T&T avonden

Algemeen

Moderator: Moderators

Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

racine schreef:
Dorothy (moet toch eens leren hoe die handtekeningplaatje
eronder kan, maar dat moet ik op een andere plaats vragen
Dorothy, zo'n handtekening plaatje is een *.gif bestand op b.v. je eigen homepage ruimte. In je profiel (van het forum, niet de algemene profielen) plaats je een verwijzing. (img etc. zelfde manier als je in een bericht een plaatje wil tonen)
Heb gisteravond een beetje zitten experimenteren. Ik ben er nu achter dat Geocities dit soort verwijzingen niet toestaat onder het mom dat je hun server niet mag gebruiken als alleen maar opslag van bestanden.
Niettemin bedankt voor je aanwijzingen, Racine. Weet ik ten minste zeker dat ik niets fout doe.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo Dorothy,

Geocities en meer van die gratis homepage aanbieders staan geen direct linking toe, ze willen immers graag dat je al die banners en reclame niet mis loopt. Dus daar hoef je e.e.a. niet te proberen, maar dat had je reeds vastgesteld. Je mag wel bestanden op de door hun aangeboden ruimte opslaan, maar je moet altijd eerst via hun homepageindex er naar toe en dat is niet altijd even handig.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Denise
dagelijks aanwezig

Bericht door Denise »

Het was gisteren weer een leuke avond op de T&T in Groningen, een zeer gevarieerd gezelschap van post-op ts tot net uit de kast tv en ook enkele partners van hebben kunnen genieten van de gelegenheid om elkaar te ontmoeten. Mijn waardering gaat uit naar al degenen die dit mogelijk maken, niet in het minst naar de gastvrouwen van de T&T in Groningen.

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Antwoord op de vraag van johnn over T&T Leeuwarden
johnn schreef:
Violet Skye schreef:Die na 1 avond gestopt.
Dank je wel voor de info.
Nee bestaat nog steeds..iedere tweede zondag van de maand.
Ik ben er alleen mee gestopt omdat ik naar mijn gevoel niet werdt gerespcteerd voor mijn inzet door het coc friesland..
Groetjes Prescilla
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Prescilla schreef: Nee bestaat nog steeds..iedere tweede zondag van de maand.
Ik ben er alleen mee gestopt omdat ik naar mijn gevoel niet werdt gerespcteerd voor mijn inzet door het coc friesland..
O, ok, wie organiseert het nu dan?
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

het wordt nu door sandra georganiseerd die zat er al vanaf het begin bij en door het coc natuurlijk maar er is nog geen website terwijl ik die al af had maar nog niet online had maar ze wouden die site niet hebben want ze hadden een ander voor de site gevraagt die verder niets van het onderwerp T* afweet dus ja ik wou het graag zelf doen en naar wat geruzie en dergelijke heb ik me maar terug getrokken..
ik ben nu dus druk bezig met een vriendin van me om workshops te gaan geven kwa make-up en haardracht en kleding.
maar als dat eenmaal gaat lopen laat ik er meer van weten.
dus druk druk druk hihihihi
Groetjes Prescilla
Plaats reactie