Lenty Panty met open tenen,

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hariet
ff weer wat posten

Lenty Panty met open tenen,

Bericht door hariet »

:) Lieve Meiden,

Hariete heeft weer wat gevonden :roll: Ik las laatst een stukje over een nieuw soort panty (misschien ook al wel bij jullie bekend, in elk geval voor mij nieuw. Ook al gaat het hier over een lente panty. Gezien ons huidige klimaat noem ik het nu toch maar, want stel het is weer iets warmer, maar net te koud en je heb nog witte benen. Dan kuin je eigenlijkniet zonder panty zeg nou zelf. Want dan moet je je haast :oops:

Deze panty is een slipperpanty, heeft naast allerlei voorjaarstinten ook iets héél nieuws: open tenen!!!! :roll: :roll: :roll:

Deze meid zal eens op onderzoek uitgaan, lijkt mij gewoon leuk, je kunt deze panty mooi dragen in open schoenen en het geddelte van je voet dat bloot is kun je dan mooi glans geven met Glans Effect Lotion van Nivea. Dus meiden wat vinden jullie ervan, een bijkomend voordeel is overigens dat je niet zo snel zweetvoeten krijgt, al heb ik daar persoonlijk geen last van, maar voor diegene onder ons,

De panty wordt verkocht onder de naam Panty Flip Flop 19 euro en is van Falke

Nou meiden dit was het
liefs van een vrolijke meid, heb er gewoon zin in en voel me gewoon lekker in mijn vel en trouwens :lol: panty ook.

liefs Hariet. :wink: :wink: :-?
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
hariet
ff weer wat posten

klein foutje onderwerp moet lente panty zijn

Bericht door hariet »

:oops: :cry:
Sorry had het onderwerp verkeerd geschreven perongelijk lenty panty in plaats van LENTE PANTY. Dacht volgens mij teveel aan het woord panty
:oops: Sorry.

maar de rest is oké

liefs Hariet :wink:
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Chantal C.
Forumdiva

Re: Lenty Panty met open tenen,

Bericht door Chantal C. »

hariet schreef:Deze panty is een slipperpanty, heeft naast allerlei voorjaarstinten ook iets héél nieuws: open tenen!!!!
Hee dat is ideaal! Ik heb sandaletten en dat is nou niet echt leuk als je daar panties in draagt. Komen je gelakte teennagels niet goed in uit. Wellicht is dit de oplossing...

Dank je!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
hariet
ff weer wat posten

graag gedaan

Bericht door hariet »

Beste CantalC :roll:

Blij dat ik je blij heb kunnen maken, mag zelf altijd graag naar nieuwe trents en zo zoeken, zo had ik ook een mooi sportsetje van Wolford gevonden echt super, alleen te krijgen in Amsterdam volgens de inporteur, De zaken die ik bezocht heb hebben er zelfs geen volder van en bestellen is ook moeilijk daar je niet weet wat de maat is. De ene keer draag ik een S en de andere keer XL, daar wordt ik soms wel een pissig van. En als het niet zo duur is oke. Maar dit sportsetje kost wel ongeveer 150 euro dus dan maar niet :cry: :cry: :cry: .

Ik hoop dat het bijde panty anders is, als ik in de gelegenheid ben zal ik even een speciaalzaak aangaan, neem het artikel dan wel mee.
Maar als jij iets vind graag ook even een reactie/
liefs Hariet :wink: :wink: :wink:
Liefs Hariet
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ik ben zelf ook hopeloos opzoek naar een bepaald setje... Zie mijn advertentie op Marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/markt/kleding ... 3.htm?av=g

Helaas nog geen reacties gehad... :(
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie