Klazien uut Zalk kon ook soms zo quasi-intelligent uit de hoek komen, Simone. En ook zij liep op klompen, hè ?Simone schreef:Uiteraard, jij hebt het alleenrecht op intelligente opmerkingen
('t zal toch niet...... nee, nee, vast niet.)
Moderator: Moderators
Waar het om gaat is alsvolgt: je wilt, je soms overdadige, lichaamshaar eraf hebben. Het werd als je ts was altijd vergoed.
Dat niet alleen. Ik kan me voorstellen dat een hoop TS-girls hierdoor psychisch ook getroffen worden. Althans dat zou ik wel hebben.Amanda schreef:Het gaat helemaal niet om lichaamsbeharing, die is nooit vergoed geweest.
Het gaat enkel en alleen om baardharen en die vergoeding was voor velen al te weinig.
Als de regeling daadwerkelijk doorgaat treft dat de ts-en met een laag inkomen of uitkering.
Uiteraard, jij hebt het alleenrecht op intelligente opmerkingen.
Bitcherig, ikke? Ben de zachtheid en meegaandheid zelve.En op ultieme bitcherigheid.
Klazien uut Zalk kon ook soms zo quasi-intelligent uit de hoek komen, Simone.
Ja, ja echt, ik ga je nu misschien vreselijk teleurstellen, maar ik loop soms op klompen. Heerlijk joh, in de zomer in de tuin, door de aarde tussen de bloemen en planten, heerlijk!!! Kan het je aanraden.En ook zij liep op klompen, hè ?
('t zal toch niet...... nee, nee, vast niet
Dank voor de toevoeging, Amanda. Met exacte feiten kan beter over deze materie en idioterie van Hans Hoogervorst worden gediscussieerd.Amanda schreef:Het gaat helemaal niet om lichaamsbeharing, die is nooit vergoed geweest.
Het gaat enkel en alleen om baardharen en die vergoeding was voor velen al te weinig.
Als de regeling daadwerkelijk doorgaat treft dat de ts-en met een laag inkomen of uitkering.
Groetjes van, Amanda (vrouw met snor)
Neem maar van mij aan dat de exacte feiten bij de groep die er echt belang bij heeft heel goed bekend zijn.Dank voor de toevoeging, Amanda. Met exacte feiten kan beter over deze materie en idioterie van Hans Hoogervorst worden gediscussieerd
Ik denk te weten dat jij het meent en goed bedoeld.In zaken van belangenbehartiging werkt alleen "samen sterk". Met "onze" bedoel ik dat het in politiek weinig zin heeft om in zo'n klein groepje nog eens de onderlinge verschillen te benadrukken.
O,oOverigens, als ik nu niet meteen onder het mes wil, betekent at niet dat dat zo blijft. Een beetje vooruitkijken kan nooit kwaad.
Dank je, voel me heerlijk, eindelijk.En leuk dat het goed met je gaat!
Voor jou kennelijk niet. Maar als er iets van je hart af moet, weet jij dan alternatieven voor jezef? Voor anderen, zoals ik en velen anderen wel. En voor een aantal die in de kast zitten een uiterst nuttige hulp om over een drempel heen te gaanEsther schreef:Gelukkig is daarvoor deze site niet nodig.
Cliché maar waar, Er is er maar eentje die dat kan en dat ben je zelf. 'Hulpverleners', laat staan zij het 'circuit' al überhaupt niet.Esther schreef:Nou, als ik zo nu en dan lees wat er geschreven wordt op de diverse fora en in een hoop profielen denk ik:T-wereld, nee dank je. Daar maak ik liever toch geen onderdeel van uit, laat staan dat ze mijn belangen zouden willen/kunnen behartigen.
Joanne, lieverd. Ik hoop dat je Engels goed is. Want meer hoge-hakkendiscussies vind je op het forum www.hhplace.org. Have fun!Joanne schreef:Verder bedoelde ik die naaldhakjes niet als stereotype connectie met TS. Was gewoon een beeld wat ik even voor ogen had. Al dat geklik-klak leek me best grappig. Draag zelf ook niet vaak naaldhakjes. Hoewel ze prachtig zijn als je er de benen en de voeten voor hebt snap ik niet waarom je jezelf zo zou pijnigen hahaha....
Nataschja, laat je niets van weerhouden iets te zeggen wat je op je hart hebt, ook al strookt het niet met een mening van een meerderheid. Ook een afwijkend standpunt mag gehoord wordenNataschja schreef:Ik laat het hier maar bij straks veroorzaak ik een rel omdat ik wat fouts heb gezegd, omdat ik geen verstand van politiek en bezuinigen heb, Geld moet rollen