Haar & snit ;-)

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sandra TV
dagelijks aanwezig

Haar & snit ;-)

Bericht door Sandra TV »

Hoi,
Ik heb normaal kort haar. Mijn kapster is zowel vrouwen als mannen kapster. Ik denk eraan om haar de volgende keer te vragen mij een vrouwensnit te geven. :P

Zou er veel verschil bestaan in een mannen en/of vrouwensnit?
Ik hou niet zo van een pruik maar wil er toch wel wat vrouwelijker gaan uitzien. (laat mijn nagels al groeien :oops: )

Wat denken jullie ? gaan voor een lekker kort vrouwenkapsel?

kus
Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Martiene
dagelijks aanwezig

Bericht door Martiene »

Sandra, Als je dat laat doen is het natuurlijk wel zichtbaar voor iedereen ook als je niet en femme bent.
Ik weet niet in hoeverre jou omgeving op de hoogte is en of je ook als dame naar buiten treed.
Voor de rest zou ik zeggen denk er goed over na een pruik is ook zo slecht nog niet hoor.

Groetjes,
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Sandra TV
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandra TV »

Ik heb eigenlijk kort haar, denk niet dat het zo zou opvallen moest de snit nu wat vrouwelijker zijn? Ik hou het liever natuurlijker dan een pruik te moeten dragen, een mooie korte snit kan ook best vrouwelijk wezen?

Moest ik durven dan kleur ik het zelfs, maar jammergenoeg durf ik zover (nog) niet te gaan :oops:

liefs

Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Elena_di_Troia
ff weer wat posten

Ja...

Bericht door Elena_di_Troia »

Gewoon doen, Sandra!

Ikzelf ben de trotse bezitster van een, weliswaar, lange bos haar die ik sinds mjn 17e heb laten groeien (ben nu 36) en vind niets leuker dan het te verven, te stylen en in de meest bizarre knoedels en staarten te draaien...

Voor de eerlijkheid zeg ik er wel bij, dat je moet weten dat ik al jaren in de zgn Gothic-scene zit, waar de meeste jongens er -op zn minst -androgyn uitzien (ik voeg onder de lange jurken echter ook vrouwen-ondergoed, tietjes, kousen en hoge hakken toe, en draag ook iets meer make/up dan de gemiddelde Goff-boi). Ik heb het dus makkelijk... wat mijn vrije tijd en uitgaan betreft. Op het werk heb ik altijd een saaie lage paardestaart in, ook vanwege veiligheidsredenen (ik ben goudsmid en werk met vuur, scherpe voorwerpen en enge machines).

Sinds een maand heb ik het echter wel in een vrouwelijke coupe laten knippen (modelletje J-Lo) en blonde en rode strengen erin laten verven.
Het volledige verhaaltje staat onder de titel Hair Affairs - Aanrader, ergens hierboven...de Goothjes vinden het erg kleurrijk ( :o sarcasme hier), en de dames op mijn werk vinden het prachtig. En ik ben blij.

Dus ik kan je alleen maar zeggen lieve Sandra, doe lekker waar je zin in hebt, of het nou vrouwelijk of mannelijk is... als je er maar gelukkiger van wordt! En als het tegenvalt was je de coupe eruit, verf je het in een neutrale kleur, of (worstcasescenario) loop je een paar weken met een leuke muts op je hoofd... go for it!

Ik denk dat je kapster het alleen maar leuk vindt. Het personeel bij die van mij ging uit hun dak toen ze hoorden dat ik in het weekend een meisje ben... ze hebben, met z´n vieren, me vierenenhalf uur als een prinses behandeld. Dus...

Veel plezier!

X, Kass
Plaats reactie