Wat ik aan mijn gezicht wil veranderen.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Hoi Franceska,

Ja je onderwerp sprak me heel erg aan aangezien ik vaak in de spiegel sta te kijken en denk ja er valt zeker wat van dat koppie te maken.
Wat ik aan mijn gezicht zou willen laten veranderen???
Hier komt een lijstje:

1.Me onderkaak laten inkorten zodat het lange effect uit me gezicht gaat.
(Volgens een cosmetisch instituut kan dat bij tot wel 2,3 CM)

2.Mijn kaaklijn iets wijzigen zodat het wat minder strak afloopt,dat schijnt met implantaten en injecties geregeld te kunnen worden.

3.Me voorhoofd iets laten afvrezen zodat het"mannelijke"dakkepannetje boven mijn ogen zoveel mogelijk verdwijnt.

Kosten voor deze operaties waren zo gemiddeld 12.000 euro
Aangezien ik me toch voor een genderteam wil aanmelden binnen afzienbare tijd zullen de kosten iets lager uitvallen is mij verteld.
(geen boze reacties als ik ongelijk heb,ben nog druk zoekende met mijn zaklantaarn.)

Voor dit jaar staat zeker in de planning dat mijn gebit vervangen gaat worden,is een hele stap en moet 1,5 maand zonder tanden door het leven maar heb het er voor over.
De schaamte die mijn gebit met zich mee brengt wegen zeker niet op tegen de pijn en ellende die ik dan maar voor een korte periode moet aanhoren.

En ik weet zeker ijdeltut die ik nou eenmaal ben dat mocht dit lijstje gerealiseerd worden ik binnen een jaar met nieuwe wijzigingen komt wat betreft me gezicht.

Trouwens laat je ons nog het resultaat zien mocht je geopereerd zijn Franceska????
Liefs:Lisa
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Ha die Lisa....

Meid, wacht nou eerst even de hormoontjes af...
Als zij een jaartje of wat werken dan is misschien jouw lijstje veel korter..
Ik zit me ook wel te bestuderen wat er mankeert.
Een hele hoop, maar het gekke is ik kan de vinger er niet op leggen waar allemaal aan geschaaft en gezaagd en gefreest moet worden.
Ik zie weing het gezicht wat bij me past, en dit komt ook doordat er nog een beharing is...wordt aan gewerkt, dat wel:-)....en ik ben ook nog maar 3 maanden met hormonen bezig.....dus die moeten ook nog warm lopen:-)
Ik wacht dit allemaal maar af, ben vanmiddag naar de kapper geweest en een kapsel laten knippen die bij me past, lekker laten opmaken enso....en zo heerlijk door de stad heen....even een nieuwe piercing gekocht........
En ik voel me wie ik ben......heerlijk relax....en mooi!

anouk
x
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Lisa,
Aangezien ik me toch voor een genderteam wil aanmelden binnen afzienbare tijd zullen de kosten iets lager uitvallen is mij verteld.
Ik weet niet wie je dit verteld heeft maar ik hoor dit voor het eerst en dege die ons voor gegaan zijn hebben hier ook nooit iets van gemeld. ik zou hier als ik jou was zeker niet op rekenen.

Ik ben het verder wel met Anouk eens dat je beter nog een paar jaar kunt wachten met een dergelijk ingrijpende verandering aan je gezicht. Laat de hormonen eerst hun werk doen voor je laat hakken. Je geplande gebidsbehandeling kan je gezicht al een heel ander aanzien geven dat heb ik zelf ook al onder vonden.

Ik laat mijn gezicht voorlopig nog onverandert omdat ik andere zaken belangrijker vindt op dit moment, dus de resultaten zullen nog lang op zich laten wachten.
En ik weet zeker ijdeltut die ik nou eenmaal ben dat mocht dit lijstje gerealiseerd worden ik binnen een jaar met nieuwe wijzigingen komt wat betreft me gezicht.
Dat is dus de belangrijkste reden om nog te wachten. je weet nu al dat het verlanglijstje niet voldoende zal zijn. Ik weet uit ervaring dat gedurende je transitie (mits je natuurlijk in behandeling genomen wordt door het genderteam) je jezelf anders gaat zien ook in de spiegel. bijvoorbeeld, ik had vroeger een verschrikkelijke hekel aan mijn bril, ik hate het. Nu is die haat weg en heb ik sinds driekwart jaar elke dag vrijwillig mijn bril op. Ik heb zelf al ongeveer drie jaar over mijn gezicht lopen na denken en kwam steeds op de zelfde punten uit die ik wil laten veranderen, maar het is niet zo dat ik er niet mee zou kunnen leven mocht het niet anders kunnen.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Hoi Franceska en Anouk,

Ja uiteraard wil ik afwachten wat de hormonen doen hoor met me lichaam en me gezicht.
Deze is trouwens toch al een soort van veranderd omdat me haar is gegroeid en ik er al meer vrouwelijk uitziet.
Dus voor ik in me gezicht laat hakken eerst even geduld hebben.
Ik weet dat Hormonen ongeveer een jaar of 3 nodig hebben je gezicht te vormen dus ik weet heel goed dat ik eventjes geduld moet hebben.
Ja en me gebit dat wil ik dan wel dit jaar zien te regelen want ik schaam me er gewoon voor zowel als man als vrouw zijnde helemaal uiteraard.
Voor de tijd dat ik er nog mee lopen moet ga ik het zoveel mogelijk opknappen zodat het toonbaar is zeg maar.
En trouwens Fransceska je hebt toch hele mooie brillen tegenwoordig??
Heel soms zie ik weleens een bril dat ik denk van zo die zou ik zo opzetten.
Maar snap best dat als je een bril moet dragen je daar anders over denkt.
Ik heb de lijst zeg maar op het forum gezet als ik toch door het genderteam zou worden afgewezen en ik geen hormonen zou mogen slikken.
Voor de rest vind ik me een hele knappe meid hoor hihihihi.

Lisette
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Het echte werk van de hormonen begint eigenlijk pas tijdje na de operatie, pas dan beginnen veel dingen echt te veranderen.

Testosteron wat nog geproduceerd wordt door je lichaam, andro-cur gaat dit maar ten dele tegen.

Tot die tijd is het niet veel meer dan een hulpmiddeltje.

BTW als genderteam alleen maar belangrijk is om hormonen te mogen gebruiken dan zou ik je motivatie toch is keertje goed onder de loep nemen.

Lisette
Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Hoi Lisette,
Ik kan me indenken dat je een beetje nijdig werd toen je het zo las op het forum.
Had me woorden wat beter moeten neerzetten.
Wat ik er mee wilde zeggen is dat als een Genderteam je door zou laten gaan met de behandeling je dan op een veilige en een op jou persoonlijke manier een hormoonbehandeling voorschrijft.
Mijn argumenten naar het Genderteam toe zijn heel anders dan wat het misschien doet overkomen.
Nogmaals excuus voor mijn verkeerd geschreven berichtje.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Op dit moment kan ik maar 3 dingen bedenken:

1. Weg met die vreselijke baardharen!
2. Wenkbrauwen laten liften.
3. Adamsappel weg of veel kleiner.

Voor de rest ben ik wel content... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Nou Chantal,

ik vind dat mijn neus wel wat kleiner mag (vooral die neusgaten hehe).
En mjin ogen mogen wel wat bijgewerkt worden (liggen diep, en heb wat teveel vel daarzo). Maar dat wordt misschien wel gelijk verholpen door de wenkbrauwlifting.
En verder moet ik straks eerst maar es afwachten hoe ik reageer op de behandeling he.
Cyn.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Euhhh totale face lift, lippen op laten spuiten. Een maatje groter in mijn beha. Een labiaplastiek waarbij binnenste schaamlippen gecreeerd worden. Diepere vagina. Liposculptuur waardoor ik meer taille en meer billen krijg, haartransplantatie, verwijderen van een tattoo en........en..........en tsja ik wil nog wel een hoop hehehehe.....
Jammer dat Make me Beautiful afgelopen is :D
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joanne,

Als je naar de US gaat heb je nog "extreme make-over".
Word je pas echt goed onder handen genomen hihi.

Ik weet alleen het adres niet. Maar moet je kunnen navragen bij de omroep.
Cyn.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Goed plan ik ga eens zoeken zal vast wel te vinden zijn via google.
Chantal C.
Forumdiva

Joanne schreef:Goed plan ik ga eens zoeken zal vast wel te vinden zijn via google.
http://abc.go.com/primetime/extrememakeover/

:D :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Thanks poepie :D
Chantal C.
Forumdiva

You're welcome... Zal ik met je meerijzen? Hoef je niet alleen te gaan en is gezelliger! :wink:
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

He verdorie je moet een videobandje van jezelf meesturen en volgens mij doen ze alleen mensen uit Amerika :cry:
Plaats reactie