Phew!!!!

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Phew!!!!

Bericht door Joanne »

Ging net even voor de grap al mijn berichten opvragen en kwam op een verbazingwekkende 123 pagina's uit. Ik zou zo een boek kunnen vullen met die postings. :-? 8) :D
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Re: Phew!!!!

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:"If you think i'm a bitch, you should see my mama!"
ROTFLOL
pinkslipper
ForumFan

Zo.

Bericht door pinkslipper »

Joanne schreef:Ik zou zo een boek kunnen vullen met die postings. :-? 8) :D
Wanneer kunnen we het boek "If you think i'm a bitch, you should see my mama!" verwachten? Afbeelding
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

:D
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Joanne,

wat let je :wink: .......serieus

groetjes, Adriana
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ja, Joanne, wat weerhoudt je om een boek over je transitie te schrijven. Mss kun je zelfs een scriptie of proefschrift over schrijven. :D :D

Twee jaar geleden schreef je op het ts-forum een stuk over je transitie van 8 velletjes en het was zeer goed, gedetailleerd en vooral recht uit het hart geschreven. Aan te raden voor ieder die interesse heeft.
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hehehe.... de verzamelde werken van Joanne XXXXXXX.
Met dank aan Travestie.org :D
WilmaB
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Ik denk dat het een bestseller wordt en zal het dan ook zeker lezen. :wink:

Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Joanne

Joanne

Hehehe.... de verzamelde werken van Joanne XXXXXX.
Met dank aan Travestie.org
Om in schrijverstaal te blijven, het is wel jouw geestelijk erfgoed, (waar hebben we dit meer gehoord).
Ik denk dat vroeg of laat er iemand vanhier toch iets op papier in de vorm van een boekje zal presenteren.? :wink:

Anonimiteit is hier omdat een ieder anoniem is tenzij je jezelf bekend maakt.

Ben eigenlijk benieuwd hoe travestie.org over zoiets zou denken. :D

Dus Joanne denk er eens over na, ja??

groetjes, Adriana

suggestie goede verkooptitel: "big sister" (trekt zeker aandacht na "big brother") - big sister = de vrouw die in je zat en later pas tot bloei kwam.
en nou hou ik op :D
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hihihi nou ik zal er eens over nadenken moet eerlijk zeggen dat hetvast een hoop werk is en ik heb het al zo druk de laatste tijd maar wel een leuk idee. Wie weet als ik eenmaal weer op de rit ben dat ik in mijn vrije tijd wat meer kan doen. Zal het in mijn achterhoofd houden. En nu moet ik aan het werk.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hihihi nou ik zal er eens over nadenken moet eerlijk zeggen dat hetvast een hoop werk is en ik heb het al zo druk de laatste tijd maar wel een leuk idee. Wie weet als ik eenmaal weer op de rit ben dat ik in mijn vrije tijd wat meer kan doen. Zal het in mijn achterhoofd houden. En nu moet ik aan het werk.

Hmm beetje dubbel gepost hoe krijg ik dit nu weg kan iemand van de organisatie dit voor me doen want het is me niet helemaal duidelijk
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

adriana schreef:Ben eigenlijk benieuwd hoe travestie.org over zoiets zou denken. :D
Travestie.org is een organisatie, niet een mens. Joanne heeft het denkwerk gedaan in haar postings. Wij hebben haar alleen maar een platform geboden daarvoor. En door jullie steun aan haar te betuigen na elke posting, hebben jullie ook een niet onaanzienlijke bijdrage aan geleverd.

Op persoonlijke titel, zou ik dan zeggen: "You go, girl!"

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hallo gedames.

Hoewel ik vreselijk achter mijn eigen postings sta en absoluut geen postings van mijzelf wil laten verwijderen wil ik wel vragen of het mogelijk is mijn achternaam uit deze draad te verwijderen. Dit is de enige posting die via Google naar boven komt als je mijn naam op zoekt. Er wordt hier in deze draad twee keer de verzamelde werken van Joanne XXXXX genoemd en ik kan ze helaas niet zelf editen.

Ik ga er vanuit dat dit wel mogelijk is via een andere weg en vandaar mijn vraag. Ik hoop dat jullie dit geen bezwaar vinden. Na al die jaren vind ik het toch wel fijn als ik niet direct met mijn verleden gelinkt wordt via Google. Ik heb daar hard voor gewerkt aangezien ik in den beginnen wat naief geweest ben met het plaatsen van mijn volle naam. Heb er mijn yahoo profiel en een link daarnaar toe verwijderd/laten verwijderen. Ik heb zelfs Google gevraagd bepaalde zoekresultaten van NST te verwijderen die ik ooit via een webportal geplaatst had en die daardoor naar boven kwamen. (Hoe blond kun je zijn hahaha)

Dit is de laatste link naar mijn transitie en ik hoop dan ook dat het geen probleem is om dit te corrigeren.

Heel veel liefs van Moi
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

In het ergste geval kunnen we ook wel zonder deze draad :) Zo veel interessante info staat er toch niet in :P
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Misschien even een PB-tje sturen naar een admin? Weet niet hoe actief ze hier meelezen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Plaats reactie