bezuinigingen op TS-ontharing

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Wellicht bij voldoende weerstand draaien ze het nog terug! is weleens eerder gebeurt...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Lisette
dagelijks aanwezig
Berichten: 102
Lid geworden op: zo jun 24, 2001 2:00
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Blij dat ik ervan af cq klaar mee ben maar vind het wel belachelijk.

Ook SP is er fel tegen las ik in het kwartaal blad maar ja das ook niet zo verwonderlijk :).

Qua darten dat hou ik wel bij het online spelen dat is veiliger voor iedereen :lol: :lol:

Groeten Lisette
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Stuur het toch maar je weet nooit waar het goed voor is de adressen kun je in deze draad terugvinden Chantal
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Joy schreef:beetje laat

tis er al doorheen gedrukt

shalomm
Volgens Jos nog niet maar ik heb er verder geen kijk op. Hoe kom jij aan je info Shaloomke?
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ola trala

maar dan anders

sp stuurde me een matte reactie op mijn verontwaardigende schrijven omtrent de vergoedingen,liet me niet afschepen, stuurde weer een meel en zij kwamen met de bevestiging dat ze er niets meer aan konden doen omdta het er al door was

vervolgens werd mijn aandacht verlegd naar andere zaken en probeer ik uit eigen zak de zaak te betalen , niets is onmogelijk, maar makkelijk is anders

shaloomke joanneke:)
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ok ik begrijp hem had zelf al zo'n mailtje van groen links gekregen en ben er al mee klaar heb al het geld al gebruikt dus op mij is het niet van toepassing.

Joanneke Shaloomke :wink: :D
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Tja

Sommigen van ons hebben geluk (en ik dus niet helaas)
Cyn.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mmm ja ik vind het ook erg vervelend voor de mensen die er de dupe van zijn. Kan er woest om worden. Iemand nog een machinegeweer?
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

sjee joanneke, en dat in de dagen dat er in 2 dagen tijd respectievelijk een leraar doodgeschoten en een directeur doodgestoken wordt?

kannie he!

en ga is naar bed jij!

:)

shalooomke
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hehehe ik pas mijn normen en waarden aan 2004 aan:o)
Nee hoor ik zou zoiets nooit doen. Ben een voorstender van praten praten en nog eens praten. En ik heb heerlijk geslapen al was het maar kort.

XXX
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Hehehe ik pas mijn normen en waarden aan 2004 aan:o)
Nee hoor ik zou zoiets nooit doen. Ben een voorstender van praten praten en nog eens praten. En ik heb heerlijk geslapen al was het maar kort.
Praten is heel belangrijk. Ik denk er wel eens aan als er alleen maar Liefde zou zijn in de wereld en geen Angst (de 2 basis dingen Liefde & Angst), wat zou de wereld er dan mooi uit zien.

John Lennon bezong het ook ooit eens met het liedje "Imagine"... Prachtig!

XXX
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Blij Boos Bang en Bedroefd de vier B's zoals ze in de verslavings zorg genoemd werden. Zijn de basisemoties. Alle andere emoties zijn een afgeleide van een van deze vier. Toch zou ik niet zonder een van deze twee kunnen. Elke emotie leert je wat alleen is het wel prettig als mensen hier mee om leren gaan. Veel van de dingen die ik tegenwoordig zie gebeuren in het nieuws komen mijns inziens omdat men niet met zijn gevoelens overweg kan. En uiteindelijk leidt dat tot woede uitbarstingen. En tot vreemde voorvallen als leerlingen die leraren neerschieten Zit nu op mijn stage plek (een scholengemeenschap) en we hebben net een minuut stilte gehouden en een toespraak van de rector gekregen in verband met dat voorval. Je wordt er wel stil van. Er heerst veel angst onder leraren dat voel je in de koffie kamer. Vreemde wereld leven we in he!
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Zojuist een mail met een heleboel namen eronder verstuurd naar een heleboel politieke partijen. Reacties daarop zal ik uiteraard hier posten...

To be continued...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

ChantalC schreef:[
John Lennon bezong het ook ooit eens met het liedje "Imagine"... Prachtig!
Helaas hebben ze john ook vermoord ...
Als ik die fotoos met yoko zie ...nee weemoed kan niet want ik heb dit niet bewust meegemaakt..
Maar toen stond men nog ergens voor ....
Waar is die bevlogenheid gebleven...net zo weg gewaaid als de tijd zelf, nu is het alleen ikke ikke.
De iktijd perk is een tijd geleden ingegaan.....en waneer zal die eindigen?

anouk, die best in de hippietijd had willen leven....niet als trans hoor, maar gewoon als mezelf.
xxx
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Anouk,

Ik heb de hippie tijd meegemaakt. Zo fantastisch was het ook weer niet.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie