Travestie gevoelens

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Bericht door Margreet de lange »

OK, ik geef je het voordeel van de twijfel
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Da's aardig van Margreet ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Nathalie
Teaching a pig to sing wastes your time and annoys the pig."
Heb je dat dan al es geprobeerd?
Cyn.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ja, het gaat erg vervelend worden en het beest in kwestie beleeft er ook geen lol aan. En daarbij .. even aangenomen dat ik over een onvermoeibaar vermogen en energie zou beschikken het arme beest wel wat te leren. Tis vast niet om áán te horen als ie dan onverhoopt wel een aria staat weg te geven. Varkens staan niet bekend om hun toonvastheid en gevoel voor melodie. :wink:

*doh*
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Bericht door Margreet de lange »

Hoi, die laatste berichten kan ik niet duiden. Ik vind het jammer dat de conversatie verwatert Als ik een 'Travestie gevoelens 2' zou openen waar zou dat moeten ( Misschien een nieuw hoofdstuk Travestie, want ik vind dat die ontbreekt en het zou de naam van de site eer aandoen)
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Margreet,

Is mij ook wel es overkomen dat een onderwerp verwatert.
En dat vond ik toen ook heel vervelend.

Zullen we afspreken om weer on-topic te blijven ?
Cyn.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Margreet, evident aan een forum is dat iedereen op elk onderwerp wat hem of haar aanspreekt kan inhaken. Het is aan de kwaliteiten en leesvaardigheid van de forumgangers hier om er overzicht en structuur voor jezelf in aan te brengen.. Dat dat niet altijd even makkelijk en soms zelfs onzinnig kan zijn, ben ik met je eens.

Echter: in een forum kun je discussie verwachten en die volgt niet altijd de lijn die je zelf wenst. Maar soms komen mede daardoor juist andere --minder voor de hand liggende-- onderwerpen ter sprake. Mijns inziens is dat nou juist dé meerwaarde van een forum.

Mocht het zo zijn dat je slechts iets wilt mededelen zonder dat je behoefte hebt aan een discussie, dan is het misschien een beter idee om het prikbord daarvoor te gebruiken ?

No offence intended.

-----
Cynthia schreef:Is mij ook wel es overkomen dat een onderwerp verwatert.
En dat vond ik toen ook heel vervelend.

Zullen we afspreken om weer on-topic te blijven ?
By the way, Cynthia, volgens mij was jij het die het eerste off-topic berichtje schreef, lief. N.a.v. van mijn tagline.
Niet om het een of ander, maar toch ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Nathalie

Daar heb je helemaal gelijk in.
Kwam inderdaad door mij.

Maar de reactie van Margreet kon ik mij heel goed voorstellen vandaar mijn antwoord. Alleen kan ik niet beloven het nooit meer te doen.

Maar zullen we deze thread dan weer op travestiegevoelens toespitsen?
Cyn.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Nathalie schreef:Ja, het gaat erg vervelend worden en het beest in kwestie beleeft er ook geen lol aan. En daarbij .. even aangenomen dat ik over een onvermoeibaar vermogen en energie zou beschikken het arme beest wel wat te leren. Tis vast niet om áán te horen als ie dan onverhoopt wel een aria staat weg te geven. Varkens staan niet bekend om hun toonvastheid en gevoel voor melodie. :wink:

*doh*
Je moet niet denken voor het varken Nathalie, laat dat maar aan dat varken zelf over... Wie weet vind ie het juist wel erg leuk???

:D :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Bericht door Margreet de lange »

Hoi, ik wil niet zeuren maar toch even wel. Als hier het woord sex valt (of erotiek) maakt iedereen zich ineens geweldige zorgen want dat trekt vieze mannen aan en het heeft niets te maken met kleding, make-up en uiterlijk. Zingende varkens maakt ineens niet uit. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje beledigend worden gezien het onderwerp Travestie gevoelens . Het lijkt hier wel een Chatbox voor pubers.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Margreet de lange schreef:Hoi, ik wil niet zeuren maar toch even wel. Als hier het woord sex valt (of erotiek) maakt iedereen zich ineens geweldige zorgen want dat trekt vieze mannen aan en het heeft niets te maken met kleding, make-up en uiterlijk. Zingende varkens maakt ineens niet uit. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje beledigend worden gezien het onderwerp Travestie gevoelens . Het lijkt hier wel een Chatbox voor pubers.
Beste margreet,
Die laatste opmerking laat ik geheel voor jouw rekening. Op de andere zaken wil ik best ingaan. Overigens vind ik dat je het nodeloos opblaast. Het is niet "iedereen" die er problemen mee heeft en de zorg die is geuit kwalificeert zich mijns inziens niet als "geweldige zorgen". Ik heb je al twee keer aangegeven dat ik an sich helemaal geen problemen heb met het onderwerp erotiek en travestie. Sterker nog: ik denk dat ze in veel gevallen onlosmakelijk verbonden kunnen zijn. En dat is op zich al een goede reden e.e.a. hier bespreekbaar te maken. Dit heb ik je dan ook al meerdere malen aangeven in deze thread.

Waarom je zingende varkens erbij haalt in dit onderwerp, is me niet helemaal duidelijk.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo Margreet,
Het lijkt hier wel een Chatbox voor pubers.
Ik geloof dat je de plank nu mis slaat. Door de bank genomen gebeuren er geen rare dingen op dit forum. (uitzonderingen zullen nooit te vermijden zijn). Goed, het gebeurt wel eens dat iemand reageert op een tagline (het onderschrift) of een avatar (het fotootje of animatie ter linkerzijde) Doorgaans betreft dit forumgangers die elkaar redelijk tot goed kennen en goed in staat zijn elkaar aan te voelen over welke opmerking wel of niet kan. Ik begrijp ook wel dat voor newbies (de nieuwelingen dus) het in den beginne verwarrend kan zijn en dat de indruk gewekt wordt dat men van de hak op de tak springt. Probeer daar doorheen te lezen en je zult zien dat dit echt een goed forum is en dat bovenstaande opmerking alhier niet van toepassing is. Ik hoop dat je je mening na enige gewenning zult willen herzien.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Bericht door Margreet de lange »

Natalie, wat dacht je van het gezegde: Een travestiet denken te leren is verspilde tijd en ergert de travestiet
Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Bericht door Margreet de lange »

of: Ik wil niet kunnen wat niet kan willen :lol:
Gebruikersavatar
Margreet de lange
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 22:33

Bericht door Margreet de lange »

En De jacht is mooier dan de vangst vind ik de definitie van Erotiek
Plaats reactie