Eve Pearl's "Plastic Surgery Without The Surgery"
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Wow
Pinkie,
Erg mooie foto's... het elfenmeisje is inderdaad prachtig, maar de boudoir-diva is meer mijn ding. Wacht maar tot ik mijn digi-cam heb...
X Ka
Erg mooie foto's... het elfenmeisje is inderdaad prachtig, maar de boudoir-diva is meer mijn ding. Wacht maar tot ik mijn digi-cam heb...
X Ka
Angels to some, demons to others
-
- ff weer wat posten
Maar!
Eh... Pinkje...
Wat is er in g*dsnaam mis met n**kpumps?
Of zet ik nu een deur open ?
X Ka
X Ka
Re: Maar!
Ik denk dat we het hebben over fetish spul met overdreven hoge stilettohakken t/m maat 45. Zonder een waardeoordeel te vellen, zijn evenwel minder opvallende damesschoenen én laarzen die bij wat normalere schoenenzaken te koop zijn veel eleganter.Kassandra schreef:Wat is er in g*dsnaam mis met n**kpumps?
Gewoon een ballentent, bestellen en niet of slecht uitleveren. Kassandra, lieverd, als je nu een goede daad tegenover jezelf wilt stellen, dan koop je die kousen zelf in de winkel.Pamela schreef:Heb de zelfde ervaring met dat bedrijf.
Wat is die Pabo? Ik vermoed iets anders dan een onderwijsopleiding. En French Soles komen weer terug, pinkslipperpinkslipper schreef:Ik zie dat de Pabo hele leuke roze schattige muiltjes heeft.
liefs, Josette
-
- ff weer wat posten
Zucht
Lieve Josette,
Ter verdediging van de n**kpumps: dat die krengen niet voor op straat zijn, maar voor in bed, weet ik ook wel.... maar ik draag die dingen graag voor de jongens... je weet wel, een prinses in het huishouden, een sl*t in de slaapkamer (oud-Hollandsch gezegde). Ze zijn ook erg leuk om in je boudoir op rond te strompelen, of om Sex & The City in te kijken met een stel vriendinnen, of (shut up, Ka).
Enne... ik koop mijn kousen doorgaans in de winkel (Bodysox! Bodysox!! (Leidsestraat, hoek Keizersgracht, Amsterdam) , en zelfs bij de Hema) hoor - ik shop niet op Internet omdat ik winkel-fobisch ben maar omdat ze daar soms van die aanbiedingen hebben...
die ze vervolgens niet bezorgen, OK, touchee...
En de Pabo is een postorder-bedrijf in erotische ongein... maar dat had je vast wel door....
X Kaaa
Ter verdediging van de n**kpumps: dat die krengen niet voor op straat zijn, maar voor in bed, weet ik ook wel.... maar ik draag die dingen graag voor de jongens... je weet wel, een prinses in het huishouden, een sl*t in de slaapkamer (oud-Hollandsch gezegde). Ze zijn ook erg leuk om in je boudoir op rond te strompelen, of om Sex & The City in te kijken met een stel vriendinnen, of (shut up, Ka).
Enne... ik koop mijn kousen doorgaans in de winkel (Bodysox! Bodysox!! (Leidsestraat, hoek Keizersgracht, Amsterdam) , en zelfs bij de Hema) hoor - ik shop niet op Internet omdat ik winkel-fobisch ben maar omdat ze daar soms van die aanbiedingen hebben...
die ze vervolgens niet bezorgen, OK, touchee...
En de Pabo is een postorder-bedrijf in erotische ongein... maar dat had je vast wel door....
X Kaaa
- Chantal C.
- Forumdiva
Kassandra,
Jij schreef
Maar als je goed naar de foto op mijn avatar (en op mijn profiel) kijk dan kan het haast niet missen denk ik. Ook krijg ik wel te horen dat ik wat weg heb van Loretta Schrijver. Bovendien heb ik een naamketting om (Cynthia staat er dus op hihi). En anders vraag je het toch gewoon aan iemand. Er zijn er al een aantal die me wel kennen hoor.
Dat komt echt wel goed.
Jij schreef
Ik weet nog niet wat ik aantrek, hangt mede van het weer af denk ik.Vertel je me wel nog even wat je aanhebt zodat ik je kan herkennen?....Voor ik de verkeerde dame vraag waar dat wijntje nu blijft!
Ik ben Aziatisch, lang haar (zwart met roodblonde strepen) in hoge staart, helemaal in het zwart (rokje/truitje/vestje/lammy-met-fake-fur).
Maar als je goed naar de foto op mijn avatar (en op mijn profiel) kijk dan kan het haast niet missen denk ik. Ook krijg ik wel te horen dat ik wat weg heb van Loretta Schrijver. Bovendien heb ik een naamketting om (Cynthia staat er dus op hihi). En anders vraag je het toch gewoon aan iemand. Er zijn er al een aantal die me wel kennen hoor.
Dat komt echt wel goed.
Cyn.
- pinkslipper
- ForumFan
Even uitleggen
Helemaal niks. Je kent me toch als schoenenliefhebster....Sterker nog ik vind transperante versies heel mooi. En rode en witte. En als het kan roze. Maar goed, ik moest even in hokjesgeest denken (lees: onderscheid maken) tussen de roze muilttje en de wat andere meer bekende pumps (ze worden ook wel eens sandalets genoemd) die je regelmatig ziet bij het fetish gebeuren. Maar ik had ook kunnen schrijven. nieuwe Pabo catalogus blz 48, nr 5.Kassandra schreef:Eh... Pinkje...
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
- pinkslipper
- ForumFan
Yep. Pabo heeft hele mooie versies. Zelfs geschikt om te stappenJosette schreef: Ik denk dat we het hebben over fetish spul met overdreven hoge stilettohakken t/m maat 45.
Tante K heeft e.e.a. uitgelegd. Ik zeg wel eens Toys for Boys and Pleasure for Girls. Helaas staan de roze muiltjes niet op de website http://www.pabo.nlJosette schreef:Wat is die Pabo? Ik vermoed iets anders dan een onderwijsopleiding.pinkslipper schreef:Ik zie dat de Pabo hele leuke roze schattige muiltjes heeft.
Gelukkig maar het blijft de topper onder de schoenen (vind ik persoonlijk). Dames kunnen niet blijven met sneakers rondlopen (behalve als ze gaan sporten).Josette schreef:En French Soles komen weer terug, pinkslipper
P.s. http://www.frenchsole.com nuff said
Think Pink en xxx,
pinkslipper
pinkslipper
- pinkslipper
- ForumFan
Kewl
Ik denk zelfs dat ik het eerder zie. Guess who wie de foto's maaktKassandra schreef:Pinkie,
Think Pink en xxx,
pinkslipper
pinkslipper
-
- ff weer wat posten
Strike the pose!
Hey Tante Alecia (Pinks officiele naam, dat is) -
I'm all yours baby...
ben mijn goddelijke pruillip al aan het lospruttelen.
Nog wel eerst even een nieuw paar n**kp*mps aanschaffen !
X, Kassandrina
I'm all yours baby...
X, Kassandrina
- pinkslipper
- ForumFan
Strike 2 a pose!
Denk dat het hele leuke foto's gaan worden. Heb wel de vermoeden dat de lens een beetje een beetje beslagen wordtKassandra schreef:Hey Tante Alecia (Pinks officiele naam, dat is) -
I'm all yours baby...
X, Kassandrina
..........Pink toch gedraag je....
Think Pink en xxx,
pinkslipper
pinkslipper
-
- ff weer wat posten
Oei oei oei
Pinkerbell....
Moet ik weer over spanking beginnen ?
X Kaatje
X Kaatje
- pinkslipper
- ForumFan
Re: Oei oei oei
Kassandra schreef:Pinkerbell....
X Kaatje
Oh...........spanking zei je
http://www.toya.net.pl/~kazzie/flash/monkey.swf
P.s. ben een nog steeds een mail (naar jou) aan het schrijven...duurt allang langer dan ik had gedacht.
Think Pink en xxx,
pinkslipper
pinkslipper
-
- ff weer wat posten
???
Eh... de link doet het niet!
Maar uit het woord "monkey" leid ik af, dat het iets erg, erg stouts is...
Pink, vieze meid, bah! Ga je schamen !
Benieuwd naar je mailtje... enne, bonbonbloc-alarm: vanavond om 21:00 u. op Net 5 MY BEST FRIENDS WEDDING met Julia Roberts - ik moet omstreeks dan de deur uit naar mijn speelfeestje, maar zal de video aanzetten... kan ik 'm kijken als ik apezat & bont & blauw weer thuiskom met het krieken van de dageraad... hmmmmmm!
X Kasz
Maar uit het woord "monkey" leid ik af, dat het iets erg, erg stouts is...
Benieuwd naar je mailtje... enne, bonbonbloc-alarm: vanavond om 21:00 u. op Net 5 MY BEST FRIENDS WEDDING met Julia Roberts - ik moet omstreeks dan de deur uit naar mijn speelfeestje, maar zal de video aanzetten... kan ik 'm kijken als ik apezat & bont & blauw weer thuiskom met het krieken van de dageraad... hmmmmmm!
X Kasz
- pinkslipper
- ForumFan
Hahahaa
Schat je moet een Flash Player ingestalleert hebben.Kassandra schreef:Eh... de link doet het niet!
http://www.macromedia.com/shockwave/dow ... kwaveFlash
Als deze ziet dan snap je het wel en lach je wel. Believe me. It's funny.Kassandra schreef:Maar uit het woord "monkey" leid ik af, dat het iets erg, erg stouts is...
Het komt eraan. Hopelijk heb je nog tijd om te lezen, anders doe het maar morgen wel.Kassandra schreef:Benieuwd naar je mailtje... enne, bonbonbloc-alarm: vanavond om 21:00 u. op Net 5 MY BEST FRIENDS WEDDING met Julia Roberts - ik moet omstreeks dan de deur uit naar mijn speelfeestje, maar zal de video aanzetten... kan ik 'm kijken als ik apezat & bont & blauw weer thuiskom met het krieken van de dageraad... hmmmmmm!
X Kasz
update:meel is verstuurd
Think Pink en xxx,
pinkslipper
pinkslipper