Rokken in maat 48/50

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Marian van Delft
is nieuw hier

Rokken in maat 48/50

Bericht door Marian van Delft »

Bijna elke avond ben ik als vrouw gekleed. Vaak wil ik een rok dragen met leuke laarzen. Rokken in mijn maat 48/50 zijn moeilijk te vinden.
Miss Etam heeft nooit rokken in die grote maten (wel veel andere dameskleding) en Promiss maar heel af en toe.
De laatste tijd ben ik voor rokken vaak geslaagd bij M&S.
Meestal vind ik de rokken daar veel te lang, maar goed voor een paar euro worden ze korter gemaakt. Het is maar een tip voor anderen die wellicht ook op zoek zijn naar een leuke rok !!
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Hoi Marian,

Leuk dat op "ons" Forum komt, welkom (als ik dat mag zeggen van de Forum diva's, operators enzooo.)

Dat je je elke dag omkleed en ook kleding koopt in dameswinkels vind ik al heel knap. Ik durf nog niet te gaan winkelen.

Misschien is het leuk als je je voorstelt op "Hallo Allemaal.

Liefs Nicole :wink:
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Nicole_vt schreef:Leuk dat op "ons" Forum komt, welkom (als ik dat mag zeggen van de Forum diva's, operators enzooo.)
Natuurlijk, gekkie
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
pinkslipper
ForumFan

Re: Rokken in maat 48/50

Bericht door pinkslipper »

Marian van Delft schreef: Meestal vind ik de rokken daar veel te lang, maar goed voor een paar euro worden ze korter gemaakt.
Als ik mag vragen. Wat is te lang? oftewel hoeveel cm bedoel je?
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Marian van Delft
is nieuw hier

roklengte

Bericht door Marian van Delft »

De meeste rokken vallen (bij mij) ruim 5-10 cm onder de knie.
Zelf vind ik kortere rokken leuker staan en prettiger dragen d.w.z. tot net boven de knie.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Heb zelf altijd het gevoel dat je als T een opleiding coupeuze erg hard nodig hebt. Het zelf maken van kleding voorkomt een hoop frustratie en scheelt ook een hoop geld. En nog even als forumdiva, er mag hier toch gewoon alles gezegd worden? Dat mensen het er niet altijd mee eens zijn en dat ventileren betekent niet dat het niet gezegd mag worden hoor. Dat noemt men discussieren dacht ik :D
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joanne schreef:En nog even als forumdiva, er mag hier toch gewoon alles gezegd worden? Dat mensen het er niet altijd mee eens zijn en dat ventileren betekent niet dat het niet gezegd mag worden hoor. Dat noemt men discussieren dacht ik :D
Als moderator, wil ik even een kanttekening zetten bij jouw laatste opmerking, Joanne.

Er mag van alles gezegd worden, mits het valt binnen de definitie van "discussieren". Zodra het buiten de fatsoennormen valt -- en hiermee bedoel ik met name, hoe men met elkaar omgaat -- overschrijdt je wel een grens en treden wij daar onverbiddelijk op.

Maar -- ook van de medewerkers van Travestie.org, mag Nicole Marian welkom heten. :-)

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Lisa_met_een_S schreef:Als moderator, wil ik even een kanttekening zetten bij jouw laatste opmerking, Joanne.

Hehehe je hebt altijd baas boven baas he. Maar ga je gang
Lisa_met_een_S schreef:Er mag van alles gezegd worden, mits het valt binnen de definitie van "discussieren". Zodra het buiten de fatsoennormen valt -- en hiermee bedoel ik met name, hoe men met elkaar omgaat -- overschrijdt je wel een grens en treden wij daar onverbiddelijk op.
:D :D Men treedt hier toch noooooit buiten die grenzen hihihi... Wij T's zijn een bevlogen volkje dat wel maar echt de regeltjes overtreden dat heb ik maar twee keer meegemaakt of zo. En inderdaad daar is adequaat op gereageert.
Lisa_met_een_S schreef:Maar -- ook van de medewerkers van Travestie.org, mag Nicole Marian welkom heten. :-)

Lisa
Gelukkig maar want daar ging het tenslotte om 8) :D En om die verdomde kledingindustrie die maar niet wil begrijpen dat er ook mensen met afwijkende maten zijn :-? :evil:
Plaats reactie