Roze Maandag 2004

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Roze Maandag 2004

Bericht door Lisa met een S »

Helaas ben ik dan in het buitenland op vakantie, maar anders leek het mij heel leuk om op 19 juli naar Tilburg te gaan voor Roze Maandag. Zijn er mensen hier van plan om daarnaartoe te gaan, of naar Nijmegen 29 mei voor het slotfeest van de Roze Meifeest?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door lynne »

hi iedereen

Voor diegene die naar de pride in Brussel zouden willen komen. Die is de 22 mei. Ik ben er iig dan bij.

grtz

Lynne
AD ASTRA PER ASPERA
Monica Dreamgirl
ForumFan

roze maandag 2004

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Lisa,

ik heb er nog even over nagedacht, maar ik ga toch maar wel proberen op roze maandag in Tilburg te zijn. 29 mei in Nijmegen weet ik nog niet, hangt ook af van wat m'n engelse en spaanse gasten die dag willen doen, maar hopelijk krijg ik ze mee.

Verder staat ook de Gay pride in Amsterdam weer prominent in m'n agenda. Als je dan al terug bent zie ik je graag daar.

groetjes,

Monica
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Er is ook een Roze Zaterdag in Groningen 12 juni.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelieneke »

Ook Enschede heeft een Roze Zaterdag, op 26 juni, als afsluiting van de Roze Week.
De Stadspartij lag nog enige tijd dwars uit angst voor naakte travestieten, maar volgens mij hoeven ze daar niet bang voor te zijn.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Haha Evelieneke
De Stadspartij lag nog enige tijd dwars uit angst voor naakte travestieten, maar volgens mij hoeven ze daar niet bang voor te zijn.
Hij is leuk.

En ik weet het wel zeker. Als er iets is dat travestieten wensen te verbergen omdat ze er als iemand van de andere sexe uit willen zien, is juist ........ het geslachtsdeel :lol: :P :lol: :P :lol: :P :lol:
Cyn.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Evelieneke,
Gelukkig is in Enschede meer te doen dan in Almelo.
We hebben stoplichten en een stadspartij.
Bestaat tie trouwens nog?

anouk
x
Evelieneke
dagelijks aanwezig

~*anouk*~ schreef:Evelieneke,
Gelukkig is in Enschede meer te doen dan in Almelo.
We hebben stoplichten en een stadspartij.
Bestaat tie trouwens nog?

anouk
x
Zowel de stoplichten als de Stadspartij zijn er nog, maar het lukt me gelukkig vrij goed ze te ontwijken.
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Ik schreef:Ook Enschede heeft een Roze Zaterdag, op 26 juni, als afsluiting van de Roze Week.
Hans Hofte van de Stadspartij heeft het in een brief over een "Relnichtenparade" op 26 juni, dus:
RTV Oost schreef:Klacht tegen raadslid Enschede
Raadslid Wallinga van de PvdA in Enschede heeft een klacht ingediend tegen raadslid Hofte van de Stadspartij.

Wallinga vindt dat Hofte zich schuldig maakt aan discriminatie en aanzet tot haat. Hofte heeft zich negatief uitgelaten over Roze Zaterdag, volgende maand in Enschede. In een brief noemt Hofte de Roze Zaterdag een zwarte dag voor Enschede en spreekt hij over relnichten. Ook gooit hij Roze Zaterdag op een hoop met de vuurwerkramp en de brand bij Vredestein. Wallinga is homoseksueel en voelt zich beledigd door de uitspraken van Hofte. Hij eist excuses. Hofte is zich van geen kwaad bewust en snapt niet waar de ophef vandaan komt.
Evelieneke
dagelijks aanwezig

En als aanvulling op mijn vorige reactie:
RTV Oost schreef:Straf voor raadslid Hofte

Het Enschedese raadslid Hofte mag een half jaar lang geen gebruik maken van internetfaciliteiten van de gemeente.
Het lid van de Stadspartij mag zes maanden lang ook geen mails versturen in zijn functie als gemeenteraadslid. Dat heeft het Raadspresidium bepaald na klachten van andere raadsleden over de mails die Hofte aan de media verstuurt over Roze Zaterdag. Hofte zou zich schuldig maken aan discriminatie en het oproepen tot homohaat.
Ik wist niet dat er zoiets als een Raadspresidium bestaat in Enschede, maar ik ben er wel blij mee.

Evelien.
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Lijkt me leuk om een keer daarheen te gaan. Maar het is nog te ver weg om dat in te kunnen plannen.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Evelieneke schreef:En als aanvulling op mijn vorige reactie:
RTV Oost schreef:Straf voor raadslid Hofte

Het Enschedese raadslid Hofte mag een half jaar lang geen gebruik maken van internetfaciliteiten van de gemeente.
Het lid van de Stadspartij mag zes maanden lang ook geen mails versturen in zijn functie als gemeenteraadslid. Dat heeft het Raadspresidium bepaald na klachten van andere raadsleden over de mails die Hofte aan de media verstuurt over Roze Zaterdag. Hofte zou zich schuldig maken aan discriminatie en het oproepen tot homohaat.
Ik wist niet dat er zoiets als een Raadspresidium bestaat in Enschede, maar ik ben er wel blij mee.
Daar ondervindt hij toch hinder van in z'n werk? Vanwege die reden wordt de straf vast kwijtgescholden. Er staat trouwens niks over het niet mogen versturen van mails als privé persoon. De wtehouder hier is 2x gepakt met drank, 2x rijbewijs kwijt en een dag later weer terug omdat ie anders z'n werk niet kon doen...
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Bedankt voor de datum van 19 juli !! :D

Ik ben er denk ik wel bij !!

(Wieeeeeeeew, met z'n alle in de draaiaaiaaimolen)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
rozewuppie
is nieuw hier
Contacteer:

Roze Maandag lied

Bericht door rozewuppie »

Het Roze Maandag lied met Pinkyboy en Ferry van de Zaande is te besluisteren op http://www.rozemaan.com :oops: :lol:
Plaats reactie