Genieten nieuwe stijl.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Franciska
ForumFan

Genieten nieuwe stijl.

Bericht door Franciska »

Hoi Allemaal,

Gisteren ben ik met een vriendin naar de Zaanse schans geweest, we zijn langs alle molens gelopen en uiteraard hebben we ook de kaas makerij en de klompen makerij bezocht. Het was een heerlijk uitstapje en ik heb er heel veel van genoten.
Nadat ik gisteren avond thuis kwam realiseerde ik me dat ik me de gehele middag ontzettend vrij gevoeld heb.
Vroeger zou ik tijdens zo'n dagje altijd het gevoel gehad hebben bekeken te worden en dat ik voor schut sta met een fotocamera in mijn handen. Wat altijd een nare bijsmaak veroorzaakte.

Ik kon gisteren echt gewoon mezelf zijn zonder die gevoelens van schaamte en angst.

Misschien is het voor een aantal van jullie niet iets om over te schrijven maar voor mij heeft dit de middag van gisteren een extra plezierige uitwerking gegeven. voor mij is dit wel degelijk bijzonder genoeg om over te schrijven.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Je hebt groot gelijk Franciska. Ook over dit soort dingen is het belangrijk te schrijven. En ben blij te horen dat je deze ervaring hebt meegemaakt want het geeft aan dat het proces begint te werken. Uiteindelijk is ons doel om als jezelf vrij te zijn. Ontsnapt aan die vervelende dysforie. Lekker dat je dat nu ook begint te ervaren.
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,

Je hebt helemaal gelijk. Het voelt ook heerlijk om dit eindelijk te kunnen ervaren, terwijl dit voor de meeste mensen op deze aardbol de normaalste zaak van de wereld is.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Plaats reactie