Hoi meiden,
Het is zover, dinsdag heb ik mij vast voorgenomen om nu een t en t-avond, waar ook in het land te gaan bezoeken.
Oeps, de eerstvolgende is morgen, maar wel in Groningen.
Niet kletsen nu, gewoon gaan!
Zou ruim 200 km rijden niet te overdreven zijn?
Je gaat wel eens vaker zomaar zo'n afstand rijden dus niet zeuren nu!
Maar je moet je daar wel omkleden, je bent tenslotte nog nooit buiten geweest "en femme".
Van alles in een tas gedaan, de make-up in apart plastic tasje en dus woensdag op naar Groningen.
Het Boterdiep is dankzij een pizza-bezorger vrij snel gevonden. Maar ik ben wel veel te vroeg!
Voor de deur kan ik de auto kwijt en hou kijk op de ingang van het gebouw.
Steeds lopen er mensen in en uit. Ik ga naar binnen om te kijken waar ik straks moet zijn. Inderdaad is links de toegang tot de coc-ruimte.
Terug in de auto komen toch weer twijfels.
Hoe zal men reageren als ik daar binnen stap!
Ze zien natuurlijk meteen dat ik een "groentje" ben!
Als ik me ga omkleden moet ik dan straks langs als die in en uitlopende mensen!
Ik besluit straks gelijk met een andere t-girl mee naar binnen te lopen.
Makkelijk gezegd, maar wie zijn dat!
Er stop een blauwe auto voor de deur. De persoon die er uitstapt meen ik te herkennen als een van de gastvrouwen van Groningen.
Ze is al binnen voor dat ik de auto uit ben!
Ik neem nu een definitief besluit............. Start de auto en begin aan een terugreis van ruim 200 km.
Morgen dan is Moordrecht DAAR GA IK NAAR TOE!
Om 18.30 uur sta ik in een file op de weg Utrecht - Den Haag. Zul je zien dat ik straks te laat aankom om me rustig te kunnen omkleden
Niet mekkeren, je hebt tijd zat!
Ik heb begrepen dat het vroeger een avond was voor alleen mensen van Trav-org. Lijkt mij makkelijk, kun je als nieuwkomer je aan iedereen voorstellen. Nu loop je het risico dat je je staat voor te stellen aan een persoon die er gewoon naar toe is gekomen voor een "normaal" avondje uit en misschien niets moet hebben van t-girls.
Dan waren ze toch ook niet gekomen! Doe toch niet zo moeilijk!
Even na 19.15 uur kom ik aan bij een prachtige lokatie en parkeer mijn auto. Loop wat rond en ga naar binnen. De zenuwen gieren door mijn keel.
Kan mijn geld niet vinden en weet niet eens meer hoe ik mijn naam moet spellen.
Johnn komt er bij staan (eindelijk iemand die ik van de site ken) en dat geeft wat rust.
Ga naar boven en kleed mij om.
Dan naar beneden naar de bar.
Kijk nu uit dat je met die hakken niet van de trap ............! En trap niet op je rok!
Ik stel mij voor aan Marcella en nog twee meiden die aan de bar staan Ik bestel een baco en krijg hem aangeboden van een spontane meid achter de bar die even wat met me kletst.
Ik ben voor de eerste keer in mijn leven als vrouw in een uitgaansgelegenheid!!!
Het kan dus............!!!
Veel te vroeg, maar enorm veel ervaringen rijker rij ik om 11.30 uur weer op de weg Den Haag - Utrecht.
Ik moest het even kwijt.
Veel liefs van .................Sjaleesha
Over twijfelen en doen
Moderator: Moderators
- Sjaleesha
- ff weer wat posten
Over twijfelen en doen
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Ha Sjaleesha,
Goed van jou, dat je je twijfel overwonnen hebt !
Grappig verhaal ook, als een soort detective story.
Die twijfels herken ik heel goed, al hebben die zich bij mij op een andere manier afgespeeld. Na jaren "in de kast" en fantaseren hoe het erbuiten zou zijn, moest het er gewoon een keer van komen. Na een enkele keer 's avonds "en femme" een paar straten verder een brief wezen posten en verleden week naar de T&T avond in Nieuwegein.
Erg spannend en leuk tegelijk, en "smaakt naar meer".
Groeten,
Dorothy.
Goed van jou, dat je je twijfel overwonnen hebt !
Grappig verhaal ook, als een soort detective story.
Die twijfels herken ik heel goed, al hebben die zich bij mij op een andere manier afgespeeld. Na jaren "in de kast" en fantaseren hoe het erbuiten zou zijn, moest het er gewoon een keer van komen. Na een enkele keer 's avonds "en femme" een paar straten verder een brief wezen posten en verleden week naar de T&T avond in Nieuwegein.
Erg spannend en leuk tegelijk, en "smaakt naar meer".
Groeten,
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Hoi Shaleesa
Als ik jouw verhaal lees wordt ik eigenlijk een beetje triest en kwaad tegelijk. Ook al lees ik er de positieve dingen in die je beleeft hebt op die avond toch wordt ik er ook wel door geraakt. Dat het te triest voor woorden is dat mensen zoals jij en ik zoveel moeite moeten doen en zoveel angst en twijfels moeten overwinnen om gewoon een stukje van onszelf te kunnen ontplooien. Anyway veel succes met je volgende stappen op dit spannende pad.
Als ik jouw verhaal lees wordt ik eigenlijk een beetje triest en kwaad tegelijk. Ook al lees ik er de positieve dingen in die je beleeft hebt op die avond toch wordt ik er ook wel door geraakt. Dat het te triest voor woorden is dat mensen zoals jij en ik zoveel moeite moeten doen en zoveel angst en twijfels moeten overwinnen om gewoon een stukje van onszelf te kunnen ontplooien. Anyway veel succes met je volgende stappen op dit spannende pad.
Sjaleesha,
Wat jammer dat je in Groningen niet naar binnen bent gekomen, als er 1 plek is in de T-wereld waar je zonder schroom naar binnen kunt komen dan is dat zonder twijfel Groningen .... geef de volgende keer een seintje ... dan wachten we je op bij de voordeur.
Denise.
Wat jammer dat je in Groningen niet naar binnen bent gekomen, als er 1 plek is in de T-wereld waar je zonder schroom naar binnen kunt komen dan is dat zonder twijfel Groningen .... geef de volgende keer een seintje ... dan wachten we je op bij de voordeur.
Denise.
Er is altijd wel een goed moment