T&T avonden

Algemeen

Moderator: Moderators

Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Sorry, Klazien, als ik je tekort heb gedaan of verkeerd begrepen :oops:
Met de rest van jouw tekst ben ik het wel eens, denk ik :lol:

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Dorothy schreef:Dames, dames toch . . . Deze draad ging over een filmpje kijken op een T&T avond.
Daarom heb ik hem gesplitst, schat... :D
Dorothy schreef:Zo, en wanneer is die filmavond nou ?
Dat zou je aan de LKG moeten vragen. Daar heeft Travestie.org geen invloed op.
Annagreet schreef: ik twijfel per dag of ik meer in het vakje TV of in het vakje TG "hoor". Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit: mijn uitgangspunt is dat ik er mag zijn zoals ik ben.
Een heel gezonde instelling. Ik ben opgehouden met mij daarover druk maken. Ik ben zoals ik ben. Voor het gemak, noem ik dat "travestie". Mag mensen met meer verstand dan ik, uitmaken, of ik gelijk heb of niet.
Klazien-sark schreef:Oh ja Lisa, ken je het boekje 'Normal' van Amy Bloom??? Lees het eens als je wil, en vertel wat je ervan vindt.
Voor bovenstaande reden, lees ik weinig boeken meer over dit onderwerp. Ik heb wel in het verleden met Peggy Rudd gemaild. Maar waarom ben je benieuwd naar mijn mening hierover?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Violet Skye schreef:Als het bekend is, een tv hoeft niet noodzakelijkerwijs uit de kast te komen, iemand die de gab wil doorlopen wel. Maar goed, ik geef toe dat openlijk T zijn in de meeste gevallen slecht is voor je carriëre. Ik snap de behoefte van veel tv's om er voor de buitenwereld voor uit te komen dan ook niet.
Hier ben ik het volstrekt mee oneens :evil: Hoe T je ook bent, nooit gaat het weg. Een TV hoeft inderdaad niet noodzakerlijkerwijs in de kast blijven als ie onverschillig tegenover zijn psychische of lichamelijke gesteldheid wil staan. Maar de meesten die net uit de kast komen hebben heel wat in te halen na al die jaren erin te hebben gezeten. Velen die in de kast zitten hebben jaren, zoniet decennia van stiekum kleden. Inclusief bestuursleden van travestie.org. Pas als het een normale plaats in hun leven krijgt en men van tijd tot tijd tv kan zijn is het voor lijf en leden van de tv een stuk beter. Als je het stiekum doet dan wordt het ook seksueel geladen. Dit verdwijnt wanneer het een goede plaats in het dagelijks leven krijgt en de vrouw in je van tijd tot tijd eruit kan. Ook bij mij had mijn laarzeninteresse een seksuele ontlading in de tijd. Pas toen ik toegaf dat ik dat had was mijn beslissing duidelijk: ik stop met ertegen vechten en ik geef het een volwaardige plaats in het leven waar ook ruimte is voor laarsloze dagen bij bijvoorbeeld klussen of grote hitte. Meteen nadat de laarzen hun volwaardige plaats kregen verdwenen de erotische ontladingen en spanningen en was er iets van dit hoort bij me.

Nogmaals: het maakt niets uit hoe T je bent uit de kast is van levensbelang en houdt in dat je jezelf kan zijn.

Godverdomme, waarom moet ik verantwoording tegenover jou of anderen die mijn laarzenliefhebberij niet wensen afleggen? :evil: :evil: Het kan me niets meer schelen wat jullie van me denken, wie denken jullie en jij violet wel dat je bent? Het is mijn lichaam, het zijn mijn gedachten. Het is mijn zaak dat ik dameslaarzen onder mijn mannenkleren draag. Ik doe het niet vanuit een fetishgedachte maar puur omdat ik het mooier vind en niets met mannenschoenen opheb. Met homoseksualiteit heeft het niet te maken, als man vind ik de dames, biologisch én M->V TS nog steeds aantrekkelijk.

Ik doe mijn dingen op de laarzen, ga ermee naar buiten, ga er mee naar het buitenland, congressen, concerten, optredens naar mijn koor. Ik draag hetzelfde als de dames die representatief én modieus willen lopen als persoon, niet als man of vrouw.
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Lisa met een S schreef:
Annagreet schreef: ik twijfel per dag of ik meer in het vakje TV of in het vakje TG "hoor". Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit: mijn uitgangspunt is dat ik er mag zijn zoals ik ben.
Een heel gezonde instelling. Ik ben opgehouden met mij daarover druk maken. Ik ben zoals ik ben. Voor het gemak, noem ik dat "travestie".
Het maakt niets uit wat voor 'soort' T je bent, het gaat erom hoe je ermee bezig bent. Je hebt gelijk dat je je daar niet druk over maakt, Lisa. Met dat druk maken heb je alleen maar jezelf mee. Je slankt er voortreffelijk ervan af, maar de tol die je ervoor betaald is te hoog.
Lisa met een S schreef:Mag mensen met meer verstand dan ik, uitmaken, of ik gelijk heb of niet.
Die lui hebben niet altijd verstand of laten het verliezen van politieke of culturele correctheid, beter gezegt, politieke of culturele corruptie en zeggen van je mag zo niet praten alleen zoals de (sekte)leider denkt. Onafhankelijk denken en jezelf zijn is de remedie hiertegen. Ik zeg wat ik denk
liefs, Josette
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

tjonge wat een passie en vuur spat er vanaf zeg .Ik denk ..... of je nu Tv of Ts bent het leven al moeilijk genoeg is . Elsa
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Lisa schreef:
Daarom heb ik hem gesplitst, schat...
Ja, dat weet ik, lieverd. :P
Maar het deel voor de knip ging over film in streaming media o.i.d. op travestie.org en het deel na de knip over filmavonden op een T&T bijeenkomst.
Dat het laatste "ontaardt" :wink: in een scheldpartij op LKGT&T kan ik niet helpen :o

Lisa schreef ook nog:
Dat zou je aan de LKG moeten vragen. Daar heeft Travestie.org geen invloed op.
Natuurlijk is mij dat bekend. Die vraag was bedoeld als een grappige afsluiting van mijn betoog, maar ik was de smiley vergeten. Hier istie alsnog :lol:

Dorothy
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Ik ging ff kijken, of ik het fout heb gedaan, maar ik had bewust een knip gezet, waar Violet begon met haar tirade tegen het LKG -- alle stukken over een filmavond zitten nog steeds in het oude thread. Nou, hoorde dat stuk ook niet in het "De Site" forum, maar 2x splitsen vond ik te veel van het goede.

En dat men graag schopt tegen het LKG -- och, hoge bomen vangen de meeste wind. Bovendien, als ik het goed lees, dan is dat "men", in dit forum, in ieder geval, beperkt tot een persoon.

Lisa
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Josette schreef: Ik doe mijn dingen op de laarzen, ga ermee naar buiten, ga er mee naar het buitenland, congressen, concerten, optredens naar mijn koor. Ik draag hetzelfde als de dames die representatief én modieus willen lopen als persoon, niet als man of vrouw.
Way to go, Jo ! :D
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Misverstandje :oops: , Lisa !

Op deze draad is het 1 persoon, maar er zijn er meer die er zo over denken. En dan bedoel ik niet alleen over LKGT&T, maar ook de ideeen van Minx e.a. over travestieten.
Gelukkig blijft op dit forum iedereen zich fatsoenlijk en redelijk gedragen. Op de NL nieuwsgroepen over dit soort onderwerpen heb ik wel anders meegemaakt.

Dorothy (moet toch eens leren hoe die handtekeningplaatje eronder kan, maar dat moet ik op een andere plaats vragen :wink: )
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Dorothy schreef:Gelukkig blijft op dit forum iedereen zich fatsoenlijk en redelijk gedragen.
Dat klopt, Dorothy. Dat komt omdat wij nauwlettend in de gaten houden, dat iedereen zich houdt aan de doelstelling van Travestie.org, dat linksonder op onze voorpagina staat:
Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
Degene die er niet aan houden, komen bij ons er niet (meer) in.

Lisa
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik heb het altijd belachelijk gevonden dat een TV minder vrouw zou zijn als een TS. Dat is ook precies de reden waarom ik hier met plezier schrijf. Wat anderen op andere groepen schrijven maakt me absoluut niets uit. Als je een groep als NST goed doorleest ben je er zo weg. Voor oorlogen kan je net zo goed het journaal aanzetten :wink:
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

ff tussen door.... :oops:

Dorothy (moet toch eens leren hoe die handtekeningplaatje
eronder kan, maar dat moet ik op een andere plaats vragen

Dorothy, zo'n handtekening plaatje is een *.gif bestand op b.v. je eigen homepage ruimte. In je profiel (van het forum, niet de algemene profielen) plaats je een verwijzing. (img etc. zelfde manier als je in een bericht een plaatje wil tonen)

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Joanne schreef:Ik heb het altijd belachelijk gevonden dat een TV minder vrouw zou zijn als een TS.
Belachelijk gevonden is niet zo erg hoor Joanne.
Begrijp ik het goed dat je er nu inmiddels anders over denkt?
Zal toch zeker wel?

Esther
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Lisa met een S schreef: En dat men graag schopt tegen het LKG -- och, hoge bomen vangen de meeste wind. Bovendien, als ik het goed lees, dan is dat "men", in dit forum, in ieder geval, beperkt tot een persoon.

Lisa
Minstens twee dan.
Ik ben het met Violet eens, maar heb echt geen zin meer om over dit soort dingen op dit forum te gaan zitten stoeien.

Esther
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

adios
Laatst gewijzigd door Joy op za sep 18, 2004 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie