O ja, optimiste zeker, maar vooral ook realiste, en dat mis ik hier nogal eens.Joanne schreef: Hehehe die Esther toch. Echte rasoptimist.
Truste droomkoninkjes
Esther
Moderator: Moderators
O ja, optimiste zeker, maar vooral ook realiste, en dat mis ik hier nogal eens.Joanne schreef: Hehehe die Esther toch. Echte rasoptimist.
Enig cynisme, en dus soms gekat, is me inderdaad niet vreemd Joanne.Joanne schreef:Tsja dat realisme van je komt bij mij toch ook vaak over als cynisch gekat. Misschien dat ik het misinterpreteer maar dan weet je het in ieder geval. Dromen zijn fijn en maken het leven soms wat aangenamer. Misschien goed als je het ook eens probeert om te dromen.
Haha, nee...en een feilloos gevoel voor understatement ook niet. Enig cynisme, caramba, zeg....Esther schreef:Enig cynisme, en dus soms gekat, is me inderdaad niet vreemd Joanne.
Zucht, Nathalie, je onderschat me.Nathalie schreef:Haha, nee...en een feilloos gevoel voor understatement ook niet. Enig cynisme, caramba, zeg....Esther schreef:Enig cynisme, en dus soms gekat, is me inderdaad niet vreemd Joanne.
Je bent de optelsom van Heleen van Royen, Albert Verlinden en Theo van Gogh in één, Esther !
"And I mean that in a nice way..."
Maakt eigenlijk niet uit Nathalie. Komt meer voor dat men terugschrikt bij het lezen van mijn naamNathalie schreef:Sorry, alle andere namen wilde hun medewerking niet verlenen. Dit waren de enige die overbleven.Esther schreef:Kom eens met echte namen, niet met dit soort softies