Hoi Pam,
Die is (n.a.v. een andere draad, iets met hilarische momenten of zo...) nog steeds bezig haar Alfa op te knappen.
Greetz,
Racine
Kalo
Moderator: Moderators
Hoi hoi,
Racine schreef:
Ik hoop dat ze snel weer terug komt. Ik mis d'r best wel hier op het forum.
Liefs,
Racine schreef:
Hmmmm dat kan nog wel even duren dan. Ik heb de alfa gezien en dat was niet best zeg hihi.Hoi Pam,
Die is (n.a.v. een andere draad, iets met hilarische momenten of zo...) nog steeds bezig haar Alfa op te knappen.
Ik hoop dat ze snel weer terug komt. Ik mis d'r best wel hier op het forum.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Niet zitten emmeren, hoor Pam. Je ziet me op MSN genoeg online staan.Pamela schreef:Speaking over Nathalie, is she retired ????????? Hoor allang en hoor al zeker erg weinig van d'r ?
Eén berichtje sturen en je had meer geweten.
Ik ben gewoon even druk met andere zaken: werk (Tevens TNCC instructeur geworden), familie-omstandigheden (moeder en stiefvader busongeluk in Thailand gehad, worden volgende week gerepatriëerd), sport (nog steeds 3 keer in de week fitness en bodypump) en hobby (nieuw Ipaq-je).
Kortom, ik heb het er druk mee. Dus ff geen zin en geen tijd in dit geneuzel op het forum. Komt wel weer hoor.. maar nu ff niet.
(Overigens, FYI: het Alfaatje rijdt nog best. Geeft menig straatracer het nakijken.
Zeker met diterin nu. Ik heb mijn kids de aanwijzingen laten inspreken. Erg grappig )
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
Pffff ik weet niks van iPAQ's... Van Palm's een beetje. Heb zelf een Palm Zire. Ding doet wat ik er van verlang... agenda en adresboek bijhouden...Lisa met een S schreef:Overigens, wie begint nu een thread Ipaq vs Palm? Chantal?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.