Hebben jullie dat gat gezien ?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Hebben jullie dat gat gezien ?

Bericht door Meikemeid »

Daar... ja, kijk dan, daar in de lucht... die heb ik erin gesprongen :D

Waarom ?? M'n werkgever/baas is tijdens m'n vakantie op eigen houtje bij m'n ouders op een avond langs geweest en heeft van 9 uur savonds tot 1 uur snachts ove rmij gepraat... allemaal positief en dus, toen ik afgelopen zaterdag (27-3) thuis kwam uit Amerika, echt een hele gave vakantie, wist m'n werkgeve rhet dus en hebben we maandag een praatje gemaakt.
A: ik kon boos worden op een collega die half z'n mond voorbij had gepraat, wan tik wilde het hem zelf vertellen, maar dan...waneer?
B: Dat doet er nie tmeer toe, ik ben heel blij da thij het nu weet en de eerste werkweek is nu al weer om na m'n vakantie en nu weet de hele zaak het..... weet je wat, ik spring er nog even een gaatje in :D

Nu voel ik me soms wel eens verwend, dat het me allemaal zo goed gaat, soms, vergeleken met anderen wel eens TE goed. Maar aan diegeen die het minder meezit, ik gun het jullie allemaal van harte om ook zoiets te kunnen bereiken. Dis is deels buiten mij om gebeurd, toch ha dik dit niet bereikt als ik het m'n beste collega had verteld.... dus pak die moed op en gooi het boekje beetje open !

Groetjes Meike, die morgen lekker Amsterdam in gaat... 8)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Ik zag inderdaad een gat in de ozonlaag!
Dus jij was dat.... :wink:

Gefeliciteerd, het zij je gegund, het zij ons allen gegund!

Nicole
Let it be..
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Meike,

Gefeliciteerd meid. Nou snap ik waarom je gisteren zo blij was.
Ik ben echt blij voor je. Wat een thuiskomst zeg.
Ik zou die collega maar een leuke attentie geven.
Cyn.
Plaats reactie