bezuinigingen op TS-ontharing
Moderator: Moderators
Weer een droom aan het gruzelementen ......verdikkie heb net ook mijn nieuwe fiets wit geverfd....Lisa_met_een_S schreef:Anouk,
Ik heb de hippie tijd meegemaakt. Zo fantastisch was het ook weer niet.
Lisa
Eventjes een heel ander vraag.....hoe zet je een image bij je reaktie...
Wilde een passend fotooo van john en yoco samen in bed plaatsen.
Wil nie!!!
anouk
x
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Anouk,
Om een image bij je reactie te zetten, is het nodig dat het bestand ergens op het internet staat, dat bereikbaar is via een URL. Zet het in jouw postingtussen de "" tags. Dus, stel dat je het volgende beeld zou willen plaatsen:
Dan zou je het zo moeten opschrijven in jouw posting:
Groetjes,
Lisa
Om een image bij je reactie te zetten, is het nodig dat het bestand ergens op het internet staat, dat bereikbaar is via een URL. Zet het in jouw postingtussen de "" tags. Dus, stel dat je het volgende beeld zou willen plaatsen:
Dan zou je het zo moeten opschrijven in jouw posting:
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Chantal C.
- Forumdiva
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
In mijn pubertijd was ik groot fan van haar... Had al haar LP's, 2 keer naar concert geweest van haar. En al mijn vrienden verklaarden me voor gek: "Hee een jongen is toch geen fan van Madonna!" Wisten zij veel...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- racine
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hallo Amanda,
Vanaf "Ray of light" ben ik ook fan van haar.
De foto kan qua bestandsgrootte nog kleiner. Zie hier het resultaat.
De foto wordt iets wolliger, maar voor internet publikatie kan het nog wel en is het voor niet-adsl/kabel internetters een stuk prettiger werken. 47 k
Met vriendelijke groet,
Racine
Vanaf "Ray of light" ben ik ook fan van haar.
De foto kan qua bestandsgrootte nog kleiner. Zie hier het resultaat.
De foto wordt iets wolliger, maar voor internet publikatie kan het nog wel en is het voor niet-adsl/kabel internetters een stuk prettiger werken. 47 k
Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Mooie foto hoor, Amanda.. Daar niet van. Maar de relevantie ervan ontgaat me een beetje ? Kun je uitleggen wat dat met bezuinigingen op TS ontharing te maken heeft ? Of met het off topic draadje wat hier doorheen loopt de apple logo's op een poster ?
Mis ik iets ?
Mis ik iets ?
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Ofcourse nathalie...je ziet toch ze heeft zich niet geschoren...schande schande
En nog iets...hehe..als je goed kijkt in haar ogen dan zie je het.....ze heeft net een stickie op...lekker lekker
anouk, die drugs, drank en rookvrij is want het epileren kost zoveel geld....en straks ga ik van het eten af...yess...als mjn kin maar glad is!
x
En nog iets...hehe..als je goed kijkt in haar ogen dan zie je het.....ze heeft net een stickie op...lekker lekker
anouk, die drugs, drank en rookvrij is want het epileren kost zoveel geld....en straks ga ik van het eten af...yess...als mjn kin maar glad is!
x