Het stoppen van de subsidie van ontharing

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Re: afschaffen subsidie

Bericht door petra_ »

esther-marye schreef: ik kan me vergissen hoor.
Nee, je hebt gelijk.
Gebruikersavatar
Marry
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 16:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Marry »

Ben wel blij om de meningen van anderen te horen.
Toen ik dit onderwerp ging plaatsen had ik niet verwacht dat er veel reactie's daar op zou komen.
Toch wel leuk, moet ik zeggen want, het heeft mij kracht gegeven om een brief te schrijven voor de advocaat om toch in hoger beroep te gaan .
Alvast bedankt dames!
Marry
Gebruikersavatar
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 23, 2004 9:12
Contacteer:

Bericht door Danielle Deborah »

Beste Marry,

Ik weet niet in welke situatie je zit, of je een uitkering heb of dat je werk hebt.

Als je nu een uitkering hebt dat niet veel hoger ligt dan het sociaal minimum dan kun je de overig 25% misschien een met de medische verklaring van het VU naar het sociale dienst gaan voor een bijzondere bijstandsuitkering.

Succes Danielle
Ik doe mee in het leven... omdat ik een geweldig mens ben.
Gebruikersavatar
Marry
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 16:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Marry »

Danielle Deborah schreef:Beste Marry,

Ik weet niet in welke situatie je zit, of je een uitkering heb of dat je werk hebt.

Als je nu een uitkering hebt dat niet veel hoger ligt dan het sociaal minimum dan kun je de overig 25% misschien een met de medische verklaring van het VU naar het sociale dienst gaan voor een bijzondere bijstandsuitkering.

Succes Danielle
Dankje Danielle.
Ik heb een WAO uitkering en ik heb van m'n advocaat gehoord dat ik bij de de sociale dienst moest vragen voor bijzondere bijstand vanwege de ene rekening die nog open staat.
Maar m'n advocaat wil ook gewoon door gaan voor de volle 100% en ze zegt dat ze dat voor elkaar kan krijgen.
Maar in ieder geval bedankt voor je advies.
Marry
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

ik moest het zowiezo uit eigen zak betalen, ik was al ver voor mijn groene licht ermee begonnen, maar ik wens je heel veel succes met alles. Eerder denk ik dat je tegen een muur aanloopt, want de politiek van hedendaags is niet alleen machtsbelust maar ook geld belust, ze vullen hun eigen zakken eerder dan dat ze aan het volk denken
I am, who i am!!!!
Gebruikersavatar
Marry
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 16:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Marry »

Misz-Toxica schreef:ik moest het zowiezo uit eigen zak betalen, ik was al ver voor mijn groene licht ermee begonnen, maar ik wens je heel veel succes met alles. Eerder denk ik dat je tegen een muur aanloopt, want de politiek van hedendaags is niet alleen machtsbelust maar ook geld belust, ze vullen hun eigen zakken eerder dan dat ze aan het volk denken
Ze denken ook aan hun eigen.
Ik hoop dat zover mogelijk er mee kom.
Want, dat zou ook een goe teken zijn voor andere T's die het misschien nodig hebben.
Marry
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Misz-Toxica schreef:ik moest het zowiezo uit eigen zak betalen, ik was al ver voor mijn groene licht ermee begonnen
Dit is niet helemaal waar. Ik was in februari 2003 begonnen met ontharen en kreeg in oktober pas een brief van het ziekenhuis mee voor de ontharings behandeling. Die oude rekeningen heb ik toen allemaal opgestuurd, en ik kreeg ze gewoon betaald. Het valt altijd te proberen.
Groetjes

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marry
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 16:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Marry »

esther-marye schreef:
Misz-Toxica schreef:ik moest het zowiezo uit eigen zak betalen, ik was al ver voor mijn groene licht ermee begonnen
Dit is niet helemaal waar. Ik was in februari 2003 begonnen met ontharen en kreeg in oktober pas een brief van het ziekenhuis mee voor de ontharings behandeling. Die oude rekeningen heb ik toen allemaal opgestuurd, en ik kreeg ze gewoon betaald. Het valt altijd te proberen.
Proberen kunnen we het altijd maar, ik denk dat het overal verschillend is.
Marry
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

ik trek het allemaal van de belasting af net zo makkelijk.

Tuurlijk kan je het proberen, maar ik zelf ga er niet zoveel energie insteken. Alles wordt bij mij via de belasting weer verrekend, zo hoef ik dat eindelose burocratie gedeunst niet te zien.
heb al gezeiks zat op mijn werk, omdat ze daar zo burocratief als de pest zijn. ze doen zelfs al heel lastig om mijn naam aan te passen, het schijnt allemaal volgens hun niet mogelijk te zijn. terwijl ik zelf ook een IT nerd ben. verdomd goed weet dat het allemaal aan te passen is.
Maar het blijven ambtenaren. Ik ben het eindeloze gebots tegen de muur gewoon zat en kies op dit gebied de makkelijkste weg.
I am, who i am!!!!
Gebruikersavatar
Marry
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 16:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Marry »

Misz-Toxica schreef:ik trek het allemaal van de belasting af net zo makkelijk.

Tuurlijk kan je het proberen, maar ik zelf ga er niet zoveel energie insteken. Alles wordt bij mij via de belasting weer verrekend, zo hoef ik dat eindelose burocratie gedeunst niet te zien.
heb al gezeiks zat op mijn werk, omdat ze daar zo burocratief als de pest zijn. ze doen zelfs al heel lastig om mijn naam aan te passen, het schijnt allemaal volgens hun niet mogelijk te zijn. terwijl ik zelf ook een IT nerd ben. verdomd goed weet dat het allemaal aan te passen is.
Maar het blijven ambtenaren. Ik ben het eindeloze gebots tegen de muur gewoon zat en kies op dit gebied de makkelijkste weg.
Ja , dan geef ik je groot gelijk dat je makkelijkste weg kies en kan ik wel begrijpen dat je het gebots zat word.
Sterkte er mee.
Marry
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

ik vindt het gewoon erg voor de mensen die de ontharing niet kunnen betalen. die werken zich diep in de schulden.
Zoals ik al eerder zei, dit kabinet, denkt alleen aan zich zelf en net aan de maatschappij, ze zitte wel te zeiken dat de maatschappij niet veilig is, maar zoals zij met geld omgaan, wordt de maatschappij alleen maar harder en harder.

Ik weet ook niet in hoeverre het discriminatie is wat dit kabinet ons aandoet.Ik wens je veels suc6 met de juridische procedures.
I am, who i am!!!!
Gebruikersavatar
Marry
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 16:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Marry »

Oke, dankje.
Marry
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Ik denk dat de overheid niet beseft wat transseksualiteit inhoud.
Zou de de betreffende bewindsman zich hebben laten informeren.
Het is hem niet duidelijk geworden dat passabiliteit een must is om verder te kunnen.
Met of zonder epilatievergoeding is het al een heel karwei om een beetje voor een vrouw door te kunnen gaan.
En laten we even wel zijn, op een vrouw lijken is belangrijk, maar een beetje leuk er uit zien is net zo belangrijk.
Dit allemaal kost handen vol geld voor iest waar wij nooit om hebben gevraagd.
Ik wil het mr H gemakkelijk maken, hij hoeft me maar 1 pil te geven zodat ik verder kan als man.
Deal?
Maar deals maken staat niet in zijn programma, want deals maken betekend elkaar te gemoed komen.
En zo gaat zijn spelletje niet.
Of, of de wet moet hem dwingen,de wet waar hij zelf zich aan moet houden.

anouk
x

En voor het geval mr. H toch een deal wil maken dan is het voortaan Josua.
Gebruikersavatar
Marry
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 16:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Marry »

~*anouk*~ schreef:Ik denk dat de overheid niet beseft wat transseksualiteit inhoud.
Zou de de betreffende bewindsman zich hebben laten informeren.
Het is hem niet duidelijk geworden dat passabiliteit een must is om verder te kunnen.
Met of zonder epilatievergoeding is het al een heel karwei om een beetje voor een vrouw door te kunnen gaan.
En laten we even wel zijn, op een vrouw lijken is belangrijk, maar een beetje leuk er uit zien is net zo belangrijk.
Dit allemaal kost handen vol geld voor iest waar wij nooit om hebben gevraagd.
Ik wil het mr H gemakkelijk maken, hij hoeft me maar 1 pil te geven zodat ik verder kan als man.
Deal?
Maar deals maken staat niet in zijn programma, want deals maken betekend elkaar te gemoed komen.
En zo gaat zijn spelletje niet.
Of, of de wet moet hem dwingen,de wet waar hij zelf zich aan moet houden.

anouk
x

En voor het geval mr. H toch een deal wil maken dan is het voortaan Josua.
Ha,ha! Die is wel goed. onze minister zou eens in onze schoenen moeten staan , dan heb je kans dat hij wel anders denkt en praat.
En als ze in de politiek een deal maken dan is het alleen maar in hun voordeel dus schieten we daar geen donder mee op jammer genoeg.
Ik krijg het idee dat ze in Denhaag denken dat ze voor alle Nederlanders spreken maar dan hebben ze het goed mis.
Ze zouden zich er gewoon eens meer in moeten verdiepen.
Maar ja, of ze zo slim zijn???
Ik denk het niet!
Marry
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

~*anouk*~ schreef:Ik wil het mr H gemakkelijk maken, hij hoeft me maar 1 pil te geven zodat ik verder kan als man.
Deal?
Zou je dat nog willen dan? Ik moet er niet aan denken nu een pil in te nemen en dan van deze gevoelens af te zijn, daar ben ik al te ver voor in het proces
Groetjes

Afbeelding
Plaats reactie