Ik heb vandaag een fantastisch "how-to" make-up-boek gekocht bij de mode-afdeling van de American Bookstore (Amsterdam), waar andere lezeressen vast ook erg blij van gaan worden... dit is niet een standaard boekje, maar bevat erg bruikbare technieken voor OSM (Ons Soort Meiden) .
Eve Pearl
Plastic Surgery Without The Surgery: The Miracle Of Makeup Techniques
Warner Books 2004
ISBN 0-446-53169-3
Hé ik kom vaak langs bij American Book Center (ABC for short) in de Klaverstraat. Hmm schijnbaar is mij het boek niet opgevallen, kan wel kloppen want ik zit meestal bij de computer boeken en bij Star Trek/Buffy boeken te snuffelen.
Anyways bij Amazon.com (voor diegene die een CC hebben) kost het boek Plastic Surgery Without The Surgery: The Miracle Of Makeup Techniques zo'n 18 Euri's (koers van vandaag).
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Vertel je me wel nog even wat je aanhebt zodat ik je kan herkennen?....Voor ik de verkeerde dame vraag waar dat wijntje nu blijft!
Ik ben Aziatisch, lang haar (zwart met roodblonde strepen) in hoge staart, helemaal in het zwart (rokje/truitje/vestje/lammy-met-fake-fur).
Zie je daar en dan!
X Ka
Enne, Josette...
Christine is leuk; ben zelf een Pabo-klantje (wacht nog steeds op die :"+&* <>?:"- kousen die ik besteld heb).
Kassandra schreef:als je nog 1 X "Euri" zegt, ben ik genoodzaakt je te op je roze ........ te spanken !
Uh-Oh.......
[Pinkie duikt weg]
.
.
.
.
.
.
Het moge duidelijk zijn dat ik GEEN liefhebber c.q. liefhebster ben van deze munteenheid. Ik zeg het "woord" niet vaak hoor.
.
.
.
Kassandra schreef:Volgende week samen boekje kijken?
Natuurlijk mop, looking forward.
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Ik bedoel zo'n cheapo-aanbieding met drie paar kousen: 1 x voor aan jarretelles, 1 x zelfophoudend met naad, 1 x idem (met plakstrip dus) in net... kreeg een keurig briefje dat ze niet op voorraad waren en dat ze zsm zouden worden opgestuurd - maar volgens mij moeten ze nog geweven worden of draagt mijn postbode ze nu....
X, Kaka
Heb de zelfde ervaring met dat bedrijf. Kan ook heel goed zijn dat zelfs de postbode nu al met kousen aan loopt> Waar moet dat eindigen in deze wereld ?
Gewoon V & D en klaar is kees. Bestel bijna niets meer online, gewoon lekker in de winkel.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Aangezien dit een boekentopic is. Heb ik een soort min of meer boekentip. Het heeft met make-up te maken en eigenlijk ook weer niet. Vind het wel leuk om te vermelden.
Oftewel The Glitterguru on Photoshop: From Concept to cool. Het is een boek dat gaat over digitale fotografie en Adobe Photoshop. Alleen dit boek springt er tussenuit met andere Photoshop boeken. De schrijfster heet Suzette Troché-Stapp. Zij is een fotografe, ze werkt volledig digitaal en geeft vele ins en outs hoe (digitale) fotoshoots werken. Ze samen met Cynthia Bachman, de make up artist. Grappig van het boek is dat 1 van de hoofdzaken van deze foto's make-up is. Het komt sterk naar voren zal ik maar zeggen. Vooral het elvenmeisje spreekt me aan. Helaas wordt het niet uitgelegd hoe Cynthia te werk is gegaan Tijd voor een deel 2 zou ik zeggen
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Pamela- schreef:
Heb de zelfde ervaring met dat bedrijf.
Ik zie dat de Pabo hele leuke roze schattige muiltjes heeft. Totaal anders dan die n**kpumps (sorry voor de grove taal dames, andere woord kan ik hier niet voor verzinnen)
Pamela- schreef:Kan ook heel goed zijn dat zelfs de postbode nu al met kousen aan loopt> Waar moet dat eindigen in deze wereld ?
Nou, dat postbodes met kousen rondlopen. Hoort tegenwoordig bij hun uniform
Think Pink en xxx,
pinkslipper