Hoi totally new
Moderator: Moderators
Hoi totally new
Hey iedereen,
effe vlug mezelf voorstellen. Ik ben een twintig jarig jongen uit west -vlaanderen. Sinds korte tijd komen we met een groepje van drie jongens samen omdat we allemaal geintreseerd zijn in hetzij travestie of drag queen. De intresse is begonnen in antwerpen waar regelmatig drag queens en travestie optreden. ik kreeg al gauw de smaak te pakken en ben hevig beginnen surfen en informatie zoeken over drags en travestie. Nu mijn concrete vraag waar kunnen we ons gerief halen?
-kledij?
- pruiken
-make up
- schoenen .......
hier in west vlaaderen vind ik namelijk niks... of het is in carnaval winkels en ik vind de kwaliteit maar zwakjes daar. als jullie info hebben of mij (ons) kunt helpen feel free to mail me.thankxs
xxx
Vanity
effe vlug mezelf voorstellen. Ik ben een twintig jarig jongen uit west -vlaanderen. Sinds korte tijd komen we met een groepje van drie jongens samen omdat we allemaal geintreseerd zijn in hetzij travestie of drag queen. De intresse is begonnen in antwerpen waar regelmatig drag queens en travestie optreden. ik kreeg al gauw de smaak te pakken en ben hevig beginnen surfen en informatie zoeken over drags en travestie. Nu mijn concrete vraag waar kunnen we ons gerief halen?
-kledij?
- pruiken
-make up
- schoenen .......
hier in west vlaaderen vind ik namelijk niks... of het is in carnaval winkels en ik vind de kwaliteit maar zwakjes daar. als jullie info hebben of mij (ons) kunt helpen feel free to mail me.thankxs
xxx
Vanity
Hoi hoi,
Veel webwinkels bestaan er waar je van alles en nog wat kan kopen. BV www.roheko.nl of www.silhoutte.nl .
Kijk gerust is rond het zijn adverteerders van onze site en bieden best veel aan. Daarnaast kun je ook altijd terecht bij een otto of bv wehkamp.
Liefs,
Veel webwinkels bestaan er waar je van alles en nog wat kan kopen. BV www.roheko.nl of www.silhoutte.nl .
Kijk gerust is rond het zijn adverteerders van onze site en bieden best veel aan. Daarnaast kun je ook altijd terecht bij een otto of bv wehkamp.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Re: Hoi totally new
Vanity schreef:ik kreeg al gauw de smaak te pakken en ben hevig beginnen surfen en informatie zoeken over drags en travestie. Nu mijn concrete vraag waar kunnen we ons gerief halen?
-kledij?
- pruiken
-make up
- schoenen .......
Welkom ook.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Mwah, als je zegt hevig gezocht te hebben naar info over travestie,Nataschja schreef: Is dit niet een beetje hard, violet???
Domme vragen bestaan immers niet, toch???
lijkt het me sterk dat je de vele webwinkels gemist hebt.
Iemand verwijzen naar google is nooit dom, de halve wereld draait tegenwoordig op google wijsheid.Nataschja schreef: Wel domme antwoorden hihihi
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Hoi,
Violet Skye schreef: Iemand verwijzen naar google is nooit dom, de halve wereld draait tegenwoordig op google wijsheid.
De andere helft draait op Lycos Altavista en nog meer van die zoekmachines???
ik bedoelde er eigenlijk niks mee, was een beetje vervelend gisternacht, na mijn dienst
Ik vond Bart met zijn strafregels erg leuk!!! I will use google before asking dumb questions
Nataschja
Violet Skye schreef: Iemand verwijzen naar google is nooit dom, de halve wereld draait tegenwoordig op google wijsheid.
De andere helft draait op Lycos Altavista en nog meer van die zoekmachines???
ik bedoelde er eigenlijk niks mee, was een beetje vervelend gisternacht, na mijn dienst
Ik vond Bart met zijn strafregels erg leuk!!! I will use google before asking dumb questions
Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Zet er maar een 'e' tussen, Pam. Die fout wordt trouwens wel vaker gemaakt.Pamela schreef:...... of www.silhoutte.nl
www.silhouette.nl dus
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
-
- dagelijks aanwezig
Beste Vanity,
Kijk hier http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1467 eens naar mijn eerste post. Daar ben je al een eind mee geholpen, denk ik.
Groetjes,
Caroline
Kijk hier http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1467 eens naar mijn eerste post. Daar ben je al een eind mee geholpen, denk ik.
Groetjes,
Caroline