Documentaire over Esben Benestad.
Moderator: Moderators
Documentaire over Esben Benestad.
Heeft iemand deze documentaire gezien ? Ik had nog nooit gehoord van deze man, het schijnt dat hij in Noorwegen heel bekend is als arts en flamboyante travestiet. Een zeer indringende weergaven hoe zijn vrouw en kinderen dit beleefd hebben. Was echt de moeite waard, Elsa
Laatst gewijzigd door Elsa op zo mei 23, 2004 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi Elsa,
Ik had eveneens nog nooit van hem gehoord.
Ik heb de uitzending wel gezien en vond het de moeite waard.
Het gaf een goewd beeld over wat hij en zijn kinderen doorgemaakt hebben.
Er waren open dialogen (discussie's ?) tussen hem en zijn kinderen over het hoe en waarom.
Ik had eveneens nog nooit van hem gehoord.
Ik heb de uitzending wel gezien en vond het de moeite waard.
Het gaf een goewd beeld over wat hij en zijn kinderen doorgemaakt hebben.
Er waren open dialogen (discussie's ?) tussen hem en zijn kinderen over het hoe en waarom.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
-
- dagelijks aanwezig
Ik heb de uitzending gezien, en heb haar zelfs al een keer ontmoet, het is een flamboyante persoonlijkheid met een karakter dat er vanaf spettert. En ze kan dansen ......... goddelijk. Een mens uit één stuk dus voorzover ik het kan beoordelen.
Overigens lijkt het me iemand die weliswaar een voorbeeldfunctie zou kunnen vervullen, maar moeilijk na te volgen is.
Overigens lijkt het me iemand die weliswaar een voorbeeldfunctie zou kunnen vervullen, maar moeilijk na te volgen is.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
-
- dagelijks aanwezig
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Ik heb het ook gezien, het was inderdaad de moeite waard.
Na Elsa's reactie ben ik op internet gaan zoeken (naar Benestad, nadat Benenstad tot mijn verbazing niets opleverde).
Canvas had in 2002 het programma over hem al uitgezonden, zoals blijkt uit het artikel dat ik op www.transgender.be vond.
Omdat ik ook wat anders vond komt deze reactie wat later dan ik van plan was.
Evelien.
Na Elsa's reactie ben ik op internet gaan zoeken (naar Benestad, nadat Benenstad tot mijn verbazing niets opleverde).
Canvas had in 2002 het programma over hem al uitgezonden, zoals blijkt uit het artikel dat ik op www.transgender.be vond.
Omdat ik ook wat anders vond komt deze reactie wat later dan ik van plan was.
Evelien.