bezuinigingen op TS-ontharing

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

ChantalC schreef:Ideetje Paula: T-girl Darts kampioenschappen ism met de Lellebel???

:lol:
Alleen maar T-girls???????

anders...count me in ;-)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Ben niet zo´n darter zelf. ik speel dan wel voor publiek als ik kan komen
Cyn.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Kreeg van Groenlinks een mailtje terug die ik hier maar plaats. Het mailtje zegt op zich zelf genoeg en daarom is het volgens mij ook van belang dat deze actie doorgezet wordt. Iedereen zou gewoon de link naar de pagina van Chantal moeten doorsturen aan zijn hele adressenboek met de vraag ditzelfde te doen aan ieder ander. Anyway ik hooop dat men dit nog een keer wil proberen en nu de inhoud van het mailtje:

Geachte mevrouw XXXXXXX,

Hierbij stuur ik u een reactie op uw e-mail over de vergoeding van ontharing bij transseksuelen.

GroenLinks is het met u eens dat de bezuinigingen in de zorg zeer onwenselijk zijn en van tafel moeten. De bezuinigingen op de ontharingsbehandelingen zijn door minister Hoogervorst "verstopt" in een enorme bezuinigingsoperatie op bijna 140 maatschappelijke organisaties. Er zit geen enkele logica achter deze bezuinigingen. Daarom heeft GroenLinks kamerlid Evelien Tonkens meteen na het bekend worden van de bezuinigingen voorgesteld dat minister Hoogervorst zijn huiswerk gaat overdoen. Het beleid is slordig, inconsistent en niet gebaseerd op inhoudelijke criteria. De afgelopen maanden heeft GroenLinks meermalen aangedrongen op het terugdraaien van deze bezuiniging. Natuurlijk waren we daarbij afhankelijk van de opstelling van andere politieke partijen. Uiteindelijk steunde een minderheid van de Kamer onze mening. GroenLinks vindt dat bezuiniging op deze behandelingen leidt tot een tweedeling in de zorg en een enorme kostenpost voor mensen, die dit niet kunnen betalen of voor wie dit een aanzienlijke aanslag op het inkomen is. GroenLinks vindt dat dergelijke behandelingen voor iedereen toegankelijk moeten zijn, ook voor lagere inkomens. Wij pleiten dan ook voor een basis-volksverzekering, waarbij mensen naar draagkracht premie betalen. Hierdoor blijft de zorg voor iedereen toegankelijk. Dit kabinet zorgt juist voor een tegengestelde ontwikkeling.

Ik hoop dat ik u alsnog duidelijk heb kunnen maken op welke manier GroenLinks oppositie heeft gevoerd tegen de bezuinigingen in de zorg. Wij zullen ons ervoor in blijven zetten dat mensen die zorg nodig hebben dit ook kunnen krijgen.

Met vriendelijke groet,

Namens Evelien Tonkens,
Tweede-Kamerlid GroenLinks


Jeroen van de Koppel
GROENLINKS Tweede-Kamerfractie
Hoofd publieksdienst
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Johnn,

Ik wil je niet bang maken maar dart gemiddeld een uur per dag. Alhoewel die lange nagels die pijlen flink in de weg kunnen zitten.

Count me in !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

En dan darten we met epileernaaldjes op de foto van Hoogervorst zijn we meteen weer on topic 8) :wink:
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:En dan darten we met epileernaaldjes op de foto van Hoogervorst zijn we meteen weer on topic 8) :wink:
...en de rest van het Kabinet er omheen....voor het geval we mis gooien... :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo dames (en heren ook),

Ik heb wat aangericht....................geloof ik............ :oops:


Met vriendelijke groet,
Racine
P.S.
Ik wil ook wel meedoen, maar dan raad ik de toeschouwers en mede darters aan eerst hun levensverzekering te controleren; gezien mijn dartkwaliteiten is dat echt nodig. Zorg ook voor plamuur, vervangende verlichting en reserve pijlen :wink:
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

racine schreef:De jacht is mooier dan de vangst.
Jaag je met dartpijlen? Nee toch he? :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

oh-mode on

Hé ChantalC,

Met een kruisboog voorzien van aangepaste geleidestrips voor dartpijlen en een lasergestuurd zoeksysteem gaat dat heel goed....... :lol:

Greetz,
Racine

oh-mode off
Mijn onderschrift is een titel van een nummer van de Tröckener Kecks, één van de meest ondergewaardeerde nl-popgroepen. Het heeft ook betrekking op mijn leven tot nog toe; je bent ergens naar opzoek, je pakt dat enthousiast op, puzzelstukken vallen inelkaar, maar na de zoektocht blijkt e.e.a toch wat tegen te vallen. Inzake het t-gebeuren kan mij dat ook weer overkomen, maar dat weet ik nu nog niet.....Ik dwaal weer af...
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

racine schreef:Met een kruisboog voorzien van aangepaste geleidestrips voor dartpijlen en een lasergestuurd zoeksysteem gaat dat heel goed....... :lol:
"T"-erminator? :D :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
straks in deel 4 :P
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Hoi dames,

Inmiddels zijn we al een maandje verder. Bijna 300 reacties binnen.

Hoe lang wachten we met doorsturen? Misschien nog even wachten tot volgende week. Ik begreep dat men zou proberen in het programma van PaPaul de url te noemen. Wellicht levert dit nog extra steun op.

To be continued...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Wat mij betreft kun je ze wegsturen hoor. We moeten toch iets doen met die stemmen anders hebben we het voor niets gedaan.

Welke partij je het naar toe moet sturen weet ik niet ik dacht zelf dat Groen Links een goeie was. Ook heb ik van Jos Meegens gehoord dat het nog helemaal niet zeker is die terugdraaing van de vergoedingen.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Wat mij betreft mailen we ze naar alle partijen... :)

Ook CDA, VVD, ed... Ik zal de lijst even goed maken, dubbele eruit ed. Teller staat nu op 282, komen we denk ik rond de 275 uit...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

beetje laat

tis er al doorheen gedrukt

shalomm
Plaats reactie