miss. Travo
Moderator: Moderators
miss. Travo
Hoi,
Gaat er iemand naar de miss. Ravo verkiezing?
Lijkt me wel eens leuk om daar bij te zijn, om te kijken dan
Groetjes, Amanda
Gaat er iemand naar de miss. Ravo verkiezing?
Lijkt me wel eens leuk om daar bij te zijn, om te kijken dan
Groetjes, Amanda
Amanda, mij zul je daar hoogstwaarschijnlijk tegenkomen. Ik ben gevraagd om als één van de juryleden te fungeren Het lijkt mij sowiezo een leuk evenement om eens naar toe te gaan. Glitter, glamour en show. Is toch altijd heel erg leuk.
Liefs, Paula.
Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
- racine
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Trafo (let op de spelling) feitelijk Transformator; een voorziening die in staat is wisselspanning van 230 Volt om te zetten in gelijkspanning b.v. 32 Volt.
Wordt veelal toegepast omwille van de veiligheid van betreffende gebruikers. De spanning gaat er dan letterlijk en figuurlijk van af.
Vroeger waren gewikkelde trafo's vrij gangbaar (grote lompe bakken met relatief weinig vermogen) Vandaag de dag vaak compacte schakelende uitvoeringen die ook nog meer vermogen kunnen dissiperen.
Greetz,
Racine
Ik moet altijd aan electrische treintjes denken als ik het woord travo hoor
Aangezien Joost het niet doet, doe ik het wel.Jooooooooooooooooost, het gaat over treintjes. Hihi!
Trafo (let op de spelling) feitelijk Transformator; een voorziening die in staat is wisselspanning van 230 Volt om te zetten in gelijkspanning b.v. 32 Volt.
Wordt veelal toegepast omwille van de veiligheid van betreffende gebruikers. De spanning gaat er dan letterlijk en figuurlijk van af.
Vroeger waren gewikkelde trafo's vrij gangbaar (grote lompe bakken met relatief weinig vermogen) Vandaag de dag vaak compacte schakelende uitvoeringen die ook nog meer vermogen kunnen dissiperen.
Greetz,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.