visagiecursus bij Cosmetic Foundation

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nicole-vt
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 23:12
Locatie: C'borg

visagiecursus bij Cosmetic Foundation

Bericht door Nicole-vt »

Ladies,

Wie gaat er begin januari naar de cursus visagie in Dordrecht bij Cosmetic Foundation?

Ben gewoon benieuwd.. en kunnen we vast kennis maken.

Ik heb me in ieder geval opgegeven voor alle avonden en heb er erg veel zin in.

Ik ben 2 weken terug voor het eerst bij Truus van Travisage geweest. Dat was een geweldige ervaring. Echt een aanrader. Ben zodoende eindelijk in het bezit van een pruik en wat kleding.

Via ebay e.d. ben ik nu mijn garderobe een beetje aan het uitbreiden (rokjes voor 1 euro!!).

Als ik nu de make-up ook nog een beetje onder de knie krijg, begint het misschien ergens op te lijken.


Ik ben benieuwd wie er nog meer gaat!

Liefs, Nicole
Paula
Eredivisie
Berichten: 513
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00

Bericht door Paula »

Hi Nicole, ik zal ook op de cursus zijn. Alleen niet als cursiste, maar als assistente van Petra, de visagiste. We zullen dus veel met elkaar gaan werken. Ik heb er enorm veel zin in en ben ondertussen heel benieuwd naar al de deelneemsters.
En dat het ergens op gaat lijken ben ik van overtuigd :wink:


Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Gebruikersavatar
Nicole-vt
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 23:12
Locatie: C'borg

Bericht door Nicole-vt »

Zo te merken wordt dat wordt dus privéles van Petra met Paula als assistente!........
:D
Paula
Eredivisie
Berichten: 513
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00

Bericht door Paula »

Ja, als je de reacties hier bekijkt lijkt dat er wel op. Maar de werkelijkheid is gelukkig anders. Er zijn vooralsnog 6 deelneemsters :lol: Er is nog plek voor maximaal 2.


Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Paula schreef:Ja, als je de reacties hier bekijkt lijkt dat er wel op. Maar de werkelijkheid is gelukkig anders. Er zijn vooralsnog 6 deelneemsters :lol: Er is nog plek voor maximaal 2.
Ik ben in principe wel geinteresseerd, alleen kijk eerst even aan wat mijn contact met Cindy (Visagiste in opleiding, bekend van de KiTTenKlub) gaat brengen.

Als het goed is gaan we elkaar begin volgend jaar nogmaals ontmoeten. Hopelijk kan ze mij nog van de nodige tips voorzien.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
PattyNylon
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: do okt 10, 2002 1:17
Locatie: Barenrecht

datum van deze cursus is ??

Bericht door PattyNylon »

Hi,
Ik heb wel interesse om mee te doen maar dat is mede afhankelijk van de datum van deze cursus.
Btw wat zijn de kosten ....
Ik hoor het wel..
nvrgr
Patty
Gladde nylons of panty's en high heels zijn helemaal top !
Gebruikersavatar
Nicole-vt
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 23:12
Locatie: C'borg

Bericht door Nicole-vt »

Hoi Patty,

De Cursus is bij Cosmetic Foundation in Dordrecht, kijk maar even op de volgende link voor meer info:


http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=145


Groetjes , Nicole
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Speaking of cursusen. In de Echo van 31 dec 2003 stond een artikel over www.makeup.nu

Een zekere Rita Serano beweerd dat veel vrouwen nooit geleerd hebben op zich echt op te maken. Ze heeft een studio in Amsterdam Oud Zuid. 1 van haar adviezen. "Meer is niet noodzakelijk beter" :zegt ze. "Het is niet de bedoeling dat er 10 lagen make-up op je gezicht wordt aangebracht. Het is geen grimepartij waar je uiteindelijk als Pipo de Clown uitkomt. Nee, je moet wel jezelf blijven."
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Plaats reactie