ioc regels

Algemeen

Moderator: Moderators

klazien-sark
dagelijks aanwezig

Bericht door klazien-sark »

Ik vind het altijd vervelend als veel op de persoon wordt gespeeld, en weinig op de zaak waar het over gaat. Waar de discussie zich een beetje op leek toe te spitsen was dat de een vindt dat iemand die op zoek is naar seksueel contact met een pre-op trans hier niks te zoeken heeft, terwijl een ander vindt dat je mensen moet respecteren in wat ze zijn en wat ze zoeken, zo lang ze zich maar gedragen.
De tweede stroming lijkt de beste papieren te hebben als je op deze site op zoek gaat naar beschrijvingen van doelgroepen en regels. Slechts bij de regels van de chat wordt opgemerkt dat mensen die op zoek zijn naar een erotische date niet op de chat moeten wezen, maar zich naar de contactadvertenties dienen te vervoegen. En zoals ik al eerder heb opgemerkt, onze goede vriend Bundy heeft zich daar netjes aan gehouden, door op de contactadvertenties te vertellen dat ie op zoek is naar een (sex)relatie en op zijn profiel binnen de website te melden dat ie op zoek is naar gezelligheid. Hoe hij een en ander denkt te kunnen rijmen met elkaar, daar heeft hij alleen zelf mee te maken, want we mogen veronderstellen dat hij een vent van een stuk is en geen split personality.
Dat vervolgens die inhoudelijke discussie over een seksuele relatie met een pre-op verzandt in een op de persoon gerichte malaise, dat is jammer. Want de discussie is op zichzelf boeiend genoeg.
Overigens nog een enkele opmerking in de richting van Violet. Ik vind dat Lisa zich toch moeite zat getroost om de discussie ook inhoudelijk te voeren. Wat het doel van die snedige opmerking aan het eind van een van je berichten is (van dat uitlokken en zo ...) ontgaat me. Het draagt er in ieder geval niet toe bij dat de discussie zuiver gevoerd blijft worden. Maar misschien dat je dat soort gevoelens ook beter in een privé emailuitwisseling aan de orde kunt stellen.
Laatst gewijzigd door klazien-sark op vr mei 21, 2004 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Wijze woorden Klazien ik sluit me er bij aan al was ik zelf ook niet netjes naar Esther toe. Verder met de oorspronkelijke discussie euhh degene die daar uit voortvloeide dan :wink: :D
klazien-sark
dagelijks aanwezig

Dat zal ongetwijfeld een slapeloze nacht opleveren. Dat iemand mij nog ooit van wijze woorden beticht ..... :roll: :roll: :roll:
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

klazien-sark schreef:Dat iemand mij nog ooit van wijze woorden beticht ..... :roll: :roll: :roll:
Ik wil niet stoken, maar ik had het niet gepikt ;-)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
klazien-sark
dagelijks aanwezig

Nathalie schreef:
klazien-sark schreef:Dat iemand mij nog ooit van wijze woorden beticht ..... :roll: :roll: :roll:
Ik wil niet stoken, maar ik had het niet gepikt ;-)
Je hebt gelijk Nathalie, ik ga hier werk van maken, ik had nou net met veel moeite een reputatie van slap geouwehoer opgebouwd. En dan krijg je zoiets. Het is verschrikkelijk.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Als je maar vaak genoeg begint met een grote bek kun je het een heel end schoppen maar vroeg of laat is dat alleen niet genoeg draagvlak

Als je iets fout vind betekend dat niet dat iets daadwerkelijk fout is

Ieder heeft haar eigen waarheid

Begrijpend lezen zonder eigen invulling is blijkbaar nog altijd moeilijk

Er is imo nog steeds niets mis met homoseksualiteit evenals er niets mis is met iemand die valt op tv tg ts

Je kunt je eigen frustratie en aversie mbt alles wat maar een beetje riekt naar man, op ieder mens van het mannelijk geslacht gaan botvieren, ik denk niet dat het erg veel zin heeft

Gun iedereen, dus ook mensen die niet direct tv tg of ts zijn,en nieuw zijn op dit forum een kans, hoewel het natuurlijk makkelijker is om gelijk te gaan schoppen

tot zover mijn bescheiden bijdrage:)

shalomm

Joy
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Bescheiden maar wel de spijker op zijn kop Joy!!!
Adeline_
dagelijks aanwezig

ioc regels

Bericht door Adeline_ »

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :wink:
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

huh?

Joy
Plaats reactie