinderen hierop moeten reageren?

Lisa

----------------als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven:)

je hebt alleen maar de verantwoordelijkheid over jezelf en eventueel jouw naasten, meer niet,wat anderen doen,dat is hun keus, daar kan je overloos over denken en discusieren, is niet van belang, heb je ook niks an, tenzij je de halve wereld wilt veranderen, en dat als doel ziet, wat niet gaat lukken (met 2 kaa's )

shalomm
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joy,

oh. dat bedoelde je.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Lisa,

zonder alles te willen herhalen toch nog even ingaan op je antwoord, ik vind, zoals ik al heb geschreven 2 dingen en heb die duidelijk gesteld 1) verantwoording ligt bij de ouders hoe ze hun kinderen betrekken bij het "T" zijn van vader, dus ook om hun kinderen naar een T&T avond mee tenemen2) Ik vind dat er geen kinderen op een T&T avond moeten zijn.
Dit is dus geen kwestie van halverwege veranderd, wel halverwege ergens veranderd :roll: veranderd maar dit is niet wat je bedoeld, ieder heeft hierin zijn eigen standpunt en dus neem je je eigen verantwoording.

Dus simpel als T&T als organisatie/gastvrouw geen probleem heeft en kinderen op de betreffende avonden accepteerd, prima want het is hun huis en zij bepalen de spelregels.
Heb vaak meegemaakt dat er kinderen op T&T avonden aanwezig waren en kan alleen maar zeggen, "chapeau" voor de ouders dat ze er zo mee om kunnen gaan, maar blijf bij mijn standpunt.

Zal even de advocaat van de duivel spelen en allebei kan:
1) Kinderen horen niet thuis op een T&T avond want ze behoren niet tot de doelgroep TV,TG,TS.
2) Het is juist goed als ze zien en ervaren dat Pa zijn "hobby" kan beleven met anderen en ze daardoor o.a. zien en begrijpen hij niet de enigste is en dat het in feite gewoon gaat om een gezellige avond uit, onder elkaar.

Conclusie het blijft persoonlijk hoe je zo een T&T avond zou willen meemaken.

groetjes Adriana
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Hallo lieverds,

Ik heb de hele discussie over T en T&T, of beter gezegd T* en T&T (travestieten, transgenderisten, transseksuelen en hoe op de T&T-avond te verschijnen) zijdelings gevolgd. Mijn mening is dat ieder voor zichzelf moet uitmaken hoe zij/hij zich gekleed gaat. Sletterig gekleed word vaak gekoppeld aan fetish, leer, e.d. maar kan ook in een mantelpak. Het is zo makkelijk om daar kritiek op te hebben, zeker tegenover beginners. Kritiek is een, onderbouwde en opbouwende kritiek is een andere. Juist beginners kleden zich nog niet zo perfect en een aantal van ons heeft ook het figuur tegen waardoor je duidelijk kunt zien dat het een verklede mannen zijn, alle goed bedoelde pogingen ten spijt. Maar het hoeft je niet te beletten om je eigen travestie een zodanige plek in je leven te geven dat je met trots van je T* kunt genieten. T* kan heel vervelend zijn maar ook heel mooi. En ook met leer en fetish zijn voor de creativeling zeer mooie combinaties te maken die ook geloofwaardig overkomen op een T&T-avond. Leer leer, fetish, kinky, etc. zijn echter uiterst geschikt voor Moordrecht of de Kittenklub en komen door pas echt tot hun recht.

Ook over kinderen heb ik als houding: het is je eigen verantwoordelijkheid, maar hou rekening mee dat het T*-gebeuren in de eerste plaats een volwassenenzaak is. Bereid je kroost voor op wat er gebeuren staat en als je het niet wil is er niemand overboord.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

adriana schreef:1) Kinderen horen niet thuis op een T&T avond want ze behoren niet tot de doelgroep TV,TG,TS.
Hoi, Adriana,
Ik ga heel veel met je mee -- vind eigenlijk je posting goed verwoord. En je stelt inderdaad dat de hierboven geschrevenen alleen jouw mening is.

Ik ga er voor het gemak uit, dat je, in het eerste gedeelte, bij "kinderen" bedoelt "minderjarigen kinderen van een T*-ouder" en niet "kinderen die zelf T* gevoelens hebben" of "meerderjarige kinderen", maar zelfs dan -- in het tweede gedeelte zeg je, eigenlijk, dat alleen de doelgroep "TV,TG,TS" thuishoren op een T&T avond. En dus, zou je met hetzelfde gemak kunnen beargumenteren dat vrouwen en partners, of overige vrienden en familieleden ook niet daar thuishoren.

Maar -- "thuishoren" en "welkom zijn" zijn ook twee verschillende dingen. Dat een T&T avond VOOR de doelgroep is, staat buiten kijf. En dat anderen ook welkom zijn, ook, volgens mij.

Dus -- is mijn mening:

1. Een T&T avond is primaire voor de doelgroep TV, TG en TS.
2. Aanverwanten, inclusief vrouwen en overige partners, vrienden, familieleden en meerder- en minderjarige kinderen zijn welkom als gasten van een T*
3. De T* is verantwoordelijk voor het gedrag van de gast
4. Uiteraard is een ouder zelf verantwoordelijk voor de keus een kind wel of niet mee te nemen.

Vandaar dat ik geen bezwaar heb als iemand een minderjarig kind meeneemt.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

en opas en omas?

shalomm
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Lisa_met_een_S schreef:Vandaar dat ik geen bezwaar heb als iemand een minderjarig kind meeneemt.

Lisa
Hoe ligt dat dan wanneer een T* een meerderjarig kind meeneemt, zoals je dat zelf ooit hebt gedaan?
liefs, Josette
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Lisa


Dus -- is mijn mening:

1. Een T&T avond is primaire voor de doelgroep TV, TG en TS.
2. Aanverwanten, inclusief vrouwen en overige partners, vrienden, familieleden en meerder- en minderjarige kinderen zijn welkom als gasten van een T*
3. De T* is verantwoordelijk voor het gedrag van de gast
4. Uiteraard is een ouder zelf verantwoordelijk voor de keus een kind wel of niet mee te nemen.
Geloof dat de standpunten nu duidelijk zijn en voor de rest laten we het houden op \plezier hebben op een T&T avond, waar ik de laatste maanden niet veel meer aan ben toegekomen, maar kom graag in Nieuwegein.
groetjes, Adriana
Plaats reactie