Pruik wassen na make-up?
Moderator: Moderators
Hihi,
Nee Joanne dat heb je goed gezien lief. Ik heb al menig maal opgetreden als fransie. Bv ook op een T en T avond in eindhoven waar ik ook een andre hazes zong.
Binnenkort in de kuip (badkuip) FRansie bauer en Pamela live op stage !
Kaartverkoop via de vvv kantoren en eventueel Albert Heijn.
Hoop jullie allemaal te zien die dag.
Liefs,
Nee Joanne dat heb je goed gezien lief. Ik heb al menig maal opgetreden als fransie. Bv ook op een T en T avond in eindhoven waar ik ook een andre hazes zong.
Binnenkort in de kuip (badkuip) FRansie bauer en Pamela live op stage !
Kaartverkoop via de vvv kantoren en eventueel Albert Heijn.
Hoop jullie allemaal te zien die dag.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- Chantal C.
- Forumdiva
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
luchtjes uit je pruikje
Wat ik hier nog niet lees is dat in principe geen enkele pruik er echt op vooruitgaat door m steeds te wassen !
Als je pruik alleen ruikt naar rook/drank enz je kent wel is het ook een goede oplossing om m gewoon 1 of een halve dag buiten te hangen hierdoor gaan alle luchtjes er absoluut uit en daarvoor hoef je m dus niet te wassen ! (doe ik ook zeer regelmatig hoor
groetjes
deborah
Als je pruik alleen ruikt naar rook/drank enz je kent wel is het ook een goede oplossing om m gewoon 1 of een halve dag buiten te hangen hierdoor gaan alle luchtjes er absoluut uit en daarvoor hoef je m dus niet te wassen ! (doe ik ook zeer regelmatig hoor
groetjes
deborah
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
SCHOONMAAKTIPS
Was na gebruik uw pruik met een pruikenshampoo volgens de gebruiksaanwijzing van die shampoo. Uit eigen ervaring melden wij u dat baby shampoo ook goed werkt.
Afspoelen met koud water
Laat de pruik daarna drogen zonder directe warmtebron in de buurt.
Het beste is deze op een speciaal standaardje te zetten waardoor de lucht er onderdoor en doorheen kan ventileren.
Belangrijk: niet borstelen of kammen wanneer de pruik nog vochtig is.
Wanneer de pruik droog is kunt u deze op en pruikenkop plaatsen en zonodig met een borsteltje zonder nopjes of steekkam wat modelleren.
Bij pruiken van kunsthaar komt de krul of slag na wassing en droging vanzelf terug. Gebruik in geen geval krultangen omdat dan het kunsthaar beschadigd raakt.
Pruiken van kunstvezel kunnen niet geverfd worden.
Afspoelen met koud water
Laat de pruik daarna drogen zonder directe warmtebron in de buurt.
Het beste is deze op een speciaal standaardje te zetten waardoor de lucht er onderdoor en doorheen kan ventileren.
Belangrijk: niet borstelen of kammen wanneer de pruik nog vochtig is.
Wanneer de pruik droog is kunt u deze op en pruikenkop plaatsen en zonodig met een borsteltje zonder nopjes of steekkam wat modelleren.
Bij pruiken van kunsthaar komt de krul of slag na wassing en droging vanzelf terug. Gebruik in geen geval krultangen omdat dan het kunsthaar beschadigd raakt.
Pruiken van kunstvezel kunnen niet geverfd worden.