SRS datum.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,

Het is inderdaad wel spannend. Gelukkig heb ik op mijn werk voldoende afleiding waardoor ik het wat naar de achtergrond kan drukken. De weekeinden zijn het lastigste doordat ik dan juist geen afleiding heb. Gelukkig weet ik dat de operatie elke dag dichterbij komt. Ik probeer er zo min mogelijk bij stil te staan en me met de gewone dingen van alle dag bezig te houden dan gaat de dagen in normaale snelheid voorbij. Er zijn al weer bijna twee weken voorbij sinds ik de datum gekregen heb, het schiet dus al op. Aanstaande maandag mag ik al stoppen met de hormoontje dat is dan de drie weken grens.

Het verslag zal er zeker komen, echter heeft mijn moeder geen computer dus zul je daar op moeten wachten tot ik weer thuis ben, vermoedelijk eind juni.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Franciska, toytoytoy meid.... :D

anouk
x
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Prima mop

We wachten met smart en in de tussentijd hoop ik dat de dagen voorbijvliegen. Je zal zien als je er over twee jaar op terugkrijgt je zoiets hebt van pffff zolang geleden alweer!!!
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Hoi Anouk,

Dank je, ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen. Alleen de laatste loodjes nog even doorstaan.

Hoi Joanne,

Ik weet dat je gelijk heb daarom kijk ik nog wel eens naar de tijd die al voorbij is. Eigelijk is het een "groot-klein" wonder hoeveel mijn leven verbeterd is in de afgelopen vier jaar.
Dat maakt het voor mij nu al de moeite waard.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ja psies ondanks alle opstartprobleempjes na mijn SRS heb ik overwegend een gevoel van wat een wonder me overkomen is.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Joanne schreef:Ja psies ondanks alle opstartprobleempjes na mijn SRS heb ik overwegend een gevoel van wat een wonder me overkomen is.
Hihi Joanne je had in de reclamewereld moeten gaan.
Een slagzin waar zoveel in zit..
Ik kan het niet afwachten om het ook te ondergaan..
anouk
x
Plaats reactie