Violet Skye schreef:
Zit daar maar niet over in. Ik heb wel een keer een groep kinderen aan de deur gehad, ongeveer een maand na de switch, die het gewoon kwamen vragen. Ben jij nou een jongentje of een meisje? Een meisje. Nietes! Ok , ik was een jongentje maar omdat ik dat niet leuk vind, wil ik een meisje zijn. Ok, en weg waren ze. Vanaf toen was ik voor hun Petra, geen probleem. Positief reagerende volwassenen vinden het vaak moedig en knap en spul, maar ze bellen niet aan. Dat moest er ook nog bijkomen zeg.
Nee en daarbij komt dat ik vaak me bel heb uitstaan.
Als dat ding afgaat schrik ik me helemaal de vellen,geen slecht geweten eerder een nare deurbel:-)))
Violet Skye schreef:
Kelly heeft minstens zoveel voor transenland betekent als deze twee meiden met haar verblijf in big brother. Dat ze daarna de smaak van het beroemd zijn te pakken had, was inderdaad een beetje jammer soms. Maar waarom ben je zo nieuwsgierig naar hun? Tegen de tijd dat hun klaar zijn, ben jij het ook.
Ja daar heb je wel gelijk in uiteraard maar ik heb wel meer de vervelende neiging naar een ander om te kijken.
Jaren geleden zag ik op tv een jongen die rustig een broodje zat te eten en op een gegeven moment door een menigte bakstenen tegen zijn hoofd gesmeten kreeg.
Ik heb me altijd afgevraagd wat er met hem verder was gebeurd.
Ben er achter gekomen en de jongen is aan 1 oog blind,een hersenbeschadiging opgelopen en daardoor ook zijn baan kwijt geraakt,terwijl hij met de hele meute niks van doen had.
Soms zijn er weleens dingen die me raken maar ok in het geval de 2 dames was het voor Danique die mij persoonlijk erg aansprak.
Jamie komt er wel daar ben ik niet bang voor.
Violet Skye schreef:
Vraag jij je ook af wat ze allemaal heeft laten laseren? Ik zag haar laatst in een tijdschrift reclame maken voor laser aesthetic. Die hebben dat vast niet voor bb gedaan en daarin zag je haar nooit haartje plukken of scheren.
Ik heb haar niet echt gevolgd in BB maar zag wel tot vervelends toe hoe zij met een jongen uit dat huis aan het dammen was onder de dekens zeg maar.
Die gozer wist later trouwens helemaal niets meer van het voorval toen hij er achter kwam dat Kelly vroeger een man bleek te zijn geweest.
En ik maar denken dat je van mastruberen alleen maar doof kon worden.
Violet Skye schreef:
Lengte is tegenwoordig bijna geen probleem meer, zolang je niet boven de 1.90 bent tenminste. En er zijn mensen die zeggen dat je van hormonen een beetje krimpt. Er zijn ook transen die zeggen dat je juist niet (teveel) moet afvallen omdat hormonen de vetverdeling veranderen en dat er dan wel vet te verdelen moet zijn.
Ja dat heb ik ook al begrepen om niet teveel af te vallen inderdaad.
Nou ja me buikje eraf is voldoende en daar moet ik voor gaan trainen en weer me oefeningen oppikken.
Maar goed met een lengte van 1.61 kan je als vrouw er best mee door denk ik.
Violet Skye schreef:
Echt wel. Wat zul jij veel schoenen hebben...
Ja en nog dezelfde smaak ook trouwens wat betreft me moeder,dus als die schoenen heeft die voor haar te groot zijn dan heb ik er weer een gratis paar bij.
Goed gevonden toch????
Violet Skye schreef:
Waarom geef je die herenbroeken niet weg? Enneh, een bmi van 16.42 is niet gezond hoor.
Wat bedoel je met bmi????ik kom misschien onwijs blond over maar dacht vraag het maar even.
Van me oude heren broeken kan ik weer nieuwe kleding van maken.
Violet Skye schreef:
Het huh zo zie ik er helemaal niet uit gevoel? Dat gaat over. Geef de hormonen maar eens twee jaar de tijd.
Oh ja dat geloof ik best hoor dat hormonen zoveel voor je kunnen doen maar goed voorlopig blijft het nog bij denken eraan.
Violet Skye schreef:
Waarom vertel je het als je niet als vrouw gaat leven of leeft? Dan is het toch nog niet nodig?
Nou hij vermoede al een tijdje iets en ach als hij er dan naar gaat vragen moet ik dan weer de boot afhouden?????
En hij nam het heel goed op gelukkig dus echt een probleem zie ik niet.
Violet Skye schreef:
Je zou ook kunnen overwegen om alvast met cyproteron acetaat te beginnen. Dat is geen risicofactor voor trombose.
Aha bedankt voor de tip,ja ben daar nogal bunzig voor.
Violet Skye schreef:
Of het van invloed is op de gevoeligheid weet ik niet. Een voorhuid betekent een diepere vagina, niet onbelangrijk als je op mannen valt.
Oh jee daar gaat me fantasie met een stevige neger:-)))
Violet Skye schreef:
Of je dat wilt bedoel je?
Nou ik weet best dat het een zware operatie is en ook de weg naar herstel en behoud zeker niet gemakkelijk maar ik heb het er allemaal voor over.
Violet Skye schreef:
Injecties zijn helaas niet erg gangbaar in Nederland, daarvan is het tromboso risico 0. Pleisters ook, volgens mij. Sinds de VU geen lynoral meer voorschrijft valt het allemaal wel mee.
Ja ik zag dat in die RTL4 doc en dacht van dat doen ze in Nederland volgens mij niet?????
Wel jammer want een pleister plakken heeft ook zijn nadelen.
Violet Skye schreef:
In tegenstelling tot bij chemische hormonen, wegen de voordelen van natuurlijke hormonen niet op tegen de risico's.
Ja dat iets op natuurlijke basis is geproduceerd niet wil zeggen dat het dan ook maar ongevaarlijk is,dat heb ik aan den lijve ondervonden.
Gelukkig alleen een hele goede waarschuwing van moeder natuur.
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.