make-up modellen,

Algemeen

Moderator: Moderators

Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Hoi Leonie,
wat ik me gister nu zo afvroeg is waarom ze eigenlijk perse T wouden hebben! wat leren ze daarvan dat zo van "gewone" modellen niet kunnen leren!?
Voor een visagie opleiding is dit één van de onderdelen, bij zo'n opleiding gaat het er ook om zo veel mogelijk verschillende gezichten te doen. Om een man om te toveren naar vrouw moet je aardig wat correctie's maken en dat is leerzaam, en ook camoufleren natuurlijk....
Als je alleen maar echte modellen opmaakt hoef je niet zoveel correcties te maken, het gezicht is immers al bijna perfect......

Groetjes, Amanda
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Heeft een van de modellen al foto's ontvangen? Kennelijk is mijn cursist niet zo snel met het mailen van mijn foto's :cry:

Het verhaaltje wat Karin zou maken inclusief groepsfoto staat er ook nog niet op... Ik ben erg benieuwd!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

hoi chantal,

ik heb ook nog niks ontvangen maar melissa (zij heeft me opgemaakt) beschikte niet over een digicam dus ze moest haar fotos laten ontwikkelen. misschien was dat bij jou ook het geval?

karin zelf had de groeps foto wel digitaal gemaakt dus dat zal 1 deze dagen wel online gezet worden hoop ik. ik ga het wel even vragen!

groetjes,
L
Chantal C.
Forumdiva

De mijne had wel een digitale camera. Ik had mijn e-mailadres opgeschreven, maar dus nog niks... :cry: Ik heb haar e-mailadres niet helaas.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Ik heb ook nog geen fotootjes ontvangen en heb ook mijn emailadres doorgegeven......

Nicole
Let it be..
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

er zijn trouwens op jullie twee na geen reacties van andere meiden gekomen. wel jammer....
Chantal C.
Forumdiva

Zojuist van mijn cursiste de foto's gekregen. Inclusief een groepsfoto. Moet ze nog even aanpassen en dan zet ik een selectie op mijn website... :wink:
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

ChantalC schreef:Zojuist van mijn cursiste de foto's gekregen. Inclusief een groepsfoto. Moet ze nog even aanpassen en dan zet ik een selectie op mijn website... :wink:
hay,

ik heb ze inmiddels ook gekregen....:D
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nicole-vt schreef:Ik heb ook nog geen fotootjes ontvangen en heb ook mijn emailadres doorgegeven......

Nicole
Wat dat betreft, zou ik ook een paar foto's krijgen van een van de kursisten waarmee wij samen de makeup kursus hebben gevolgd, en is nog steeds niet gebeurd. Tja, soms valt het mee...

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie