Hot chick

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
capt haok
Eredivisie

Hot chick

Bericht door capt haok »

Hoi meiden,

Mijn dochter had samen met haar vriend een dvd gehuurd.
Echte tienerfilm, komisch.....
Ben ook lekker wezen meekijken, en nu bleek het ging over een knap meisje die erg bewust was van haar schoonheid en daarom ook de nodige harten brak...
En door een 1 of ander foodoomagic was ze ineens een man...
Ik wil niet al te veel uitwijden over de film, maar de emoties van het meisje waren duidelijk, en dit greep me erg aan....
Uiteraard een happy end de foodoomagic werd gebroken, ze werd weer zichzelf.
Dit is altijd een thema, en soms zieje deze tegen in films, meer of minder serieus, en ik voel me dan rot...transeksualiteit speelt dan ekstra op....mijn pijn en wens worden nog intenser...
Ondanks dat ik er mee bezig ben om mezelf te worden, een meid..
Its a long way to go!

Wilde dit even kwijt,

anouk
x
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Hoi anouk,

ik heb de film ook gezien! ik heb dat ook wel een beetje hoor. de wens word sterker door dat soort films. maar dat heb ik eigenlijk in het algemeen wel een beetje hoor. als ik de wedding planner, what a girl want's of maid in manhatten kijk dan speelt het ook al op!!

groetjes,
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Leonie,

Ik heb al die films gezien op dvd ( me zus zei je lijkt wel een wijf ) en ik moet zeggen dat maid in man................ wel de leukste was. Echt een zwijmel film en ik hoop dat ze er nog veel gaan maken in die cat.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Pamela- schreef:Leonie,

Ik heb al die films gezien op dvd ( me zus zei je lijkt wel een wijf ) en ik moet zeggen dat maid in man................ wel de leukste was. Echt een zwijmel film en ik hoop dat ze er nog veel gaan maken in die cat.

Liefs,
je bent toch oook een wij...hmmm dame.....ik vind dat soort films vaak nog wel het leukste.....
ik moet dan oook vaak denken aan films als de kleine zeemeermin, belle en het beest, aladin enz. toen was ik eigenlijk ook al aan het dag dromen tijdens de film...was ik maar...you know....

misschien herken je het wel een beetje!
Natalie
dagelijks aanwezig

filmpjes

Bericht door Natalie »

Ik vind die films ook vaak leuk om te zien, de volgende op het lijstje staat "pirates of the caribean" daar zit geloof ik ook de nodige dosis romantiek in. De 2 films die me in de laatste periode het meeste hebben aangegrepen zijn "Billiy Elliot" (was laatst nog op tv) en "Ma vie en Rose" ... vooral de laatste film gaat heel diep.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

A.s. zaterdag om 23.40 mijn favoriete film: Frankie & Johnnie met Al Pacino en Michelle Pfeiffer. Een aanrader voor iedereen die van romantiek houdt.

Lisa (bij wijze van uitzondering in het TS forum)
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik vond de weddingplanner echt prachtig en heb een potje zitten janken erbij. Heerlijk gewoon. En die Matthew McConnaughy wat een lekker ding zeg Pfffff......
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Dat heb ik met Boyz N The Hood. Al meer dan 30 keer gezien en elke keer weer tranen. Enne Cuba Gooding Jr. heeft zo'n lekker lachje.. :wink: :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Nathalie, we zijn toch saampjes met kendra en lynn naar virgin geweest??
Vergis me niet he, als ik je foto zo bekijk.
Gewoon even checken :)

dag,
anouk
x
Plaats reactie