hoe ervaar je het ouder worden

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

ouder worden als trav

Peiling eindigde op di sep 14, 2004 0:12

tot je laatste snik
10
63%
tot je pensioen en dan verder als man
0
Geen stemmen
tot je het gewoon beu bent
6
38%

Totaal aantal stemmen: 16

Adeline_
dagelijks aanwezig

hoe ervaar je het ouder worden

Bericht door Adeline_ »

Dit is eerder een vraag aab trav's en crossdressers,maar anderen mogen ook antwoorden.Hoe zien jullie (trav) het ouder worden.Blijf je trav tot de laatste snik of zeg je op een bepaalde leeftijd,ik heb het gehad en ga rustig van m'n ouwe dag genieten als man.Tot hiertoe blijf ik trav zolang ik m'n volle geestesvermogen heb,wordt ik later dement ofzo besef je niet meer wie je bent,en ben je een speelbal van je verzorgers

:D :D :D :wink:

Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Adeline schreef: Tot hiertoe blijf ik trav zolang ik m'n volle geestesvermogen heb,wordt ik later dement ofzo besef je niet meer wie je bent,en ben je een speelbal van je verzorgers

Speelbal ben je niet, de jongens en meiden verpleging/verzorging hebben hart voor hun werk en behandelen de mensen lief en met respect.

Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Tsja met deze poll kan ik vrij weinig :D
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Nataschja schreef: Speelbal ben je niet, de jongens en meiden verpleging/verzorging hebben hart voor hun werk en behandelen de mensen lief en met respect.
Dat het verplegend personeel hart voor de zaak heeft geloof ik direct, anders kies je niet voor zo'n zwaar beroep. Maar vanwege geld gebrek kunnen ze helaas niet veel langer dan 10 minuten extra aandacht per dag aan dementerende oudjes spenderen. Er was laatst een documentaire op tv over een onderbezet veerpleeghuis met veel demente cliënten. Een jaar geleden was daar in een vergadering besloten dat mevrouw weetikveelwie enorm baat zou hebben bij een lekker warm bad ipv onder de douche, helaas was het er nog nooit van gekomen. Die mevrouw lag daar wat weg te vegeteren terwijl de verpleegster dit verhaal deed, haar reactie jaaahhhh baaaaddd. Als ik ooit ga dementeren, mogen ze me een spuitje geven. Wil er trouwens iemand het horrorverhaal over secundaire ts teit en dementie horen?
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Ik heb gewerkt met demente bejaarden, en op een gegeven moment vertonen deze mensen gedrag wat ze eerst hebben onderdrukt of geheim hebben gehouden.
Ik kan me voorstellen dat menig heimelijke travestiet nu denkt, laat ik er maar met mijn pensioen mee ophouden :D :wink:
Of, of uit de kast!

Zuster Anouk
x
Laatst gewijzigd door capt haok op wo jun 16, 2004 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Nataschja schreef:Adeline schreef: Tot hiertoe blijf ik trav zolang ik m'n volle geestesvermogen heb,wordt ik later dement ofzo besef je niet meer wie je bent,en ben je een speelbal van je verzorgers

Speelbal ben je niet, de jongens en meiden verpleging/verzorging hebben hart voor hun werk en behandelen de mensen lief en met respect.

Nataschja
Met het eerste ben ik het dus niet mee eens, je hebt je heldere momenten.
Dit vond ik ook het meest erge, mensen kwamen ineens tot hun positieven en raakten in paniek.
Sommigen vluchten zelfs weg, eentje hebben we ergens in drenthe moeten halen.
Die was er snachts uit gepiept. Helemaal in de war.

En over hoe wij met deze mensen omgaan, we doen ons best.
We zijn namelijk ook mensen met gevoel.
Al is het verdomd zwaar, geloof me.
Dus svp een beetje respect voor ons als zusters, en broeders!

Zuster Anouk

En dankje Nataschja
marian.t
daar ben ik weer

T en ouder worden

Bericht door marian.t »

Ik denk dat je geen keus hebt.

liefs Marian
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ouwelulle topic:)

beetje zinloos ook, weet jij hoe je je morgen voelt? hoe je je over 5 jaar voelt? hoe je je voelt als je een bejaarde bent?

Joy
marian.t
daar ben ik weer

Bericht door marian.t »

Joy, ja, na 65 jaar. En schelden helpt niet.

Marian
Calista
daar ben ik weer

Bericht door Calista »

nou later zullen we moeten ophouden denk ik,lol tegen dan begeeft mijn rug het van op die hakken te lopen:-P
Nou nou,onder al die lagen schmink kan je misschien wel verouderen maar als je de lagen nu eenmaal ophebt zie je geen verschil meer,dan valt er geen leeftijd op te plakken.
En of ik er tot het einde mee door zou gaan,I am what I am zou ik zo zeggen als ik er later mee zou stoppen waarom ben ik er dan ooit aan begonnen?
xxxQ.C
Ik ben dus Calista,een klassevrouw uit Belgie. De ene keer the girl next-door de andere keer de Diva.

love ya all darlings,
xxxCalista
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Het is een heel zwaar beroep dat ben ik met Anouk eens.
Ik zou het niet kunnen om een verplegend of verzorgend beroep te hebben, ik heb er het geduld niet voor.
Ik werk als portier/beveiliger en dat is ook niet altijd even makkelijk.
Ik zit dan nog op een plek waar de mensen geestelijk nog bij de tijd zijn.

Voor de dames en heren verpleging/verzorging heb ik respect omdat zij elke dag weer met frisse moed aan een zware taak beginnen!!!

Nataschja
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Calista schreef:Nou nou,onder al die lagen schmink kan je misschien wel verouderen maar als je de lagen nu eenmaal ophebt zie je geen verschil meer,dan valt er geen leeftijd op te plakken.
Dat lijkt me fijn: als 70-jarige in een verpleeghuis rondlopen in een minirok met een gezicht van een meisje van 18!

Groetjes,

Annegreet
... Ben je werkelijk zo jong als je je voelt?
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Als ik negentig ben dan hoop ik een verrimpelde nog bij de tijd zijnde oma te zijn die haar kinderen kleinkinderen en wie weet kleinkleinkinderen op viste krijgt.
En niet in een bejaardentehuis maar aanleunwoning waar ik lekker nog op mezelf ben.
Net zoals mijn eigen oma geef ik ze limonade koekjes, en gaan we heerlijk klessebessen.
En hopelijk denken ze, als ik op reis ben, aan me terug als een hele lieve oma
Zo wil ik oud worden.

Anouk
x
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Annegreet schreef: Dat lijkt me fijn: als 70-jarige in een verpleeghuis rondlopen in een minirok met een gezicht van een meisje van 18!

Doet mij denken aan de strip Rooie oortjes een vrouw met een lijf van een jonge vrouw, maar met een oud hoofd.
Ze word verwend door een jonge vent en ze zegt tegen hem ik zal je aanbevelen bij mijn vrindinnen in het bejaardenhuis.
:D :D :D

Nataschja
Plaats reactie