T&T Groningen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

T&T Groningen

Bericht door Selena Maria »

Hoi allemaal,en wat was het weer gezellig in Grunn.Ik zag er al naar uit in mijn eigen stadje.Helaas was het bij het adres waar ik de vorige keer was niet mogelijk om me op te tutten :cry: Maar niet gehuild,ik ben in het "bezit" van verscheidene mogelijkheden :D ....maar steeds weer niks,of ze waren er niet of ik had zelf zoiets van die maar niet.Dus uiteindelijk werd het de oude Golf! :( Maar wel een uitdaging om het onder zulke zware omstandigheden eens te proberen :wink: Dat lukte toch wel vrij goed en op weg naar t Platform.Het sneeuwde hevig en ik moest erg goed uitkijken niet uit te glijden..haha dat ging goed.Eenmaal binnen werd ik meteen weer meer dan welkom geheten door iedereen.
En wat is het daar iedere keer(oke 2 de keer) weer super onbevangen en gezellig met heerlijke hapjes,zeer aardige vrouwen en chamante en attente barmensen.En dat ondanks het slechte weer en dan nog zoveel mensen zegt genoeg....BEDANKT!!AAN DE GEHELE ORGANISATIE IN GRUNN.,,tot de volgende!!!xxx :D :D :D
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Ja Selena het was gisteren wel eng om door de sneeuwbuien naar Groningen te rijden .. Elsa vond het landschap er zo mooi uitzien en ik maar zeggen dat ik er niks aan vond ... die sneeuw op de weg bedoelde ik dan.
Het was gisteren weer beregezellig in het T&T cafeetje !!!
Alle reden om tegen de (nog steeds) niet durvers te zeggen ... je hebt wat gemist hoor !!! Kom toch maar es een keer langs ... je zal het nooit meer willen missen ...

Groetjes,

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
tonnie54
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: di okt 21, 2003 12:30
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

hoi meiden

leuk om te horen dat het leuk is geweest...ik had alles in de auto maar ik was laat uit mijn werk en gezien het weer durfde ik niet om helemaal maar groningen te rijden...het is toch een 150 km en dat in de sneeuw.

ben blij om te horen dat het leuk en gezellig is geweest

en nu: echt de volgende keer WIL ik erbij zijn
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Jaaaaaaah! 't was inderdaad weer erg gezellig! "moeten we vaker doen" :)

De gastvrouwen en de bar-mensen (Randolph en Marcel als ik me goed herinner) - nogmaals bedankt!!!

Tonnie: ik geef je geen ongelijk dat je niet door de sneeuw bent gekomen... ik heb (vanaf Diever) al op 't punt gestaan om halverwege te stoppen: bij Assen was ik "de weg kwijt" zeg maar... zo'n hevige sneeuwval dat de weg weg was... der moet toch aardig wat gebeuren voordat ik 't niet naar m'n zin heb in de auto... nou... *dat* was zo'n moment...

Ik vroeg me af in wat voor samenleving we leven als je door dit soort weer heen *moet* om jezelf te kunnen zijn...

Nou ja, volgende keer beter Tonnie (en anderen, ja jullie weten wel wie je bent :)), desnoods komen we je halen ;)

Groetjes en dikke knuf aan allen,

Marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

they're coming to take me away ha ,ha hi,hi they're coming to take me away!!!!!NO!AAAARGHH!!HAHAHAHA :D
Nee,zonder gein.Heel erg jammer dat je er niet bij was Tonnie,maar ik heb makkelijk praten terwijl ik het bijna kruipend kan doen haha!Maar als het de volgende keer goed weer is en je(jullie )geen excuses hebben.....busje komt zo!!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
frency
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: do jan 15, 2004 15:51
Locatie: Zwolle

Bericht door frency »

:oops: voel dat een en ander betrekking op mij heeft. En daag je hierbij uit om me de volgende keer op te komen halen :D .

Vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Helaas weet je dat het door een aantal omstandigheden dit keer helaas niet door kon gaan Marjolein.

Belofte maakt echter schuld, en bij deze verzeker ik je: volgende keer ben ik er ook bij. ( als de tandarts me niet weer te pakken neemt).
Gebruikersavatar
aisha
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do dec 25, 2003 12:54
Locatie: vlakbij Groningen

T & T Groningen

Bericht door aisha »

Hi,
Ook ik moet zeggen dat het ontzettend gezellig was.Het was voor mij de eerste keer dat ik naar de T & T avond ging, maar ik heb nagenoeg geen last gehad van drempelvrees :D.De ontvangst was uitermate warm, en ik werd meteen opgenomen in de groep, dat geeft een heel gerusstellend gevoel kan ik je verzekeren :wink: .We hebben gezellig zitten kwebbelen over van alles en nog wat onder het genot van een drankje en een hapje dat heel plezierig werd geserveerd door de jongens achter de bar.Voor de organisatie een dikke puim.En voor degenen die de drempel nog over moeten:
Niet langer wachten met het zoeken naar excuses en uitwegen.Het is echt niet nodig en zoals Denise gisteren opmerkte:
Al diegenen die de drempel nog over moeten:Stel jezelf eens de vraag of je wel eens een bodybuilder in bikini hebt gezien.Dat kom je dus echt niet tegen op de avonden :lol:
Iemand is zoals hij is, zo is hij denken wij
Plaats reactie