Amnesty actie "Stop geweld tegen vrouwen"

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Dorothy
ForumFan

Amnesty actie "Stop geweld tegen vrouwen"

Bericht door Dorothy »

Ben er niet zeker van of dit bericht hier thuishoort, maar als regelmatig bezoeker van dit forum, dat voornamelijk "bevolkt" wordt door vrouwen in allerlei gedaante, en omdat ik ook actief ben in de werkgroep van Amnesty International in mijn woonplaats wil ik graag aandacht vragen voor de nu lopende actie "Stop geweld tegen vrouwen".
Amnesty zegt hierover:
"Geweld tegen vrouwen: een immens, wereldwijd schandaal. Overal ter wereld worden vrouwen geslagen, verkracht, verminkt en gedood. Dit gebeurt thuis, in de woongemeenschap, op politiebureaus en in gevangenissen. In tijden van oorlog en vrede, in rijke en arme samenlevingen, in alle culturen. Daders worden vaak niet bestraft. Veel regeringen weigeren er iets tegen te doen. Al die gevallen van geweld tegen vrouwen zijn geen incidenten. Geweld tegen vrouwen raakt iedereen. Daarom voert Amnesty International twee jaar lang intensief actie om geweld tegen vrouwen wereldwijd de kop in te drukken."

Als je hier achter staat, kan je een petitie ondertekenen op de site van Amnesty International:
http://www.amnesty.nl/acties/NK-CAM0008.shtml
A candle loses nothing by lighting another candle.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Ja, ik vind dat je dat hier mag posten en ja ik ga die petitie tekenen.
Man of vrouw, maakt niet uit, hier moet ik van uit mijn hart op reageren.

Liefs,

Nicole
Let it be..
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo Dorothy,

Hier worden wel vaker berichten geplaatst die niet over tv/tg/ts gaan; dit onderdeel uit het forummenu heeft niet voor niets de titel "algemeen" gekregen.
Ik heb eveneens de petitie ondertekend.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Petitie getekent!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie