Tip: Oogcontourcreme van de Lidl
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Tip: Oogcontourcreme van de Lidl
Hoi,
Hier even een tip. Ik heb laatst bij de Lidl oogcontourcreme gekocht (klein wit tubetje met blauw dopje), wonderwel werkt dit spul erg goed.
Ik had altijd last van donkere plekken onder mijn ogen. Door het 's ochtends en 's avonds in te smeren met een tipje creme is het al een stuk minder geworden.
En het kost geen drol bij de Lidl... ongeveer 2 euro dacht ik...
Hier even een tip. Ik heb laatst bij de Lidl oogcontourcreme gekocht (klein wit tubetje met blauw dopje), wonderwel werkt dit spul erg goed.
Ik had altijd last van donkere plekken onder mijn ogen. Door het 's ochtends en 's avonds in te smeren met een tipje creme is het al een stuk minder geworden.
En het kost geen drol bij de Lidl... ongeveer 2 euro dacht ik...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Nou lieverd,
Heb onlangs mascara en ontschminker gekocht bij LiDL en moet net als jij hetzelfde concluderen; niet te duur maar kwalitatief toch wel uitstekend !
Heb onlangs mascara en ontschminker gekocht bij LiDL en moet net als jij hetzelfde concluderen; niet te duur maar kwalitatief toch wel uitstekend !
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
- Chantal C.
- Forumdiva
Gewoon lekker op je handdoekje in de zon blijven liggen. Je moet toch bruin worden?Pamela- schreef:Stel je voor : The love off your life en e steld voor om te gaan zwemmen !!!!!!!
Heb je toch een enorm probleem ! Hoe ga je dat oplossen ?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva