Miss Travo 2004: een impressie
Moderator: Moderators
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Miss Travo 2004: een impressie
Meisjes, meisjes, wat een krasse uitspraken vliegen er over het forum.
De Lijnbaan op vrijdagavond is net zo Rotterdams als op maandagochtend of elke andere dag van de week. Ik heb me er nog nooit in Marokko of Turkije gewaand.
En afgelopen zondag ben ík in elk geval op een geweldig Antilliaans feest geweest, waar ik me volkomen op m'n gemak voelde, een stel prachtige T-vrouwen op het podium heb gezien en erg heb gelachen.
Als het volgend jaar weer wordt gehouden zal ik er zeker weer bij zijn.
groetjes,
Monica
De Lijnbaan op vrijdagavond is net zo Rotterdams als op maandagochtend of elke andere dag van de week. Ik heb me er nog nooit in Marokko of Turkije gewaand.
En afgelopen zondag ben ík in elk geval op een geweldig Antilliaans feest geweest, waar ik me volkomen op m'n gemak voelde, een stel prachtige T-vrouwen op het podium heb gezien en erg heb gelachen.
Als het volgend jaar weer wordt gehouden zal ik er zeker weer bij zijn.
groetjes,
Monica
- Chantal C.
- Forumdiva
Moeten ze ekstra lang zijn hoor, anders blijven ze hangen tussen de botjes....en dan wordt de schietschijt zo boos als een horzel.....en dat moet je niet hebben.ChantalC schreef:Misschien even in de leer gaan bij Racine. die kan volgens haar zeggen goed omgaan met dartpijltjes!Joanne schreef:Mmmmm doe mij er maar één ja![]()
![]()
Ik zelf maak liever een fodoepoppetje.....gap gouw een haartje van die persoon en dan wordt het echt lachen.....
Joanne, even zonder gekheid wordt je nog regelmatig aangegluurd als een alien, of krijg jer nog vervelende opmerking naar je hoofd geslingerd.
D8 dat je al goed op weg was om passabel te worden, ligt aan het strand enzo....
Maar goed het kan.
Daag,
anouk
x
Voor iedere T die wordt aangesproken als 'knul' of ongewenst met haar oorspronkelijke en gehate jongensnaam is er nu de perfecte oplossing voor in uw handtas: Damespistolen zoals de Beretta. En om het karwei geruisloos te voltooien bestaan er ook dempers. Een typisch unisex pistool is bijvoorbeeld de Glock die het leger gebruikt, bijzonder gebruiks- en onderhoudsvriendelijk.Joanne schreef:Tsja die normen en waarden vervaging dat is me wat zeg. Ik denk dat ik de eerste de beste oetlul die me nog een keer wat zegt over mijn transsexualiteit ook maar eens een kogel door zijn kop jaag. Als ik dat vaak genoeg doe is het vast snel een stuk beter met de acceptatie hehehe
Voor het zwaardere werk is er maar één machinegeweer: de Kalashnikov en het originele is aan te bevelen.
Mochten Kalashnikovs niet voldoende zijn dan kunt u zich nog altijd met Semtex of bazooka's behelpen.
Voor artikelen groter dan het formaat revolver of pistool bieden wij u een wijd assortiment tassen op maat aan. Hoewel, Semtex compleet met accesoires zijn op maat in handtassen vervoerbaar.
DISCLAIMER: Dit stuk is vanzelfsprekend zwaar sarcastisch en aan de inhoud kunnen geen rechten worden ontleend. Het neemt niet weg dat het moment niet ongelukkiger kan zijn dan afgelopen week.
Laatst gewijzigd door Josette op vr jan 16, 2004 1:46, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
Dames, dames,
Neem gewoon een waterpistool ! Doet minder pijn en we hoeven geen afscheid te nemen van een forum gangster.
Heb een verschrikkelijke klote dag gehad en heb behoefte aan positieve dingen en dat betreft zeker geen pistolen !
Liefs,
Neem gewoon een waterpistool ! Doet minder pijn en we hoeven geen afscheid te nemen van een forum gangster.
Heb een verschrikkelijke klote dag gehad en heb behoefte aan positieve dingen en dat betreft zeker geen pistolen !
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- Chantal C.
- Forumdiva
Kanten string dag? Kniekous dag?Cynthia schreef:En ik heb al helemaal een k... dag gehad (er is ook een feminiene variant hoor Pamela). Maar dat is hier ontzettend off topic, dus zal ik erniemand mee vermoeien (al kunnen een aantal mensen het wel raden).

A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Monica,
Ik bedoelde dat natuurlijk niet racistisch... maakt mij geen ene moer uit wat voor kleur iemand heeft. Feit was dat wij (m'n vriendin en ik) in de overvolle Mac op de Kruiskade letterlijk de enige twee bleekgezichten waren.
Wat ik misschien wilde zeggen maar 't niet genuanceerd genoeg deed was dat dat een typisch gevoel is... no more no less.
En ja... dat het zo is op maandagochtend en vrijdagavond... [let op, cynische ondertoon
] dat zal wel gewoon Rotterdams zijn 
Groetjes,
Marjolein
Ik bedoelde dat natuurlijk niet racistisch... maakt mij geen ene moer uit wat voor kleur iemand heeft. Feit was dat wij (m'n vriendin en ik) in de overvolle Mac op de Kruiskade letterlijk de enige twee bleekgezichten waren.
Wat ik misschien wilde zeggen maar 't niet genuanceerd genoeg deed was dat dat een typisch gevoel is... no more no less.
En ja... dat het zo is op maandagochtend en vrijdagavond... [let op, cynische ondertoon

Groetjes,
Marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?