Machteloos en verdrietig op zoek naar advies

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Marcha,

We zijn nu bijna een week verder. Is er nog wat veranderd in de situatie sinds je laatste posting? Ben ik best wel benieuwd naar.
Cyn.
Gebruikersavatar
Marcha
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: Noord Brabant

Bericht door Marcha »

Hoi meiden,

Een kleine update:
Na alles wat er over me heen is gekomen heb ik mijzelf eerst eens helemaal laten gaan en ben finaal ingestort (dat was best ff lekker hoor, janken, niet uit bed komen en verschrikkelijk zwelgen :-? ). Nadat ik mijzelf na een paar dagen weer opgepikt had ben ik aan de slag gegaan en heb geprobeerd te redden wat er nog te redden viel, dat heeft geholpen.
Inmiddels staan we er nog steeds heel slecht voor maar ik heb in ieder geval mijn vertrouwen en eigenwaarde weer terug.
Doordat ik botweg de confrontatie ben aangegaan kwam ik er achter dat ik als je het goed beschouwd veel sterker ben dan mijn "kwelgeesten" en dat heeft me echt geholpen.
Inmiddels probeer ik de draad weer op te pikken, ik ben weer gaan werken (al kan ik nog niet echt zeggen dat ik mijn hoofdje erbij heb hoor..).
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen (als die er zijn natuurlijk hihihihi...

Lieve groetjes van Marcha
"mezelf zijn is voor mij al 'anders' genoeg..."
Joanne(ke)
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 13:29
Locatie: Veluwe

Bericht door Joanne(ke) »

Hoi Marcha,

Wij kennen elkaar nog niet, maar ik las je berichtjes, en heb zelf ook wel eens last van persoonlijke aanvallen gehad (maar niet ivm tg zijn overigens).

Blijf in je zelf geloven en probeer je emotie als energie te gebruiken, en vergeet niet af en toe stoom af te blazen, ook ivm fysieke gezondheid.

Een tip van Sun Tzu voor als je op oorlogspad gaat:
Weet wie je vrienden zijn en wie je vijanden zijn. En vergeet daarbij niet de vrienden van je vrienden en de vijanden van je vijanden.

Sterkte en succes,
Rachel.
Gebruikersavatar
Marcha
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: Noord Brabant

Bericht door Marcha »

Bedankt voor je tip Rachel, ik probeer zelf momenteel de volgende stelling van Sun Tzu uit:
"soms is de beste manier om een oorlog te winnen, de strijd bij voorbaat niet aan te gaan"

Alle gekheid op een stokje, ik voel me steeds sterker worden hoor, zie ook in dat die aanvallen eerder een bewijs van zwakheid is van de kant van de aanvaller. Als hij of zij echte argumenten had gehad, had hij/zij die waarschijnlijk gebruikt. Dat dit niet is gebeurd verteld me genoeg nietwaar?

Nogmaals bedankt voor jullie steun, het helpt me echt ff door deze moeilijke periode heen hoor.

Lieve groetjes,
Marcha
Plaats reactie