bud bundy schreef:
Ik beschouw mezelf zeker niet als homo, hoogstens een hetero met een voorkeur voor pré-op transseksuelen en misschien gebeurt dat ook nog wel voor travestieten en transgenders.
Kan, mag. Maar hetero? Nee.
bud bundy schreef:
Trouwens, ik heb niet gezegd, dat ik ALLEEN interesse heb in transseksuelen!
Klopt, je hebt gezegd dat je naast bio's ook interesse hebt in pre opjes. Of was het nou andersom?Maar op het moment dat jouw lustobject haar droomwens waarheid ziet worden is de leukigheid er voor jou hoogstwaarschijnlijk wel af.
bud bundy schreef:
En ALS ik een relatie zou krijgen met een pré-op trans, die op een gegeven moment alles eraf laat halen, dan hoeft dat zeker niet het einde te betekenen. Als die relatie al enige tijd heeft geduurd en alles is koek en ei, dan ga ik diegene toch niet de laan uitsturen alleen daarvoor? Het is toch veel belangrijker, als je je alletwee lekker in je vel zit?
Wat Klazien zei. Ze hakken het er trouwens niet af, maar stoppen de boel naar binnen. Zoiets heet een srs, daar moet je zo'n beetje 4 jaar op wachten en ondertussen krijg je te maken met allerlei mensen, sommigen vinden het dapper, anderen zien zelfs in dat je het dan wel heel erg graag moet willen, maar de meesten vinden het op z'n minst maar gek. Jij bent anders en vind het geil. Dat je denkt met wat er tussen je benen hangt blijkt wel uit het feit dat je jezelf voor geen meter verdiept in wat transseksualiteit eigenlijk inhoudt. Anders had je een technisch hoogstandje als de srs geen "alles eraf halen" genoemd. Bijna alles wordt hergebruikt, behalve de testikels. Wat daar nog van over is kan in de kliko. De mitsen en maaren die je als voorwaarde voor aan het voortduren van een relatie met een trans na de srs stelt spreken boekdelen. Het gaat je om de seks. En dat mag, ook al doe ik er niet aan heb ik er niks op tegen. Maar kom er dan wel voor uit en verstop het niet achter een eufemisme als "ik ben geïntresseerd in (pré op) transeksuelen". Ik weet namelijk uit ervaring dat er op het internet heel wat prille transjes zijn die hun hart uitstorten zodra iemand het maar een beetje horen wil en ik ga over m'n nek als ik bedenk dat degene aan de andere kant er een erectie van krijgt.
bud bundy schreef:
Dan nog ff over dat stukje. Ondertussen heeft er weer iets over in de krant gestaan. Daaruit heb ik begrepen, dat er streng gecontroleerd wordt. En er zijn strenge regels. Dat betekent, dat een vrouw, die als man is geboren, niet zomaar ff mee kan doen.
Zo iemand heet een trans, voor de wet zelfs vrouw.
bud bundy schreef:
Wie ben ik, om dan stijf vol te houden, dat het toch niet eerlijk is? Niemand heeft mijn goedkeuring nodig, maar bij deze zeg ik: met die regels en controles zal het zeer waarschijnlijk geen oneerlijke competitie worden en daarom heb ik er vanaf nu geen problemen meer mee.
Je blijft dus wel stug volhouden dat transen eigenlijk mannen zijn? Hoe zit het dan met je interesse?