contact gezocht/even voorstellen

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jannie
ff weer wat posten

contact gezocht/even voorstellen

Bericht door jannie »

Hallo ,ik ben Jannie 23 jaar getrouwd , 3 kinderen en weet sinds een week of 5 dat mijn man een TG is. (Hendrika)
Ben wel blij dat het nu eruit is gekomen, hij zat al tijden niet lekker in z'n vel . maar als ik ernaar vroeg , dan was er niets . Eind januari was ik het zat en besloot nu maar eens door te pakken en net zolang door te vragen tot ik een antwoord had. Nachtwerk geworden,( en nog steeds)maar ik was niet echt verbaasd toen hij het vertelde, wel dat hij dit al vanaf z'n 10e had gevoeld(nu45) .Hij wist alleen nog niet het een naam te geven , ik noemde het TG en vertelde toen dat ik al eens op de site had gekeken. dat heeft hij toen ook gedaan en dat was het begin van vele gesprekken , maar dan alleen met hem/haar. ik wil ook graag met anderen erover praten maar dat is alleen hier mogelijk.

groetjes jannie:wink:
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Jannie

Welkom hier (geldt ook voor Hendrika natuurlijk).
Je kunt hier inderdaad over je gevoelens praten, zowel op het forum als op de chat. Verder zijn er nog wel meer mogelijkheden, maar dit hier is een echte must vind ik.
Gaandeweg zullen jullie denk ik heel veel punten van herkenning tegenkomen. Doe er je voordeel mee en schroom niet om vragen te stellen. We zijn hier met elkaar een soort van zelfhulpgroep.
Ik hoop jullie nog vaak tegen te komen hier.
Cyn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hallo, Jannie,

Het is een teken van jouw liefde en jouw sterkte, dat je het op zo een manier hebt aangepakt. Er zijn talloze mogelijkheden voor kontakt -- hier in het forum is er een, natuurlijk, en op onze chat kan je "live" met andere T's (en af en toe een partner) praten. Ook kan je lid worden van de partner groep, om met andere partners je gedachten uit te wisselen. Meer informatie vind je hier.

Daarnaast kan je naar de T&T avond in Groningen, of, sindskort, in Leeuwaarden, om IRL andere T's te ontmoeten. Ik ben er nooit geweest (en die van Leeuwaarden is nieuw), maar in Rotterdam en Nieuwegein komen ook regelmatig partners. Het is niet verplicht dat de "T" en femme komt, maar het is wel een uitgelezen gelegenheid om het te doen. Desnoods kan je partner daar omkleden, als er geen andere mogelijkheid is.

Overigens, spreek ik niet alleen als moderator, maar ook als een T die gelukkig getrouwd is, met een vrouw die ook ermee heeft geworsteld en het heeft geaccepteerd, net zoals mijn kinderen dat hebben gedaan. Dus ook rechtstreeks kontakt met ons is mogelijk, als je dat wilt.

Sterkte en ik hoop je verhalen en vragen hier te mogen lezen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
jannie
ff weer wat posten

Bericht door jannie »

:P bedankt Chynthia en Lisa voor jullie reactie , ben blij dat ik dit nu gedaan heb.
Had mij ook al aangemeld bij de partnergroup.
Ik hoop dat Hendrika er ook veel aan heeft .
"Wij" zijn nu bezig met :pruik,protese,schoenen.
Kleding is op dit moment gelukt(ik had wat nieuws gekocht(te klein) en dat past Hendrika :D ( moet ik weer shoppen)

tot ziens jannie
partner van Hendrika
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Jannie,

het zal niet makkelijk zijn maar zoals je er nu al mee omgaat overtuigd grote klasse van jouw kant. Probeer wel met eljaarrealistisch te blijven en er veel over te praten op een normaal en goed nivo.

Shoppen heb je het over, jammie, laten we eerlijk zijn das vast niet erg want als we iets graag doen is het shoppen, shoppen en nog is shoppen.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Dag Jannie ..even een herinnering deze avond is er een chat vóór en door partners waar je veel kwijt kunt over wat je nu meemaakt .Misschien zie ik je daar , groetjes Elsa .
Plaats reactie