Leugens in de tv/cd wereld....

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

anne429
is nieuw hier

Leugens in de tv/cd wereld....

Bericht door anne429 »

Hallo,
Mijn partner (Tamara_tv) heeft de behoefte om zich als vrouw te verkleden. Deze behoefte is ontstaan op het moment dat ruim 10 jaar geleden stopte met de motorcross. Momenteel is hij 48. Nooit eerder heeft hij uiting gegeven aan deze gevoelens. Wij leerden elkaar kennen in jan 2001 en eind 2001 "ontdekte"ik bij toeval dat hij zichzelf verkocht als man en als vrouw in matige lingerie op het internet. Ik was boos en teleurgesteld, mijn vertrouwen in hem had een forse deuk opgelopen maar toch gingen we verder , dit keer in vertrouwen en ik in respect voor zijn tv gevoelens. we kochten samen een outfit voor hem en spraken af dat er nooit sex bij aan te pas zou komen. Het moest puur gaan om het genot van het vrouw zijn. Daarmee ging hij accoord zonder slag of stoot.
Wederom werd ik belogen door hem, weer op internet en chat sites.
Weer vergeving en weer een herstart met een nieuwe belofte....
Toen ik door zijn kinderen werd voorgelogen tijdens een bezoek aan ons, we zijn in 2002 getrouwd, sloegen bij mij alle stoppen door...
Alles draaide om leugens leek wel... Hij vroeg de echtscheiding aan omdat hij vond dat ik hem belemmerde in zijn (hun) leugens. Ik ontdekte wederom zeer geile en ook gewone contacten, welke hij had en waar ik niets vanaf wist.
Vraag aan jullie is:
- is dit een normale tv/cd actie en reactie?
- Is het vreemd als mijn respect naar hem en jullie wereld kapot is?
_ De hele tv/cd wereld een grote donkere wereld is die het daglicht niet kan verdragen?
-Sorry als ik bevooroordeeld ben en bozig reageer maar ik voel me behoorlijk gebruikt....
Graag jullie reacties aub...
Anne
HELP ME AUB!
WilmaB
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

En alle hondjes heten Fikkie???? :-? :-?

Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Wilma,

waar slaat die reactie op?

Ik krijg de indruk dat er hier iemand een serieuze vraagt stelt....
Let it be..
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Anne,

Ik lees je posting en wanneer het net zo is zoals jij het beschrijf moet je zo snel mogelijk van hem af (vind ik persoonlijk dus).

Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en wanneer het vertrouwen weg is, heb je geen basis meer.
Ik zal proberen een beetje op je punten in te gaan.
Deze behoefte is ontstaan op het moment dat ruim 10 jaar geleden stopte met de motorcross.
Persoonlijk bevreemdt mij dat, al heb ik niet de wijsheid in pacht.
Iedereen is uniek, maar meestal zijn er op jongere leeftijd toch al punten aan te wijzen. En misschien was de motorcross een vlucht in een macho wereld om weg te lopen voor je gevoelens.
Wij leerden elkaar kennen in jan 2001 en eind 2001 "ontdekte"ik bij toeval dat hij zichzelf verkocht als man en als vrouw in matige lingerie op het internet.
Deze wereld ken ik totaal niet, en daarom zal ik daar ook niks over zeggen.
Ik was boos en teleurgesteld, mijn vertrouwen in hem had een forse deuk opgelopen maar toch gingen we verder , dit keer in vertrouwen en ik in respect voor zijn tv gevoelens.
Persoonlijk vind ik dit al een hele investering van jou. Je accepteert zijn gevoelens en probeert ermee om te gaan. En als je afspraken maakt, die geaccepteerd worden, moet je er vanuit kunnen gaan dat die ook nagekomen worden.
Wederom werd ik belogen door hem, weer op internet en chat sites.
Dat had voor jou al een signaal moeten zijn. Het lijkt erop dat hij zich niet aan afspraken wenst te houden, en die alleen maakt om ergens vanaf te zijn.
Vraag aan jullie is:
- is dit een normale tv/cd actie en reactie?
- Is het vreemd als mijn respect naar hem en jullie wereld kapot is?
_ De hele tv/cd wereld een grote donkere wereld is die het daglicht niet kan verdragen?
Zoals je uit mijn reactie kunt opmaken vind ik dit geen normale tv actie.
En vind ik het volkomen normaal als jouw respect weg is naar hem. En ik kan me voorstellen dat het ook naar de gehele tv-wereld is, al mag je dat niet gelijkstellen aan zijn beleving daarvan (die dus absoluut niet de mijne is)
En ik ging er juist vanuit dat wij (tv/tg/ts) niemand kwaad doen. Ik kom er steeds opener voor uit, en doe absoluut geen zaken die het dagflicht niet kunnen verdragen (al is daglicht wel erg hard en niets verhullend, wat het moeilijker maakt om en femme naar buiten te kunnen).

Ik hoop dat je hier iets mee kunt; je mag me altijd mailen, of chatten via msn of de chat op deze site.
Ik wens je heeeel veel sterkte.
Laatst gewijzigd door Cynthia op do mar 11, 2004 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Cyn.
WilmaB
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Nicole-vt schreef:Wilma,

waar slaat die reactie op?

Ik krijg de indruk dat er hier iemand een serieuze vraagt stelt....

Ik kan er niet tegen dat iedereen met 1 persoon wordt vergeleken.
Ik heb haar dan ook per email mijn standpunt nader verklaard en haar meegedeeld dat de meerderheid hier niet zo is als haar ex.
Het is toch zo, dat niet iedereen hier zo is toch of is iedereen hier zoals haar exvriend?

Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

is dit een normale tv/cd actie en reactie?
Net zo normaal als voor een niet-tv/cd.

Is het vreemd als mijn respect naar hem en jullie wereld kapot is?
Kan ik heel goed begrijpen, maar leugens en "onze wereld" hebben in die zin weinig gemeen.
De hele tv/cd wereld een grote donkere wereld is die het daglicht niet kan verdragen
De hele tv/cd wereld is heel groot, en kan zeker het daglicht verdragen, al hebben velen er nog moeite mee om zich in het daglicht te begeven :wink:

Ik ben van mening dat je het gedrag van je ex-man niet kan en mag koppelen aan de TV/CD wereld, zoals ik al zij heeft het mijns inziens weinig met elkaar te maken.

Er zijn vele T*'s die het (nog) niet hebben verteld aan hun partner, dat is meer uit schaamte en angst om bijvoorbeeld de partner te verliezen, dat heeft niks met sex te maken.

Lees eens wat verder op dit Forum, ik ben er van overtuigd dat je gevoelens naar "ons" toe zal veranderen.

Groet,

Nicole
Let it be..
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Wilma,

ksnap het...

Greetz, Nicole
Let it be..
anne429
is nieuw hier

Bericht door anne429 »

Hallo,
Kei lief de reacties van jullie.
Ik heb naar Wilma dan ook excuses gestuurd. Ik wil niet alles onder een noemer plaatsen, en wil jullie zeker niet kwetsen of wat dan ook.

Het enige wat ik vraag is enig inzicht in beweegredenen van mijn partner. Dat het moeilijk is om in het daglicht te treden dat geloof ik meteen, Ik wilde mijn partner daar in helpen door een start e maken in Amsterdam ofzo, een stad waarin je anoniem bent en toch jezelf mag zijn.
Ik krijg steeds meer de indruk dat mijn partner de spanning an de sex belangrijker heeft gevonden als het cd/tv zijn..maar dat is hetgeen ik denk.
Nogmaals, dank voor jullie reactie...
HELP ME AUB!
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hallo Anne,

ik ben met je eens dat het gedrag van je man buiten alle perken gaat.
Het is door anderen ook al geschreven, een relatie is gebaseerd op vertrouwen en afspraken.
Als afspraken niet nagekomen worden is het vertrouwen weg en daarmee de basis op z'n zachtst gezegd flink ondermijnd cq (onherstelbaar?) beschadigd.
Met wat jij zo schreef denk ik dat je man juist z'n handen dicht had mogen knijpen en er voor had moeten zorgen dat ie dat juist niet zou kwijtraken, maar da's een persoonlijke mening.
Misschien heb je er iets aan, maar kijk ook eens op het partnerforum.
Daar staan stukjes van partners van T*'s.
Je kunt daar lezen hoe deze er mee om (proberen) te gaan.

wens je veel sterkte en wijsheid toe in de komende tijd.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
franka
is nieuw hier

anne

Bericht door franka »

lieve Anne
ik begrijp dat je zeer teleurgesteld bent in je partner.
ook begrijp ik, dat je bereid bent voor hem te vechten.
vertrouwen moet je verdienen.
voor je partner, die het niet gewoon is om de waarheid te vertellen is het een kontinu strijd met zich zelf.
soms is het makkelijk om de waarheid te vertellen en soms is het ontzettend moeilijk.
vooral als het geheimen zijn waarvan je denkt dat je partner ze niet leuk zal vinden.
maar zoals gezegt is.
vertrouwen moet je verdienen.
en de waarheid vertellen als je het niet gewend bent, moet je leren.
soms met vallen en opstaan.
je partner is al te vaak gevallen en moet nu gaan beseffen dat wil hij zijn relatie nog redden hij nu zal moeten beginnen om de waarheid te vertellen
probeer dit met hem te bespreken en en het met hem te trainen.
door jezelf te trainen, soms met een dikke strot als het moeilijke onderwerpen zijn.
kom je tot de conclusie dat dit de enige goede weg is, voor jou en je partner.
groetjes Franka
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hallo, Anne,

Nee, wat je beschrijft is niet inherent aan travestie, of de travestie-wereld. Maar het komt inderdaad helaas hierin voor. Of het meer of minder is, dan hierbuiten, durf ik niet te zeggen. Ik ken er persoonlijk weinig mensen die zo zijn, zowel binnen als buiten de travestie.

Ik kan, als amateur psycholoog, wel een uitleg bedenken, waarom iemand zoiets doet. Daarmee praat ik het niet goed, maar schep ik misschien een kader voor je.

Als men eerst zijn (of haar) travestie-gevoelens ontdekt, gaat dat vaak gepaard met schuldgevoelens. Men schaamt zich hiervoor. Wanneer het wordt ontdekt, bijvoorbeeld, door ouders, gaat de jonge TV het ontkennen. Of gaat het "stiekum doen". Men blijft in de kast, omdat er niemand is, met wie hij of zij erover kunt praten, niemand die hij daarmee kunt vertrouwen.

Omdat het toch zo een belangrijk deel van je karakter uitmaakt, kan het zijn dat je nooit leert om iemand te vertrouwen, en dat je nooit leert om jezelf bloot te geven over iets, of eerlijk te zijn.

Let op, dit geldt niet voor iedereen, maar zou voor een paar mensen wel kunnen zijn.

Een zelfde soort uitleg kan gelden voor zijn seksuele beleving. Omdat het travestie een genderkwestie is, en gender toch verbonden is aan seks, en omdat het vaak zich manifesteert tijdens de puberteit, een periode van ontluikende seksualiteit, kan er ook verwarring ontstaan tussen de twee, waarvoor ze voor de TV onlosmakkelijk aan elkaar gekoppeld zijn.

De meeste mensen worden toch volwassen, en leren onderscheid te maken. Maar helaas zal altijd een paar mensen blijven hangen in dit fase.

Er zullen ook mensen zijn die de een hebben maar niet de andere -- bijvoorbeeld mensen voor wie travestie en seks gekoppeld zijn, maar wel in staat zijn om open en eerlijk relaties te hebben, terwijl anderen zullen nooit leren om een binding met iemand te kunnen scheppen, of om eerlijk met mensen te zijn, maar voor wie seks niet een belangrijk aspect is van hun travestie. Helaas heeft jouw vriend, kennelijk, beide problemen in zich.

Maar moet jij dan hiermee rekening houden? Nee. Je vriend heeft een knik in zijn karakter en is niet in staat om een eerlijk en monogaam relatie te hebben. Willen jullie twee samen verder, dan moet of jij dit accepteren, of moet hij bereid zijn om te veranderen. Maar het probleem ligt in eerst instantie niet bij jou. En je hebt je best gedaan.

Sterkte,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef: Een zelfde soort uitleg kan gelden voor zijn seksuele beleving. Omdat het travestie een genderkwestie is, en gender toch verbonden is aan seks, en omdat het vaak zich manifesteert tijdens de puberteit, een periode van ontluikende seksualiteit, kan er ook verwarring ontstaan tussen de twee, waarvoor ze voor de TV onlosmakkelijk aan elkaar gekoppeld zijn.
Gender heeft met sekse te maken. Niet met seks.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Violet Skye schreef:Gender heeft met sekse te maken. Niet met seks.
Gender is een andere woord voor sekse. En sekse is, volgens Van Dale, een groep mensen, dieren of planten, gekenmerkt door hun verschillende rollen bij de voortplanting: mannelijk of vrouwelijk. Seks, volgens Van Dale, heeft te maken met handelingen en gevoelens rondom geslachtsverkeer. En het biologisch doel van geslachtsverkeer is voortplanting.

Sinds de mens een dier is die zijn voortplanting bewerkstelligt dmv geslachtsverkeer, wanneer genderdysforie bij een adolescent zich tegelijkertijd manifesteert met het ontluikend seksualiteit, kan er enig verwarring ontstaan, waardoor een sterk verband wordt gelegd tussen de twee.

Bovendien is, in onze maatschappij, veel van de interactie tussen de seksen gebaseerd op handelingen die, direct of indirect, bewust of onbewust, afgeleid zijn of verband houden met het zoeken naar een sekspartner, wel of niet tbv voortplanting. Dit strekt ook tot het manier waarmee de seksen zich van elkaar onderscheiden in hun kleding.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Gender is seksebeleving, hoe je jezelf ervaart. Als gender sekse zou zijn, zou genderdysforie niet bestaan.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Violet,

Volgens Van Dale:
gen·der (het ~, ~s)
1 geslacht, sekse
2 geheel van sociale en culturele kenmerken van een sekse
Maar ik vind jouw definitie beter.

En nu terug naar de topic...

Groetjes,