Travestie gevoelens

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Francy
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr sep 13, 2002 14:41
Locatie: friesland

Travestie gevoelens

Bericht door Francy »

Hallo dames,

Ik loop al een tijdje met deze vraag rond, maar durf het vaak niet te stellen. Ik heb dan ook maar mijn stoute pumps aangedaan.
Als ik een panty aantrek met daarbij een mooi rokje, kan ik mijn sexuele gevoelens niet onderdrukken. Ik ben dan ook benieuwd of dit ook deel uitmaakt van het travestiet zijn. Soms is het wel lastig, ik wil wel graag eens naar een T&T avond, maar ben dan bang dat ik daar ook opgewonden raak en somige dingen zijn moeilijk te verbergen in een strak rokje!!
:oops: Is dit herkenbaar voor jullie en graag jullie reacties!!!

Liefs,

Francy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Francy, als ik een strakke rok draag, dan wil ik juist zo vrouwelijk mogelijk eruitzien, en zorg ik dat er helemaal geen hobbel naar voren steekt. Dat heeft een remmende effect op seksuele gevoelens.

Overigens vind ik dit onderwerp meer iets voor ""Makeup, Uiterlijk en Kleding" en verplaats ik het daarnaartoe.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ik herken het verhaal van jullie allebei al heb ik het zelf niet. MEnsen die bang zijn dat zoiets kan of gaat gebeuren.

Ik ga hierin helemaal mee met Lisa. Je heb daar echt geen last van. Op 1 of andere manier ontwikkel je een remmende stof in je hoofdje waardoor dit niet gebeurt.

Daarnaast is hoe vaker je uitgaat des te minder denk je hierbij nog na en gebeurt dit helemaal niet meer.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Wat Pamela zegt klopt wel hoor. In het begin kun je er best wel opgewonden van raken, maar na een tijdje zal dit gewoner voor je worden (vind je dat jammer of juist fijn ?).
Ik zou zeggen, begin es met wat minder strakke kleding, en zorg dat een eventueel ongelukje geen gevolgen heeft (condoom ofzo?).
Dan voel je je ook zekerder.
Laatst gewijzigd door Cynthia op wo jan 14, 2004 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Cyn.
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Nog een bevestiging van wat al geantwoord is. Geen enkele last (meer) van. Sterker nog, eehh "het" wordt eerder kleiner dan groter. :oops:

Ja, misschien is er wel een remmende stof of zo, maar ik heb er in elk geval geen problemen mee.

Liefs,
Martiene (die ook graag eens naar een T&T wil)
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Francy,

Ook ik heb geen probleem met dat probleem. (Wat eens zinsbouw!). Ik heb wel mijn female erotische fantasietjes, maar dat ik sexueel opgewonden raak van het dragen van vrouwenkleding... Nee hoor!

Ik ben dan gewoon ECHT mezelf, meer niet!

Maar ik sluit me aan bij de andere meiden, het zal we 'minderen' naargelang je vaker weggaat. :wink:

Groetjes,

PS En niet meer twijfelen om een vraagje te stellen. We bijten niet hoor! :wink: :wink: :wink:
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Erotiek

Bericht door Margreet de lange »

Hallo. ik zou wat wiilen zeggen maar ik begrijp nog niet goed hoe het forum werkt (hoe krijg ik bv een actuele foto geplaatst) Eerst maar eens kijken of ik dit geplaatst krijg
Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Erotiek

Bericht door Margreet de lange »

Ik geloof dat het lukt.
Ik heb op een ander forum onder de kop Erotiek wel eens een conversatie willen beginnen over hoe het bij andere beleeft wordt als het gaat over opgewonden raken en waarvan en hoelang en het klaarkomen er na of niet. Ik kreeg toen weinig reactie. Uit het eerste bericht maak ik op dat het over klaarkomen gaat. Ik denk dat iedere travestiet wel een erotisch gevoel krijgt bij het aantrekken van vrouwenkleding, maar direct klaarkomen nee Is dat in het eerste bericht gebeurd?
PS Bij zaken als de Wibra en Zeeman kan je voor weinig geld Panty broeken kopen en met een inlegkruisje en het geslacht naar achteren kan je bij wat voor opwinding dan ook de stakste rok aan die je wilt. Ik persoonlijk vind het ook erotischer.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Hey Margreet, wat leuk om je hier nu ook eens te zien ..
en je pakt meteen al lekker uit qua onderwerp *hihi*

Ga je een blijvertje worden hier ? Gezellie !
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

HOi hoi,

Nathalie schreef:
Ga je een blijvertje worden hier ? Gezellie !
Laten we het hopen hoe meer goede zielen hoe meer vreugde !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

(zie gewijzigde reactie onder)
Laatst gewijzigd door Josette op do jan 15, 2004 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Joost,

Dit hoef ik allemaal niet te weten. Ik vind zelf dat het berichtje niet gepast is op dit forum en verzoek aan je of je hem wilt aanpassen.

Groetjes
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: Erotiek

Bericht door Josette »

Als ik een reactie op Margreet mag geven (gekuiste versie :x ) : Erotische gevoelens zijn bij me uitsluitend aanwezig in geval ik over de knielaarzen met hogehakken aanheb of echt fetish-spul. Bij wat meer onopvallende laarzen, of laarzen die veel vrouwen aanhebben is dat totaal afwezig. Dergelijke fantasieën waren vooral in de periode toen ik nog in de kast zat.
liefs, Josette
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Joost,

Dank je wel. Hier zeg je hetzelfde maar op een wat genuanceerdere manier.

Dank je !

Groetjes,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Erotiek

Bericht door Margreet de lange »

Hoi, (ik weet nog steeds niet hoe ik een aktuele foto moet plaatsen).
Fetisjisme heeft wel iets met travestie te maken (vrouwelijke kledingstukken) maar het is niet de conversatie die ik graag zou willen voeren: het alleen maar opgewonden raken van een satijnen onderbroekje of een panty is niet mijn travestiewereld en als je dan over erotiek praat (of klaarkomen?) kan ik er als travestiet weinig bij voorstellen. Waar ik nieuwsgierig naar ben is naar de erotische gevoelens (dus niet hoe klaar te komen) van andere travestieten, ikzelf ben bijvoorbeeld erg gevoelig bij de tepels en aanraking er van geeft me een heerlijk warm gevoel
Plaats reactie