Eve Pearl's "Plastic Surgery Without The Surgery"

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

pinkslipper schreef:Tante K heeft e.e.a. uitgelegd. Ik zeg wel eens Toys for Boys and Pleasure for Girls. Helaas staan de roze muiltjes niet op de website http://www.pabo.nl
Ha ha, pikante speeltjes voor 18 jaar en ouder. Helaas te weinig schoeisel, vond het niet veel voorstellen. En helaas tot maat 41. Gelukkig verzenden ze wel discreet, zoals uit onderstaand citaat blijkt
PABO schreef:Discrete en neutrale levering:
Alle PABO verzendingen zijn neutraal verpakt en hebben geen herkenbare afzender.
De verzending gebeurt diskreet per post of pakketdienst.
pinkslipper schreef:P.s. http://www.frenchsole.com nuff said :)
Ik heb het gezien, ik hou het bij mijn eigen elegante laarzen. Alhoewel ze heel elegant zijn en er een schier onbeperkte keuze is bij de French Soles. Maar wat bedoel je met nuff said?
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Dames, overigens heb ik ook een boekje over schoenen gekocht, het boek "Schoenen, een eerbetoon aan pump, sandaal, muiltje en meer" van Linda O'Keeffe. ISBN-nr 3-89508-468-9

Hier is de omslag van de Engelse versie:

Afbeelding

Leuk boekje en grappig formaat, maar je hebt het snel uit, weinig tekst, veel plaatjes maar wel leuke weetjes. Mooiste weetje is dat het uit ijdelheid dragen van hoge hakken werd geintroduceerd door Catherine d'Medici uit Florence in 1533, deze dame was zelfs voor die tijd piepklein en debuteerde met haar hoge hakken bij een huwelijk met een Franse hertog en sindsdien ging het op en af met de hakken maar zijn ze nimmer verdwenen en bereikten ze zelfs een nieuw hoogtepunt in 1952 met de naaldhak van 10 cm onder een klassieke pump met punt. Niemand weet van wie het idee komt, maar candidaten zijn de Italianen Ferregamo, Albabese of Rome, Dal Co en de Fransman Vivier in Parijs.
liefs, Josette
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Hoi hoi,

Beetje late reactie op deze thread; ben net weer aan 't werk dusseh.. vandaar...

Over n**kp*mps gesproken.... deze "definitie" kwam ik een tijd geleden al 'ns tegen :)

***-me-pumps, n.:
Stiletto heels of a certain length, usually black patent leather.
The proper designation is "throw-me-down-and-***-me" pumps. Shoes with heels just high enough to let the frayed tip of a bullwhip trail around them properly.

*grin*

groetjes,

Marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Josette schreef:Maar wat bedoel je met nuff said?
Een Amerikaanse uitdrukking. Enough said. Ook wel bekend als Do I need to say more.

Oftewel Elegantie my dear Josette. Ik hoef niet meer uit te leggen dat French Soles mooie elegante schoenen zijn....vandaar dus de uitdrukking nuff said.
Laatst gewijzigd door pinkslipper op ma mar 22, 2004 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
ForumFan

Josette schreef:Dames, overigens heb ik ook een boekje over schoenen gekocht, het boek "Schoenen, een eerbetoon aan pump, sandaal, muiltje en meer" van Linda O'Keeffe. ISBN-nr 3-89508-468-9

Hier is de omslag van de Engelse versie:

Afbeelding
Boekje heb ik ook. De Nederlandse versie welteverstaan.

Een andere aanrader...schoenenboek dus. Uit de serie Cutting Edge.
Patrick Cox
Wilt, Irony and Footwear
ISBN nummer 0-8230-1148-8
Afbeelding
Think Pink en xxx,
pinkslipper

pinkslipper
ForumFan

MarjoleinJ schreef:***-me-pumps, n.:
Stiletto heels of a certain length, usually black patent leather.
The proper designation is "throw-me-down-and-***-me" pumps. Shoes with heels just high enough to let the frayed tip of a bullwhip trail around them properly.
Hoi Marjolein. Die naam versie kon ik nog niet. Weer wat geleerd :oops:
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hmm geef dan toch de voorkeur aan een paar elegante maar stevige stappers. F*ck m* p*mps daar heb ik niet zoveel mee..... hoewel op een fetishparty is een paar van dat soort dodelijke stilettos wel leuk.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Tja smaken verschillen... Ik heb laatst onderstaande gekocht. Lopen heerlijk!

Afbeelding
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

uhm joanne,

ff voor de duidelijkheid... 't feit dat ik deze definite ken wil niet zeggen dat ik

a) er op loop en
b) een "bull-whip" liefhebster ben... :o sterker nog... ik hou daar nieso van

ik hou 't bij elegante pumps en sandaletten enzo geloof ik :)

groetjes,

Marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
pinkslipper
ForumFan

Skechers and Pink

ChantalC schreef:Tja smaken verschillen...
Gelukkig maar :)
ChantalC schreef:Ik heb laatst onderstaande gekocht. Lopen heerlijk!
Lopen wel heerlijk daar niet van. Mijn persoonlijke voorkeur van de Skechers schoenen zijn de veel mooiere (teen) slippers en muiltjes serie. De mooiste serie.

Vind deze erg schattig.
Afbeelding

Tussen haakjes: de minste serie is de Skechers Casuals. Die serie schoenen vind ik iets te mannenlijk (mijn smaak)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ja die is erg leuk! Volgende keer in A'dam ff kijken... :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

pinkslipper schreef:]Boekje heb ik ook. De Nederlandse versie welteverstaan.
Ik heb eveneens de Nederlanse versie. Helaas zijn er weinig schoenen- en laarzenboeken. :-? :-? Mss een braakliggend terrein voor mij om met camera op pad te gaan en een unplugged versies te maken van mijn laarzenpagina met de 's werelds mooiste dameslaarzen.
Joanne schreef:Hmm geef dan toch de voorkeur aan een paar elegante maar stevige stappers.
Kijk maar wat Pinkslipper en Chantal voor moois hebt gedropt op het forum, je zou met voldoende geld zo een mooi paar erbij kopen.
Joanne schreef:F*ck m* p*mps daar heb ik niet zoveel mee..... hoewel op een fetishparty is een paar van dat soort dodelijke stilettos wel leuk.
Ik geef er niets om. Hoewel, een paar plateaulaarzen zoals hieronder is mijn smaak:

Afbeelding

Ik denk als één van jullie mijn collectie zouden zien dan zouden jullie zeer jaloers op mijn collectie worden
liefs, Josette
Plaats reactie