Beste mensen
Moderator: Moderators
Beste mensen
Beste mensen,
Ik zou met stille trom kunnen vertrekken, maar ben ongeveer een jaar een beetje aan het posten hier.
Daarom even een berichtje.
Waarom, ik merk aan mezelf dat ik steeds minder een behoefte heb, en eigenlijk ook weinig afiniteit met deze site meer heb.
In het verleden heb ik best veel baat er aangehad, en ook voor een deel door de reakties heb ik mijn weg gevonden.
Zoals ik hier kwam, ga ik weer.
Op het surfplankje
Toedeloe, en wie weet totweereens
Anouk
x
Ik zou met stille trom kunnen vertrekken, maar ben ongeveer een jaar een beetje aan het posten hier.
Daarom even een berichtje.
Waarom, ik merk aan mezelf dat ik steeds minder een behoefte heb, en eigenlijk ook weinig afiniteit met deze site meer heb.
In het verleden heb ik best veel baat er aangehad, en ook voor een deel door de reakties heb ik mijn weg gevonden.
Zoals ik hier kwam, ga ik weer.
Op het surfplankje
Toedeloe, en wie weet totweereens
Anouk
x
Hehehe tot je volgende posting dan maar al ligt die misschien ver in de toekomst. Ik ben er echter van overtuigd dat je weer terugkomt zoals zovelen hier. Soms heb je het nodig soms niet maar er komt een dag dat je weer behoefte krijgt dingen van je af te schrijven en dan staat het inlogscherm hier weer open voor je.
Succes met je tocht naar het geluk.
Succes met je tocht naar het geluk.
Hoi hoi,
Anouk veel succes op je surfplankje waarheen hij ook mag gaan glijden. Ik ben er ook van overtuigd dat je in de toekomst ( en hoever die mag zijn dat weet niet niemand ) terugkeerd om de dingen te bekijken of misschien wel aktief mee te doen.
Weet wel dat je dan weer van harte welkom bent.
Liefs,
Anouk veel succes op je surfplankje waarheen hij ook mag gaan glijden. Ik ben er ook van overtuigd dat je in de toekomst ( en hoever die mag zijn dat weet niet niemand ) terugkeerd om de dingen te bekijken of misschien wel aktief mee te doen.
Weet wel dat je dan weer van harte welkom bent.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
-
- dagelijks aanwezig
Dat is een goed bericht als mensen evolueren. Er is een mooi gedicht van Hermann Hesse, dat heet 'Stufen', stappen, en daar is afscheid nemen van de ene fase en met een prettig gemoed overstappen naar een andere deel van.
Heb een mooie toekomst in het echte leven!!!!
Heb een mooie toekomst in het echte leven!!!!
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi Anouk,
egoistisch gezien (vanuit travestie.org dan)....jammer dat je gaat.
objectief gezien, prima dat je gaat.
Bedoel hiermee (wat ook al door anderen gezegd/geschreven is)....de ontwikkeling gaat door en voor jou is blijkbaar het moment gekomen om afstand van travestie.org te nemen....of (kort door de bocht gezegd)..je hebt het niet meer 'nodig'.
kan je eigenlijk alleen maar veel succes wensen voor de toekomst en dat alles verder mag gaan zoals je hoopt dat het gaat.
Je weet dat de deur hier altijd open staat en dat je dan uiteraard weer van harte welkom bent.
toi toi toi.
egoistisch gezien (vanuit travestie.org dan)....jammer dat je gaat.
objectief gezien, prima dat je gaat.
Bedoel hiermee (wat ook al door anderen gezegd/geschreven is)....de ontwikkeling gaat door en voor jou is blijkbaar het moment gekomen om afstand van travestie.org te nemen....of (kort door de bocht gezegd)..je hebt het niet meer 'nodig'.
kan je eigenlijk alleen maar veel succes wensen voor de toekomst en dat alles verder mag gaan zoals je hoopt dat het gaat.
Je weet dat de deur hier altijd open staat en dat je dan uiteraard weer van harte welkom bent.
toi toi toi.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Chantal C.
- Forumdiva
bye
Ik zal je erg gaan missen.
Maar je weet zelf wat het beste voor je is.
Bye Bye Sweetheart
Maar je weet zelf wat het beste voor je is.
Bye Bye Sweetheart
Ik ben getrouwd en heb drie kinderen.
Ben zus van Anna en vriendin van Joca.
IK ben in heelveel dingen geinteresseerd.
Zal nooit gauw iemand veroordelen op wat dan ook.
Ben zus van Anna en vriendin van Joca.
IK ben in heelveel dingen geinteresseerd.
Zal nooit gauw iemand veroordelen op wat dan ook.