Joanne schreef:Hahaha ben blij te horen dat het allemaal naar wens verloopt afgezien van die overgebleven haren (tell me about it) en die uitgestelde SRS. En wat die meid betreft daar kan je gewoon het beste van genieten en of het wat wordt is toch allemaal maar afwachten.
Afgelopen vrijdag heeft Anneke bijna het hele gezicht in een uurtje kunnen doen
En met een pincet is het redelijk bij te houden. Gelukkig heb ik eerst een half jaar iedere dag een uur geblend, want die vervelende Hoogervorst heeft z'n geweldige maatregel met terugwerkende kracht ingevoerd. Dat heeft me bijna 20 uur epileren gekost, gelukkig viel er met een beetje creatief boekhouden 12 uur te redden. Enneh, ik heb alweer een leuke meid ontmoet, nou ja op een chat, maar we sms-en nu en dit lijkt wel wat te worden.
Joanne schreef:Hoe het met mij gaat tsja als je de berichten hier eens goed doorspit zal je merken dat ik nogal in een turbulente tijd zit. Alles bijelkaar voel ik mij best ok maar ik loop soms stuk op dingen uit mijn verleden die ik nog moet verwerken en een plaatsje geven. Ook ben ik best een beetje teleurgesteld over een aantal resultaten van mijn SRS. (een ongelijke borstpartij, de diepte van mijn vagina en de gevolgen voor mijn sexleven daardoor)
De post op blues schijnt heel normaal te zijn, heb ik me laten vertellen. En 't is misschien een schrale troost maar geen enkele vrouw heeft precies gelijke borsten. De diepte is een grote tegenvaller natuurlijk, maar daar is wel wat aan te doen, ze kunnen er bijvoorbeeld een stuk huid van je bovenbeen gebruiken om je wat meer diepte te geven. Als de gevolgen voor je seksleven echt problematisch zijn, wordt dit vast wel vergoed, lijkt me.
Joanne schreef: Kennelijk heb ik me de tijd na mijn SRS toch een beetje te rooskleurig voorgesteld en dat krijg ik op het moment allemaal tegelijk voor de kiezen. Daar wordt echter aangewerkt en heb het al bijna voorelkaar met de nazorg die ik ga krijgen. (Duurt allemaal ook erg lang door de, raad het eens hihihi.....wachtlijsten) Maar verder ga ik gewoon stug door met leven en laat me de kaas niet van het brood eten daardoor. Ik ben nog steeds met mijn studie systeembeheer bezig en loop nu stage op een scholengemeenschap. Het is de bedoeling dat ik daar in de loop van dit jaar mee klaar ben en dan wordt het solliciteren en hopen dat ik weer een leuk baantje op de kop tik. Liefdes leven heb ik even op non actief gesteld omdat ik nog een heleboel dingen op een rijtje moet zetten voor ik daar aan toe ben. Dat is in het kort hoe het mij verloopt laatstelijk. Oh ja en ik heb een aantal correcties aangevraagd wat nu onder behandeling ligt bij mijn ziekenfonds. Onder andere die ene borst en de correctie aan de schaamlippen plus nog een correctie aan mijn oogleden na mijn FFS. Wat er vergoed gaat worden weet ik nog niet en wacht ik maar gewoon af. Mijn veronderstelling is dat alleen de correctie aan de schaamlippen vergoed gaat worden. Maar goed dat zie ik wel.
Zo nu ga ik naar bedje toe want ik moet morgen weer naar stage.
Een schaamlipcorrectie na ongeveer een jaar is standaard volgens Kanhai. Realiseer je je trouwens wel hoeveel geluk je gehad hebt, een gratis FFS komt niet vaak voor... Helemaal nu niet meer, ik help je hopen dat je de ingrepen vergoed krijgt.
De SRS is niet zo'n wondermiddel als het lijkt te zijn en ik denk dat te veel transen zich hierop blindstaren. Na de SRS, als alles klopt, dan ga ik... (verder met leven)... Het proces tussen je oren is veel belangrijker dan het proces tussen je benen.
Hoe gaat het stagelopen eigenlijk? Ik ben namelijk naar de aangepaste leerroute gevlucht omdat ik gek werd van de meisjes van 17 bij me in de klas die het helemaal te gek vonden om een trans te kennen. Nu zit ik bij wat oudere mensen in de klas (de jongste is 22, de oudste 53) en dat gaat een stuk beter. Eerst heb ik het 2 weken stealth gedaan, maar dat is geen aanrader omdat je dan al gauw moet gaan liegen over je verleden. Het was echter wel leuk om te merken dat meer dan 75% van de nieuwe klas niet in de gaten had dat ik trans ben.