zomaar
Moderator: Moderators
zomaar
Hi meiden, omdat een vriendin van me zei ga eens wat op het forum doen en ik geen eigen mening heb, ben ik hier dus...
Goed zonder gekheid dus, ik zou het erg leuk vinden om eens wat meer met andere girls te klesten allerlei ervaringen.
En omdat op de chat naar mijn mening te veel gemutst wordt.
Mutsen kan ik ook hoor maar doe het al de hele dag.
Maar huh waar ik soms van baal is dat mijn oorgaatjes zo snel dichtgroeien hebben jullie daar ook last van?
Na een dag of twee is het weer worstelen on ze er door te krijgen.
En daar worden mijn lelletjes zo rood van, ja hoor jullie denken blijven dragen, maar dat kan nu eenmaal niet in verband met mijn werk.
Kweet het klinkt niet echt dramatisch, maar dit is maar 1 van de vele ongemakken.
Nou wie weet hoor ik goede tips, en kunnen we over andere ongemaken kletsen.
Kus Sies
Goed zonder gekheid dus, ik zou het erg leuk vinden om eens wat meer met andere girls te klesten allerlei ervaringen.
En omdat op de chat naar mijn mening te veel gemutst wordt.
Mutsen kan ik ook hoor maar doe het al de hele dag.
Maar huh waar ik soms van baal is dat mijn oorgaatjes zo snel dichtgroeien hebben jullie daar ook last van?
Na een dag of twee is het weer worstelen on ze er door te krijgen.
En daar worden mijn lelletjes zo rood van, ja hoor jullie denken blijven dragen, maar dat kan nu eenmaal niet in verband met mijn werk.
Kweet het klinkt niet echt dramatisch, maar dit is maar 1 van de vele ongemakken.
Nou wie weet hoor ik goede tips, en kunnen we over andere ongemaken kletsen.
Kus Sies
Hoi Sies
Ik heb al jaren gaatjes. Als ze eenmaal goed open zijn groeit dat niet meer dicht hoor. Maar de eerste paar weken moet je ze dus wel nihouden.
Ik krijg misschien 2x per jaar een opmerking erover, meer niet. En ik draag in allebei de oren een oorknopje (klaver-4).
Wat je ook kunt doen is 1 oor, en dat regelmatig wisselen.
Gewoon doe zou ik zeggen.
Ik heb al jaren gaatjes. Als ze eenmaal goed open zijn groeit dat niet meer dicht hoor. Maar de eerste paar weken moet je ze dus wel nihouden.
Ik krijg misschien 2x per jaar een opmerking erover, meer niet. En ik draag in allebei de oren een oorknopje (klaver-4).
Wat je ook kunt doen is 1 oor, en dat regelmatig wisselen.
Gewoon doe zou ik zeggen.
Cyn.
- Chantal C.
- Forumdiva
Nee dus niet om die reden gewoon vind het niet mooi met knopjes of ringetjes naar mn werk.
Maar misschien is dat een goed idee ze extra door laten schieten, nu heb ik het zelf gedaan en zijn misschien de gaatjes kleiner en groeien dus eerder dicht.
Trouwens een tepel of navel piercing lijkt me ook wel wat, en huh die zien mijn collega's niet, iemand met ervaring?
Doei xxx
Maar misschien is dat een goed idee ze extra door laten schieten, nu heb ik het zelf gedaan en zijn misschien de gaatjes kleiner en groeien dus eerder dicht.
Trouwens een tepel of navel piercing lijkt me ook wel wat, en huh die zien mijn collega's niet, iemand met ervaring?
Doei xxx
Hi Sies,
Ik heb mijn oorknopjes nog maar pas drie weken, maar de wondjes zijn al goed droog. Nog even wachten en mijn oorbellen kunnen erin.
Ik ben in elk geval niet van plan die gaatjes nog 'onbezet' te laten, op geen enkel moment, dus van dichtgroeien is hier nooit meer sprake.
Groetjes!
Ik heb mijn oorknopjes nog maar pas drie weken, maar de wondjes zijn al goed droog. Nog even wachten en mijn oorbellen kunnen erin.
Ik ben in elk geval niet van plan die gaatjes nog 'onbezet' te laten, op geen enkel moment, dus van dichtgroeien is hier nooit meer sprake.
Groetjes!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
Jawel ik heb een navelpiercing en die heb ik al een jaar of 8. Ik heb hem laten zetten bij bulls bodypiercing in Almere voor 100 gulden toentertijd. Hij is gezet met verdoving dus ik heb er niets van gevoeld. De volgende dag ben ik wel meteen gaan stappen en het gevolg was een kleine ontsteking maar dat was na een week of twee weer weg zonder gevolgen. Ik heb die piercing altijd in en kan hem er ook gewoon uithalen als ik wil. Het gat groeit niet dicht daarvoor heb ik het al te lang. Ook mijn gaatjes in mijn oren heb ik al heel lang. Een jaar of 15 of zo. Ik heb ze toen zelf geprikt en had er in mijn ene oor vijf en in mijn andere één. De vier gaatjes die ik niet meer gebruik heb ik gewoon laten gaan maar als ik wil kan ik er zonder al te veel moeite gewoon weer oorbellen in doen. Vind alleen twee gaatjes wel genoeg. Ook heb ik vier tattoos al heb ik van één van die tattoos inmiddels spijt. Als ik ooit geld genoeg heb laat ik die weghalen maar heb vernomen dat dat niet leuk is
Goh is een piercing zo duur?
En dan rekening houden dat het voor jou in de tijd van de guldens was.
Je was er vroeg bij dus, tis toch pas sinds een aantal jaar een beetje bekend?
Mmm ja das het nadeel van tatoos, ik vind het wel mooi en heb ook wel zitten denken, maar toch maar niet.
Trouwens tegenwoordig hebben bijna alle vrouwen een piercing in de navel een een tatoo in de onderrug zeg maar.
Of worden ze gekloond? hihi
En dan rekening houden dat het voor jou in de tijd van de guldens was.
Je was er vroeg bij dus, tis toch pas sinds een aantal jaar een beetje bekend?
Mmm ja das het nadeel van tatoos, ik vind het wel mooi en heb ook wel zitten denken, maar toch maar niet.
Trouwens tegenwoordig hebben bijna alle vrouwen een piercing in de navel een een tatoo in de onderrug zeg maar.
Of worden ze gekloond? hihi