Gevoelens

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hi,

Inderdaad een heel erg herkenbaar iets!!!
Zelf ook al een paar keer mee gemaakt, de laatste tijd met een meisje op een poster bij mij aan de muur :oops:

Maar ook wel als ik aan het winkelen ben, dat er ineens een leuke meid loopt en dan een gevoel van jaloezie, of wow, zo zou ik willen zijn. Soms is het de kleding soms de uitstraling van het meisje of jonge vrouw.
Vanmiddag was ik ff met mijn zus aan het winkelen en we liepen langs een kledingzaak, daar stond een etallagepop met een heel leuk pakje aan, mooi zwart jasje witte blouse en zwarte broek, mijn eerste gedachte was dat pakje zou ik wel willen hebben.

Groetjes, Nataschja
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

[quote="Nataschja"Vanmiddag was ik ff met mijn zus aan het winkelen en we liepen langs een kledingzaak, daar stond een etallagepop met een heel leuk pakje aan, mooi zwart jasje witte blouse en zwarte broek, mijn eerste gedachte was dat pakje zou ik wel willen hebben.[/quote]

En wat belet jou om het te kopen?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hi,

Wat belet mij om dat pakje te kopen, Euros, een gebrek aan €€€

Maar ja, komt nog wel (hoop ik)

Groetjes, Nataschja
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hihihi bekend probleem dat gebrek. Als je maar het maar wel gewoon eens doet als je die euro's wel hebt. Is niets om je voor te schamen je zou er zelfs best een beetje trots op mogen zijn.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Euro's ? Oh die heb ik genoeg hoor..
Er zitten alleen teveel dagen in de maand om ermee uit te komen :)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Als ik mijn rekeninginfo zo bekijk heb ik er ook genoeg. Vervelend daty dat minnetje er steeds voorstaat. Als er nu iemand de rabobank zou hacken en er een staand streepje doorheen zou zetten zag het er ineens weer wat fleuriger uit. 8) En mijn jaarafrekening van het gas en licht zet ook geen zoden aan de dijk. 9 euro terug. Hoewel, dat is al weer een panty voor de kerst :D
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Vervelend daty dat minnetje er steeds voorstaat.
Doet me aan die Loesjetekst denken: Aan het eind van mijn salaris hou ik altijd een stukje maand over. Gaat voor velen op, sommigen jagen hun loon of uitkering van een maand al binnen een week erdoor :-?
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Nou zo erg ben ik gelukkig ook weer niet maar heb gewoon wat pech gehad in het verleden. Kom redelijk goed rond en die achterstand komt wel als ik weer werk.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Sja, dit zijn ervaringen met een grote impact.
En is volgens mij niet even weg te poetsen van " kom, wees jezelf en maak je mooi op"....breng het nu wel erg kort door de bocht...weet ik!
Ik zelf heb dit erg indringend meegemaakt toen ik een tijd geleden een klein meisje zag van een jaar of 8....dit was meer een beeld, dan real.. eigenlijk een droom.
De gedachte....eigenlijk ben ik haar, maar nooit geweest..
En het ging gepaart met een intens verdriet...
Toch was het de sleutel van de deur van zelferkenning...ben toen niet meer gaan vluchten.. maar mezelf diep in de ogen gekeken..
En op weg gegaan..
Natuurlijk hoeft bij de ander mijn weg niet haar/zijn weg te zijn...ieder mens is anders...en de bestemming ligt ook ergens anders..
Maar zulke beelden zijn richtingswijzers...
De pijn om zulke beelden worden bij mij minder, omdat ik weet ...over een tijd ben ik wie ik ben.

anouk
x
Plaats reactie